Tänane kuupäev Teisipäev 04 Juun, 2024 2:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: klapiklõbin
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2007 16:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1998 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 11:27
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
niisiis, olen tähele pannud et wiimasel ajal hakanud mootor klõbisema, kahtlustan klappe või nookureid. kellegil ideid, või teab heegi sellise asja remondi/juppide hinda öelda... (toppartsist ootan siiamaani -3kuud esitulede hinnapakkumist) ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2007 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Klõbinat teevad reeglina hüdrotõukurid.Selle vastu on mul isegi rohi olemas.Spetsiaalne hüdrotõukurite lisand.maksab 89 eeku.
Pilt
Kui keele probleemi pole siis siin natuke juttu.
Extended periods between oil changes, lower oil capacities, deficient fuel quality, lean-burn engines -- and therefore increased nitrogen oxides -- all contribute to sludge formation in the engine. This sludge blocks oil screens, oil filters and oil bores and the oil supply is interrupted. This results in engine damage. Oil-Sludge Remover cleans the engine, keeps the oil screen and oil borings free of blocka-ges, reduces deposits in the piston grooves, prevents deficient lubrication and protects the engine against engine damage.

Operational area: For all petrol and Diesel engines with and without turbocharging. Compatible with all commercially available engine oils. 300 ml is sufficient for up to 5 litres of engine oil. Mix with the engine oil 100 -300 km before oil changes.

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Nov, 2007 0:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ehk siis minul läks klapiklõbin ära, kui vahetasin õli:
motul 8100X-max 5W30 vastu.
Kindlasti oleks asi veel parem, kui oleks õlitussüsteemis ka pesu teinud (vahetaja ei soovitanud.... tal olevat halb kogemus, samas krt seda teab keda uskuda, voyal tegi see pesu mootori hääle väga heaks)

Seega klõbin on tingitud üldjuhul kehva või mootorile mittesobiva õli kasutamisest.

Kõik chrysleri mootorid tahavad kergekoelist õli 5W30 või 10W30.
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... 4&start=15

Mis õli oled sina mootoris kasutanud?

üks soovitus ka ära hakka probleemidele lähenema kulukamast poolest ehk siis remondist.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Nov, 2007 1:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Klõbin kaob loomulikult kui paned uue paksema õli sisse.
Tihti on sellised lisaained profülaktilise ja autoomaniku hinge rahustava toimega. Olen kuulnud ja müünud ka imevedelikke, mis mootorit elus hoiavad ilma õlita jne. Keemial on jõudu :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Nov, 2007 6:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kas see imeaine aitab ka selle vastu, kui klapid klõbisevad 3 minti peale külmkäivitust? Kuram, ei ole hetkel viitsimist minna netist uurima hüdrotõukurite ehitust, kuid kas seal on mingi kummitihend, mida see aine võiks muuta pehmemaks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Nov, 2007 17:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
muide 5W30 on neile ettenähtud ja soojade ilmadega 10W30

VAG, nissanid jms on 10W40...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 15:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1998 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 11:27
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
hmm kirjutas:
...

Mis õli oled sina mootoris kasutanud?

üks soovitus ka ära hakka probleemidele lähenema kulukamast poolest ehk siis remondist.


tänud, hetkel sees 5w30... aga mingi 1000miili pärast peaxki õlivahetusse minema... saabki kohe asja ära proovida!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 17:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Alo kirjutas:
... kuid kas seal on mingi kummitihend, mida see aine võiks muuta pehmemaks?

Ei seal ole kummitihendit. Seal on nö kolb ja silinder. Kui silindri seintele ladustub tahma, mis õli sees paratamatult olemas on, siis see kolb enam nii vabalt üles alla ei käi, jääb mingile kohale pidama, tekib lõtk nookuri ja nukkvõlli vahele, sellest ka klõbin. Veel on seal õli kanalid, mis võivad tänu tahmale õli sisse-väljalaske võimet muuta. Nii saan mina sellest süsteemist aru.

Escortil vahetasin kunagi kõik hüdrotõukurid ära, kaks tükki ei hakanud juba uuest peast tööle, vahetati poes ümber, aga klõbinast täielikult lahti ei saanudki.

Arvan, et iga auto juures on kasulik kasutada ettenähtud või paremat õli. Selliste asjade juures on tähtis õigeaegne õlivahetus.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2008 16:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1998 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 11:27
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
niih, tagasi teema juures, klapid on natuke retsi saanud :( aga ple hullu, uus õli sees ja palju vaiksem, siiski tuleb vahetada klapikaane tihendid ja t(r)opparts saadab mulle septembrist saadik esitulede ja tihendite pakkumist
:angry: wtf... nisiis oskab keegi soovitada mõnda adekvaatsevamat kohta kust ikagi saaks kah midagi (silber välja arvatud)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2008 17:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siiani on igati positiivsed kogemused American Beautyga:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2633

Lähen ka ise homme sinna sisemisi rooliotsi vahetama - tehti kiire ja kõige soodsam pakkumine :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2008 22:40 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
spawn-639 kirjutas:
niih, tagasi teema juures, klapid on natuke retsi saanud :( aga ple hullu, uus õli sees ja palju vaiksem, siiski tuleb vahetada klapikaane tihendid ja t(r)opparts saadab mulle septembrist saadik esitulede ja tihendite pakkumist
:angry: wtf... nisiis oskab keegi soovitada mõnda adekvaatsevamat kohta kust ikagi saaks kah midagi (silber välja arvatud)


Tartu Topparts ongi täiesti mõttetu ja ajuvaba koht.Mine Tähe tänavale Morgenisse.

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Veebr, 2008 13:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1998 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 11:27
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
niisiis, klapikambrikaane tihend oli isegi mõistliku hinnaga, aga oleks vaja ka uusi esimesi laternaid, nende eest aga kysitakse 6300eek/tk morgenis ja B varuosi nad ei myy... uurisin natuke netis, ebay-s on neid päris palju, aga ei ole omal õrna aimugi kui usaldusväärne sealt osta on ja kuidas se ostmine yldse käib :S... kellegil kogemusi välismaalt tellides ? :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Veebr, 2008 13:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
spawn-639 kirjutas:
niisiis, klapikambrikaane tihend oli isegi mõistliku hinnaga, aga oleks vaja ka uusi esimesi laternaid, nende eest aga kysitakse 6300eek/tk morgenis ja B varuosi nad ei myy... uurisin natuke netis, ebay-s on neid päris palju, aga ei ole omal õrna aimugi kui usaldusväärne sealt osta on ja kuidas se ostmine yldse käib :S... kellegil kogemusi välismaalt tellides ? :(


Minul on kogemusi.
Olen sealt päris palju asju ostnud.Tünga pole veel saanud.Alati vaata,et tegemist oleks uue asjaga,uuri müüja tausta ja usaldatavust,külasta selle kodulehte kui neil on.Sul peab olema kehtiv krediitkaart. Pead tegema ennast kasutajaks.Saad oma kasutajanime ja parooliga ostma asuda. Peale selle tuleb sul algul maksusüsteem PayPal jutti ajada. Nad saadavad sulle järjest juhiseid,mida pead selleks tegema.See on ainult alguses ja üks kord konto loomise ajal.Edaspidi kui ostad,pane sihtmaaks EST ja vaata,kas nad üldse siia asju kätte toimetavad.Kui jääd hätta,küsi julgesti.Edu!
P.S. Vaata kindlasti laterna ehitust.Näiteks Voyagerilaternad erinevad siseehituselt nagu öö ja päev.samuti pead arvestama,et pirnid on sees teistsugused kui eurokatel.

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Veebr, 2008 11:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1998 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 11:27
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
unch kirjutas:
P.S. Vaata kindlasti laterna ehitust.Näiteks Voyagerilaternad erinevad siseehituselt nagu öö ja päev.samuti pead arvestama,et pirnid on sees teistsugused kui eurokatel.


selle ehituse suhtes probleemi ei tohix olla, seda masinat ainult 1 mudel ongi ja mul ple euro masin, sellest ka palju puudujääke waruosa otsinguil... enamus teenindused vöi poed ytlevad et sellist autot pole olemaski neil andmebaasis, et Eestis ple selliseid masinaid ja ometi ma liigun sellega poodnike ukse ette :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia