Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Automaatkasti kasutamine?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=953
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  896 [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 0:05 ]
Teema pealkiri:  Automaatkasti kasutamine?

Milleks on automaatkastil käigud 3 ja L ise ei oska neendega küllmidagi ette võtta?

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 0:35 ]
Teema pealkiri: 

Need on juhuks kui on vaja piirata käikude üles vahetamist.
3 - laseb automaadil vahetada käike 1 kuni 3. Neljandat sisse ei lase minna. Kasutada näiteks mäest laskumisel mägipidurina.
L - erinevatel masinatel kasutab kas ainult 1. või 1. ja 2. käiku. Kasutada väga libedast kohast või paksust lumest, mudast või liivast läbi ronimisel et tagada mootori kõrgemad pöörded ja seega suurem võimsus ilma kiiruse liiga suureks tõusmata. Samas ka mägipidurina eriti järskudest langustest laskudes.
Käiku võib käsitsi alla vahetada ka valmistudes raskeks möödasõiduks - nii säästad automaatselt käigu alla vahetamisel tekkiva viivituse arvelt aega.

Autor:  reims [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 19:13 ]
Teema pealkiri: 

Oot, aga kas a-kastiga saab ikka mootoriga pidurdada? Endal pole see küll õnnestunud!?
Muus osas peaks küll nii olema nagu anjolle kirjutas.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 21:17 ]
Teema pealkiri: 

üks sõber rääkis et tema sõitis tavaliselt D ga aga kasutas 2 te pidurdamiseks linnasõidul

Autor:  reims [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 22:53 ]
Teema pealkiri: 

Kui nii siis homme testima :tige: . Peab ju õnnestuma...

Autor:  Kuripiiritus [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 23:40 ]
Teema pealkiri: 

nojah 2ga vast õnnestub pidurdaa, kuna see sunnib 2se käigupeale niipea kui pöörded vähegi võimaldavad (seda siis 3me pealt) ja kui ta tagasi ei luba mis tal muud üle jääb kui kõrge pöördega järgi vuriseda.

Aga jah, üldsielt niisama see köiguga pidurdamine ei õnnestu .. Omal ikaldusid tagumised klotsid ära kuna mootor kaasa ei aidanud ja koormus läks suureks.

Osadel autodel on see mägipiduri punktsioon eraldi juures (st. saab kastiga pidurdadada)

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 13 Nov, 2006 23:50 ]
Teema pealkiri: 

reims kirjutas:
Oot, aga kas a-kastiga saab ikka mootoriga pidurdada? Endal pole see küll õnnestunud!?
Mõni auto rohkem, mõni vähem. Neon pidurdab küll üpris põhjalikult. Ford Taurus näiteks nii tugevalt ei pidurdanud.

Ja jälgige ikka mis kiiruselt te käigu(või mitu käiku) alla tõmbate! Mina teie laiali lennanud kastide või mootorite eest ei vastuta!

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 14 Nov, 2006 8:04 ]
Teema pealkiri: 

seda küll..

tegelikult peaks seal niipalju taipu sees olema , et enne kui hoog veel sobiv pole ta käiku alla ei vaheta.. Kuid samas füüsilist katset ma teha küll ei tahaks..

Autor:  hmm [ Teisipäev 14 Nov, 2006 9:18 ]
Teema pealkiri: 

miks te soovite käiguga pidurdamisel autot lõhkuda, kasutades automaatkasti?
Valige sobiv kiirus ja pidurdage piduritega.
OK ma saan aru laskumistest mägedes, meil ju neid ei ole.
Sõiduajal :ei: soovitaks küll automaatkastika käike vahetada

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 14 Nov, 2006 15:16 ]
Teema pealkiri: 

Käike võib vahetada, aga mõistuse piires. Kui maanteel rekka sabas sörkides ikka 3 peale lohistad saab palju kiiremini hakkama.. mul vähamalt see "püss" vähe pika taibuga.. EI usu mina, et see ise liigutamine seda kuidagi viisi rohkem kulutab või lammutab.

Autor:  reims [ Teisipäev 14 Nov, 2006 23:18 ]
Teema pealkiri: 

Proovisin,u 20-30kmh, lükates L i peale, pisut nagu hoiab tagasi jah kuid nii 70kmh ja 3 peale siis küll tolku polnud.Nii et jääme ikka pidurite juurde. Ja eks see teada tõde, et a kastiga pidurid ikka saavad rohkem vatti.
Ja vee ,et reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.

Autor:  Myrakaru [ Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:04 ]
Teema pealkiri: 

reims kirjutas:
Ja veel ,et reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.


Mida kasulikku see peaks andma?
Olen näinud ka selliseid, kes iga foori taga P peale lükkavad.

Autor:  Anjolle [ Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:13 ]
Teema pealkiri: 

reims kirjutas:
reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.
Ise panen N peale ainult siis kui on pikemat seismist ette näha nagu näiteks tõkkepuu taga vms. Kui hakata fooride taga vaba peale panema siis võib vahepeal nii juhtuda, et unustad käigu jälle sisse panna ja vajutad aga rõõmsasti rohelise süttides gaasi. Siis taipad oma viga ja lükkad kiiresti käigu sisse mispeale käib hirmus pauk :roll: kuna pöörded polnud jõudnud veel gaasiandmisest piisavalt langeda jõudnud :tige:

Ikka hommikul käik sisse ja õhtul jälle välja ;)

Autor:  Kapsu [ Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:44 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
reims kirjutas:
reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.
Ise panen N peale ainult siis kui on pikemat seismist ette näha nagu näiteks tõkkepuu taga vms. Kui hakata fooride taga vaba peale panema siis võib vahepeal nii juhtuda, et unustad käigu jälle sisse panna ja vajutad aga rõõmsasti rohelise süttides gaasi. Siis taipad oma viga ja lükkad kiiresti käigu sisse mispeale käib hirmus pauk :roll: kuna pöörded polnud jõudnud veel gaasiandmisest piisavalt langeda jõudnud :tige:

Ikka hommikul käik sisse ja õhtul jälle välja ;)


Täiesti nõus anjollega,selleks ju automaatkast ongi mõeldud :)

Autor:  Kuripiiritus [ Kolmapäev 15 Nov, 2006 1:42 ]
Teema pealkiri: 

kasjust hirmus pauk, aga sööst edasi peaks tulema küll.. korra sai seda praktiseeritud.. asjade võtmisega läks kogematta N peale ja ei pannud tähele.. tule süttides gaasi andes ei miskit.. kui siis avastasin, et N sai D peale tõmmatud, aga pööre alles üleval.. sööstis kohe minema.. õnneks oli selle N'ga jokutamnise ajal esimene juba ära liikunud :P

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/