Tänane kuupäev Teisipäev 04 Juun, 2024 12:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Esisilla seadmine
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2007 19:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Sept, 2006 21:15
Postitusi: 122
Asukoht: Soome,Lappeenranta
terv yle pika aja.Vahetasin oma sysleris esisillal ylemise öötsa puksid ja sarniirid.nyyd siis probla järgmine,öötsa kinnitus on selline seatav et poltidel piklikud augud ja se minu möistust mööda peaks seadma pystkallet nyyd siis ongi kysimus,et kuidas see rataste asetus öige peaks olema kas alt laiem vöi ylevalt.Panin nyyd hädapärast kokku,et ainuke liikur hetkel, aga näiteks kurvi minnes ta nagu löikkab järsku kui rooli keerata siis teatud punktist yle siis,paremale rohkem kui vasakule,otse söites ei kisu kuhugi poole.see nagu viitaks siia,et parema ratta ylemine serv on liiga välja ulatuv?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2007 19:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
miks sa ise punnid silla reguleerimist?
mine stendi seal pannakse asi paika.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2007 21:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Sept, 2006 21:15
Postitusi: 122
Asukoht: Soome,Lappeenranta
stendi lähengi siis kui aega saab,nyyd vaja umbkaudu teada kuidas ja kuhu poole kaldus peavad olema,ylevalt ilmselt pisut sissepoole,et saaks suht normaalselt söita söidud mis vaja


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 4:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
miks sa ise punnid silla reguleerimist?
mine stendi seal pannakse asi paika.


Kas sedasi ongi nüüdne vastamine ?????
kõik teavad silla stendist
aga mis teadmised on sul silla reguleerimisest ?????????? omad kogemusi siis pajata mitte ära paku silla stendi

jalgarattale pole silla stendi :angry: :angry: :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 4:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
kristo33 kirjutas:
stendi lähengi siis kui aega saab,nyyd vaja umbkaudu teada kuidas ja kuhu poole kaldus peavad olema,ylevalt ilmselt pisut sissepoole,et saaks suht normaalselt söita söidud mis vaja



helistan ja uurin välja selle suhte - tean kes teeb seda ilma peenema tehnikata

Saadan PS i peenemat etavet ei levita tarkade seltskonnas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 10:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Kumb on parem, kas kurt klaverihäälestaja digitaalse häälestusseadmega või terase kuulmisega klaverihäälestaja, kes on eluaeg käsitsi häälestanud? Võite vastata, aga võib ka jätta vastamata, sest võibolla ühest vastust polegi! Olen käinud Rakveres ühe vana Haljala autoteeninduse mehe juures, kes reguleeris väga hästi ja nö käsitsi meetodil (tõsi küll mitte Chrysleriga, aga sel ei pidavat väga keeruline sild olema).
:think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 11:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
iseenesest ei ole vahet kuidas silda pakia saada, kas n.ö. mõõdulatiga (mida läheb käsitsi seadmisel kindlasti vaja) või digitaalselt (mida iganes need seadmed ka pole) nagu bono väitis kui tegu on vastava ala spetsialistiga.
Pigem peaks küsima, et kumb on parem kas ise tehes digitaalse häälestajaga või oma kõrvakuulmisega, iga vastava heli kõla on ju igal keelel teada.
Kõike võib ise teha, kui vastavad seadmed ja juhendid olemas on. Aga liikluses osaleva masina sildade reguleerimist ei soovitaks küll ilma eelneva oskuseta teha (isegi siis, kui on olemas mõõdulatt ja teada vastavad nurgad)
Sai ka ise ~nädal sõidetud masinaga, millel läks sild paigast ära,
kui lubatud näidud kokkujooksule olid + 0,05 kraadi tolerantsiga +/- 0,10 kraadi aga enne reguleerimist sõites olid väärtused: Vasak +1,18 ja parem +0,90 kraadi.
Võin öelda, et nii mõnigi kord oli suht nadi tunne roolis olles. Ise oma teadmistega ei soovinud küll hakata silda reguleerima, kuigi olen ühekorra koos remondimehega käsitsi aga mõõdulatiga seda sierral teinud.

Aga kasuta mõõdulatti ning püstikalle 0 kraadi. pöördteljel on samuti omad nurgad (primeral +14,5 kraadi) igal sõidukil on omad väärtused.

Need on siis minu kogemused sildadest.
ja just selle pärast soovitan ikkagi minna stendi (no see ei ole nii kallis lõbu ja ei võta ju üüratut aega ka max 30 min, kui kõik silla detailid korras on)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 18:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Sept, 2006 21:15
Postitusi: 122
Asukoht: Soome,Lappeenranta
jah,stendi kavatsen minna muidugi,kuid alles 10-15 päeva pärast,siis kui eesti tulen sellega,peab enne veel alumised sarniirid,amordid ja rooliotsad vahetama.täna panin taha ohkreguleeritavad amordid.Asi muutus palju paremaks.Ei hölju enam,vaid pysib tees kinni.Sain suhtkoht söidetava tulemuse ka kalde reguleerimisel,Vaatasin veits raamatust järgi ja sai alumise ja ylemise sarniiri,joonisele vastavalt,samale joonele rummu keskohaga ja karvavörra kallet sissepoole ja hoopis parem tunne.Asja teeb aegaviivaks see,et see on hetkel ainuke liikluses olev auto ja seda tuleb teha töökörvalt,paar tundi päevas aega,seepärast ka ei saa kohe stendi minna.Eestis lähen.Sportlik huudisumu on asja vastu,et mis need arvud on.Raamatus seda pole,yleyldine suundaandev joonis vaid,selle järgi sai hea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Juun, 2007 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
kristo33 kirjutas:
jah,stendi kavatsen minna muidugi,kuid alles 10-15 päeva pärast,siis kui eesti tulen sellega,peab enne veel alumised sarniirid,amordid ja rooliotsad vahetama.täna panin taha ohkreguleeritavad amordid.Asi muutus palju paremaks.Ei hölju enam,vaid pysib tees kinni.Sain suhtkoht söidetava tulemuse ka kalde reguleerimisel,Vaatasin veits raamatust järgi ja sai alumise ja ylemise sarniiri,joonisele vastavalt,samale joonele rummu keskohaga ja karvavörra kallet sissepoole ja hoopis parem tunne.Asja teeb aegaviivaks see,et see on hetkel ainuke liikluses olev auto ja seda tuleb teha töökörvalt,paar tundi päevas aega,seepärast ka ei saa kohe stendi minna.Eestis lähen.Sportlik huudisumu on asja vastu,et mis need arvud on.Raamatus seda pole,yleyldine suundaandev joonis vaid,selle järgi sai hea.


Ikka selle raamatu leiab kus need kirjas :P
Kuigi hmm leiab selle paremini ku natal aega sitta kanti ja teeb selle kuivalt arvudes sulle ette :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Juun, 2007 14:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Oberst kirjutas:
Kuigi hmm leiab selle paremini ku natal aega sitta kanti ja teeb selle kuivalt arvudes sulle ette


...kas keegi dešifreeriks selle lahti? Mr Green

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Juun, 2007 17:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Oi kuidas mulle släng meeldib, tegelt kahh! Ärge maha lööge, et pakun tõlkimisteenust : See raamat on leitav, kuigi hmm leiab selle info palju kiiremini kui nädalaga ja kirjutab selle ilma käsi õliseks tegemata foorumisse.

Tsiteeri:
Ikka selle raamatu leiab kus need kirjas
Kuigi hmm leiab selle paremini ku natal aega sitta kanti ja teeb selle kuivalt arvudes sulle ette


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Juun, 2007 19:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Hea oleks kui hmm sulle need numbrid saadaks kuna võid jääda stendis täbarasse olukorda :pai: sest isegi seal võib tekkida probla andmete leidmisega !

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia