Mainin omalt poolt järgmised asjad (2001 V6 sedaan):
Tiba kehvapoolsed omadusena on jah see rehvimüra,
tulede valgus,
üks elektriliselt reguleeritav iste ning ilma mäludeta (cabriol on teised lood)
tagumiste ukste fiksaator kipub kräuksuma (ava nagu vana roostesingedega laudaust - tiba WD40 ja asi jälle mõneks kuuks OK)
kapottide ning tagumiste uste valtsitud ääred kipuvad roostetama... seega kui on need veel korras siis hooldada neid korrosioonivastaste vahenditega.
Elektirantenn tõmbleb jah kui on veel korras.
Originaalvalukate poltide kattekilbid kipuvad ära kaduma (just siis kui peale velje eemaldamist ja paigaldamist neid korralikult ei kinnitata - soovitus peale rehvivahetusi kohe need n.ö. täiendavalt üle koputada)
uimane 1 käigu lõpp (venitab...nagu kaotaks jõudu....libiseb ms, ülejäänud käigud on OK)
gaasipedaali tunnetus (möödasõitudel kui üks käik alla läheb, oled masinaga kõrvuti ning järsku hüppab veel ühe käigu alla - siis mootori röögatus ja oled korraks istmes ning ülejäänud kaasreisjate kommentaarid: no mida sa kihutad ja tõmbled
)
Panipaikasid vähe ja need mis olemas on väiksed
Positiivne:
Hinna, lisade ning ülalpidamiskulude suhe on päris hea
sujuvalt liigeldes suht öko keskmine jääb ikka sinna 9 kanti B95 kütust kasutades
V6 minek, st kui vaja "hullata" siis seda ka saab ja moootri hääl....
Esimesed istmed on mugavad ning ei väsita pikkadel sõitudel
Suhteliselt remondivaba - ei teki sellist tunnet et pead enne igat sõitu korraks kapoti tõstma ja veenudma, et midagi korrast ära pole või siis midagi igaks juhuks paika sättima.
tuulemüra ei ole.
Kerekuju - kuigi võiks natuke laiem olla
Ãœllatavalt suur pakiruum
32" LCD telekas mahtus koos pakendiga ära, kaherealine täispuhutav lasteliumägi koos lisa agrekaatidega jne...
Millised vead võivad tekkida..... seda saab lugeda sebringu teemast ning omanik pajatab - väga varjeeruv vigade spekter - nagu ikka kasutatud autodel
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma