Tänane kuupäev Reede 17 Mai, 2024 21:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootor kuumeneb üle
PostitusPostitatud: Reede 17 Mai, 2013 21:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 22:10
Postitusi: 10
Asukoht: Soome
Sebring 2004a 2,4 mure siis selline,et mootor lihtsalt kuumeneb seistes üle,ventikad tööle ei hakka,söites on okei,aga noo ummikutes,tule taevas appi.
Millest peaks alustama?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor kuumeneb üle
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Mai, 2013 21:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Peaks alustama sellest miks ventikad tööle ei hakka. Ilmselt sellepärast üle kuumenebki. Releed, kaitsmed ja kõige tipuks ventika moorotid ja juhtaju. Esmalt võiks üle vaadata veakoodid, saab ehk lihtsalt jaole.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor kuumeneb üle
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Mai, 2013 10:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tasuks täpsustada, mida temperatuuriseier näitab.
Kas seier näitab ka ülekuumenemist või jääb seier normaalse näidu juurde kuid mootor samal ajal keeb? Esimesel juhul otsiks viga ventilaatorite või nende juhtahelate poolt, teisel juhul on oht, et on rikkis temperatuuriandur või mootori plokikaane tihend on ebatihe. Temperatuurianduri vea välistamiseks võib proovida mootori temperatuuri mõõta infrapunatermomeetriga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor kuumeneb üle
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Mai, 2013 16:52 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
täiesti lampi pakutud, kuid mu kolleegil tekkis opelil sarnane jama, et sõites pole midagi, kuid ummikus läks keema. Pika tuvastamise peale sai selgeks, et veepumba rullik on nii otsas, et rihm ei jookse seal peal otse, ega vea ratast eriti ringi. Seega jahutusvedelik mootoris seisab paigal.
Pakuks ka veepumba häda, mida võiks kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia