Tänane kuupäev Esmaspäev 17 Juun, 2024 13:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Sept, 2009 8:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
semo kirjutas:

Ja veel - müüjad väidavad, et laagrid tulevad neil sama liini pealt, mis originaalid.


Päris nii see ikka ei ole. :D :D :D

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2009 9:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 12:43
Postitusi: 15
mul kah tulemas arvatavasti rattalaagri vahetus, toppartsist üteldi hinnaks 2200.-, pakuti ka mingit odavamat variant 1700.-, mis neil vahe võib olla?

mul teeb häält kui teen kiire vasakkurve- kas võib olla asi milleski muus?
on loogiline, et parem esirattalaager hakkab lõppema?

kuid kui teen kiire paremkurve siis kõik vaikne ja korras.

kust on mõtekas küsida laagrit tartus, rattalaagrid .ee-s seal listis näitab, et on olemas sebringule 2004.

kas sealt tasub osta ning siis lasta kusagil ära vahetada, mulle tundub, et seal kuidagi odavad need, kas hind peegeldab ka kvaliteeti?
kuulmiseni


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Okt, 2009 22:33 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
Täna ostsime viljandi mnt autokaupadest rattalaagri ( meil 1 selline juba on all) hind 1505.- See on määritav laager. Ütleme nii ,et see laager, mis nüüd ära sai, pidi sõitma olude sunnil 2 kuud, kui ta kõrises. Kaasa pani sinna määret vahele. Sellist trikki aga ei anna toppartsist ostetud laagriga teha.
Sellel laagril on semmeritihend pisut madalamal ja määre ei tule välja, ning on võimalik ka juurde panna. Teisel laagril on semmeritihend kõrgemal ja ka selle tõttu tuleb määre välja, ning laager läheb kiiremini õhtale.
Ausalt ma laagrite firmanimetusi ei tea..vähemalt sellel, miile me täna ostsime ei olnud ka mingit märget laagril peal aga ta oli Ruville karbis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Okt, 2009 9:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Reeglina on kõik rummuga laagrid mitte määritavad.Ei ole veel näinud ,et mõnda taolist laagrit määrida saaks.Kui siis ainult koonus-rull laagrit.
Sul Grity on selline vist.Ja sellisele ,ei pea küll ise kuskile määret vahele pressima.
Pilt

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Okt, 2009 9:38 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
jah selline ta on....aga see laager, mis nüüd ära sai vahetatud..see oli niiiii halvas seisus ja kuna peremehe rahakott ka kehvas seisus sai natuke laagri eluiga pikendatud ja edukalt :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure esirattalaagriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Okt, 2009 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
WETKA kirjutas:
mul kah tulemas arvatavasti rattalaagri vahetus, toppartsist üteldi hinnaks 2200.-, pakuti ka mingit odavamat variant 1700.-, mis neil vahe võib olla?

mul teeb häält kui teen kiire vasakkurve- kas võib olla asi milleski muus?
on loogiline, et parem esirattalaager hakkab lõppema?

kuid kui teen kiire paremkurve siis kõik vaikne ja korras.

kust on mõtekas küsida laagrit tartus, rattalaagrid .ee-s seal listis näitab, et on olemas sebringule 2004.

kas sealt tasub osta ning siis lasta kusagil ära vahetada, mulle tundub, et seal kuidagi odavad need, kas hind peegeldab ka kvaliteeti?
kuulmiseni


http://www.rattalaagrid.ee olen ostnud ja siiani on vastu pidanud. Ei näe põhjust miks peaksin 2200 eest laagri ostma mis jookseb 3000 km laiali nii, et kuulid on sees pooleks.
Kalli raha eest tasub osta ainult originaali. Aga see siis kõigest minu arvamus ja kogemus:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia