Tänane kuupäev Laupäev 11 Mai, 2024 17:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Automaatkasti kasutamine?
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 0:05 
Milleks on automaatkastil käigud 3 ja L ise ei oska neendega küllmidagi ette võtta?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 0:35 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Need on juhuks kui on vaja piirata käikude üles vahetamist.
3 - laseb automaadil vahetada käike 1 kuni 3. Neljandat sisse ei lase minna. Kasutada näiteks mäest laskumisel mägipidurina.
L - erinevatel masinatel kasutab kas ainult 1. või 1. ja 2. käiku. Kasutada väga libedast kohast või paksust lumest, mudast või liivast läbi ronimisel et tagada mootori kõrgemad pöörded ja seega suurem võimsus ilma kiiruse liiga suureks tõusmata. Samas ka mägipidurina eriti järskudest langustest laskudes.
Käiku võib käsitsi alla vahetada ka valmistudes raskeks möödasõiduks - nii säästad automaatselt käigu alla vahetamisel tekkiva viivituse arvelt aega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 19:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Oot, aga kas a-kastiga saab ikka mootoriga pidurdada? Endal pole see küll õnnestunud!?
Muus osas peaks küll nii olema nagu anjolle kirjutas.

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 21:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
üks sõber rääkis et tema sõitis tavaliselt D ga aga kasutas 2 te pidurdamiseks linnasõidul


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 22:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Kui nii siis homme testima :tige: . Peab ju õnnestuma...

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 23:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
nojah 2ga vast õnnestub pidurdaa, kuna see sunnib 2se käigupeale niipea kui pöörded vähegi võimaldavad (seda siis 3me pealt) ja kui ta tagasi ei luba mis tal muud üle jääb kui kõrge pöördega järgi vuriseda.

Aga jah, üldsielt niisama see köiguga pidurdamine ei õnnestu .. Omal ikaldusid tagumised klotsid ära kuna mootor kaasa ei aidanud ja koormus läks suureks.

Osadel autodel on see mägipiduri punktsioon eraldi juures (st. saab kastiga pidurdadada)

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 23:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
reims kirjutas:
Oot, aga kas a-kastiga saab ikka mootoriga pidurdada? Endal pole see küll õnnestunud!?
Mõni auto rohkem, mõni vähem. Neon pidurdab küll üpris põhjalikult. Ford Taurus näiteks nii tugevalt ei pidurdanud.

Ja jälgige ikka mis kiiruselt te käigu(või mitu käiku) alla tõmbate! Mina teie laiali lennanud kastide või mootorite eest ei vastuta!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Nov, 2006 8:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
seda küll..

tegelikult peaks seal niipalju taipu sees olema , et enne kui hoog veel sobiv pole ta käiku alla ei vaheta.. Kuid samas füüsilist katset ma teha küll ei tahaks..

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Nov, 2006 9:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
miks te soovite käiguga pidurdamisel autot lõhkuda, kasutades automaatkasti?
Valige sobiv kiirus ja pidurdage piduritega.
OK ma saan aru laskumistest mägedes, meil ju neid ei ole.
Sõiduajal :ei: soovitaks küll automaatkastika käike vahetada

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Nov, 2006 15:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Käike võib vahetada, aga mõistuse piires. Kui maanteel rekka sabas sörkides ikka 3 peale lohistad saab palju kiiremini hakkama.. mul vähamalt see "püss" vähe pika taibuga.. EI usu mina, et see ise liigutamine seda kuidagi viisi rohkem kulutab või lammutab.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Nov, 2006 23:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Proovisin,u 20-30kmh, lükates L i peale, pisut nagu hoiab tagasi jah kuid nii 70kmh ja 3 peale siis küll tolku polnud.Nii et jääme ikka pidurite juurde. Ja eks see teada tõde, et a kastiga pidurid ikka saavad rohkem vatti.
Ja vee ,et reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
reims kirjutas:
Ja veel ,et reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.


Mida kasulikku see peaks andma?
Olen näinud ka selliseid, kes iga foori taga P peale lükkavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
reims kirjutas:
reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.
Ise panen N peale ainult siis kui on pikemat seismist ette näha nagu näiteks tõkkepuu taga vms. Kui hakata fooride taga vaba peale panema siis võib vahepeal nii juhtuda, et unustad käigu jälle sisse panna ja vajutad aga rõõmsasti rohelise süttides gaasi. Siis taipad oma viga ja lükkad kiiresti käigu sisse mispeale käib hirmus pauk :roll: kuna pöörded polnud jõudnud veel gaasiandmisest piisavalt langeda jõudnud :tige:

Ikka hommikul käik sisse ja õhtul jälle välja ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 0:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
anjolle kirjutas:
reims kirjutas:
reims praktiseerib algusest peale seda et foori taga ja ummikutes istudes k kang ikka Neutraali peale.
Ise panen N peale ainult siis kui on pikemat seismist ette näha nagu näiteks tõkkepuu taga vms. Kui hakata fooride taga vaba peale panema siis võib vahepeal nii juhtuda, et unustad käigu jälle sisse panna ja vajutad aga rõõmsasti rohelise süttides gaasi. Siis taipad oma viga ja lükkad kiiresti käigu sisse mispeale käib hirmus pauk :roll: kuna pöörded polnud jõudnud veel gaasiandmisest piisavalt langeda jõudnud :tige:

Ikka hommikul käik sisse ja õhtul jälle välja ;)


Täiesti nõus anjollega,selleks ju automaatkast ongi mõeldud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 1:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
kasjust hirmus pauk, aga sööst edasi peaks tulema küll.. korra sai seda praktiseeritud.. asjade võtmisega läks kogematta N peale ja ei pannud tähele.. tule süttides gaasi andes ei miskit.. kui siis avastasin, et N sai D peale tõmmatud, aga pööre alles üleval.. sööstis kohe minema.. õnneks oli selle N'ga jokutamnise ajal esimene juba ära liikunud :P

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia