Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 0:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käikude kasutamisest
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 14:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2006 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2006 13:57
Postitusi: 322
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Ise olen lugenud, et kütuse kokkuhoiu mõttes just soovitatakse pikemal seismisel nagu raudtee ülesõitudel, pikemad foorid, ummikud, kus enamus aega seistakse, jne... kasutada N käiku, kui muidugi teepind võimaldab. Ise olen praktiseerinud seda ja kuna tuleb ringi liigelda ka palju manuaalkastiga autoga, siis ei ole liikuma hakkamisel seni probleeme ette tulnud. Võimalus on ka pikemal seismisel tuled parkide peale lükata ja... ;)

_________________
FORTES FORTUNA ADIUVAT


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 19:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Muidugi olen ise ka näinud sellist pilti kui foori taga auto seisab ja pannakse P peale auto kõigub üles alla. See võib hoida kokku kütust??? aga kindlasti ei ole see hea kastile. Milleks siis automaatkast on kui sellega sõida nagu manuaaliga :krt:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 19:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
just mõtlesin obersti juttu kirjutada, soetage siis manuaalkastiga isend

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 20:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Automaadiga sõites olen kasutanud foori taga, ummikutes tihti P-asendit -
1.ei pea jalga piduril hoidma
2.ei koorma kasti
3.mootor ei "vea" pidevalt autot edasi, sellest väiksem küt.kulu

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 22:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Automaat kasti kohta üteldakse nii et hommikul paned käigu sisse ja õhtu võtad välja

Nu sellepärast Ferdi sõidabki manuaal kastiga ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 22:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Muide minu massinal ei lase aju mootori pöördeid üle 2500, kui käik on P või N,
Ja lisaks veel olen seisukohal, et pikemal kohapeal jokutamisel on kasulik ikkagi lülitada siis N või P sisse, kast ei kulu ja kütust läheb vähem ja mis kõige tähtsam - jalg ei väsi pidurit hoides :)

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
tea kas sul pidurivõim ei tööta või jalg hakkab nõrgaks jääma, et ei jõua pidurit all hoida ja jalg väsib :think: :D

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Soovitaks seda ka küsida esindusest. Aga teada tuntud tõde kuidas auto seistes vähem kütust võtab ja jalga ei väsita ning üldine pinge kastile puudub-

sellele aitab kui keerate rooli samba küljes olevat asja - nimetatakse võtmeks
vastu päeva ning kõik eelnevad mured kaovad :niks: :niks: :niks:

Ühesõnaga Kõikide kulutuste vältimiseks lülitage mootor välja

Pnage N käik sisse, tulge autost välja ( kaasreisijad ka ) ning lükake autot soovitud kohta Mr Green Mr Green Mr Green Mr Green ei väsi pidurit hoidev jalg ei kulu kütust ja käigukast on ka nagu uus


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 0:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Myrakaru kirjutas:
Kas pidurit hoides mootor veab edasi? :shock:

Jah loomulikult, aga ainult siis kui Sul kast korras on. S.t. et vabastades piduri ,peab auto vaikselt liikvele minema,ilma gaasi lisamatta.
Seda N-i peale panekut soovitas kunagi üks tuttav kes ise aastaid a-kastiga taksot sõitnud ja samas neid ka vabal ajal remontides.
P.S. Ummikutes seismisega on nii ,et endal on nii mõnedki korrad(näit.tartu mnt rem ajal) sõita marsuuti Lauluväljak - Olümpia hotell nii 1h-1h15min.Samas varahommikuti ja hilja õhtul on sama trass läbitav 10-13 minutiga. Kui nüüd päeval kõikseeaeg pidurit hoida ,siis a kast on vist küll pärast :angry: .

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 0:31 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
reims kirjutas:
Kui nüüd päeval kõikseeaeg pidurit hoida ,siis a kast on vist küll pärast :angry: .
Kaldun arvama, et automaat selleks loodud ongi, et vaikselt roomata ja libistada või sootuks ummikus passida. Iga minuti tagant käiku sisse ja välja tirides lõhub teda arvatavasti rohkem. Noh, eks kütusekulu võib tõesti paar protsenti vähem olla kui N peal on.
Kui kast on D peal ja auto seisab paigal siis ei liigu kastis oluliselt rohkem detaile peale õlipumba mis käib ka siis kui kast on N või P peal. Käigukasti sisu seisab paigal, hüdromuhv libiseb läbi.
Käiku ümber lülitades liigutad käigukangi, trossi/hoovastikku, klapimajandust, lüliteid, liiguvad kolvid, lülituvad solenoidid, pidurid, sidurid...
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 14:55 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kuripiiritus kirjutas:
tea kas sul pidurivõim ei tööta või jalg hakkab nõrgaks jääma, et ei jõua pidurit all hoida ja jalg väsib :think: :D


ei ole see asi nii hull midagi :)
tegelikult ei viitsi ma tõesti seda kangi sikutada edasi tagasi ja kipub ikka nii olema nagu vist oberst ütls hommikul käik sisse ja õhtul välja. Ja muretseda mõne grammi kütuse või kasti kulumise pärast ei jää lihtsalt aega, muid muresid mida ummikus mõtiskleda on küllaga. Eriti viimasel ajal.
Aga kui väheg võimalik ei soeta ma endale kunagi manuaalkastiga masinat!!!!!

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 15:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
ma ikka võtan tööle jõudes ka käigu välja..

Muidugi kui tellis oleks päev otsa pidur peal, oleks auto mõnus ja soe, hea õhtul töölt koju sõita :think:

Eih jutt kisub vist juba mölaks :tv:

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia