Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Klõbin kapoti all?
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 20:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Hommikuti klõbin kapoti all,soojal mootoril pole kuulda.Ilmselt hüdrotõukur.KUI OHTLIK SEE ON?Foorumeid lugedes,oli arvamusi ,et madal õlisurve võib ka klõbina põhjustada,siis peaks juba ju saaled ka õhtal olema?Õli vahetasin alles hiljuti ära,5W30, nagu manuaal ette näeb, täissünt.Kas nende tõukurite vahetus on keeruline,saaks nagu ise ka hakkama või??Foorumites oli veel nende tõukurite puhastamisest/pesemisest juttu,kas aitab ka??Palju need vidinad üldse maksta võivad?16 tk. veel teisi.

Neon 2.0 SOHC bensiin

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 21:05 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tõukuriklõbinat külmal mootoril ei loeta üldiselt rikkeks. Kui mõne minuti käimise järel vaikseks ei jää siis tuleb alles remondile mõtlema hakata.
Summitracingus pakutakse neonile hüdrotõukureid hinnaga $37.69 4tk. Kokku käib neid 16 tk. Ehk siis ca 2500 krooni kogu jooks koos transaga.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Ise ma pole summitist midagi tellinud aga tean, et muskelautode omanikud tellivad.

Neoni hüdrotõukurid on väga tillukesed ja sellepärast hästi tundlikud saastunud õli suhtes. Need ei olegi tegelikult päris klassikalises mõttes tõukurid vaid nookuri otsa sees olevad hüdrokompensaatorid. Oma silmaga pole näinud.

Leidsin pisut juttu tõukuri klõbina diagnoosimisest:

LASH ADJUSTER (TAPPET) NOISE DIAGNOSIS
A tappet-like noise may be produced from several
items. Check the following items.
(1) Engine oil level too high or too low. This may
cause aerated oil to enter the adjusters and cause
them to be spongy.
(2) Insufficient running time after rebuilding cylinder
head. Low speed running up to 1 hour may be
required.
(3) During this time, turn engine off and let set for
a few minutes before restarting. Repeat this several
times after engine has reached normal operating
temperature.
(4) Low oil pressure.
(5) The oil restrictor pressed into the vertical oil
passage to the cylinder head is plugged with debris.
(6) Air ingested into oil due to broken or cracked
oil pump pick up.
(7) Worn valve guides.
(8) Rocker arm ears contacting valve spring
retainer.
(9) Rocker arm loose, adjuster stuck or at maximum
extension and still leaves lash in the system.
(10) Faulty lash adjuster.
a. Check lash adjusters for sponginess while
installed in cylinder head. Depress part of rocker
arm over adjuster. Normal adjusters should feel very
firm. Spongy adjusters can be bottomed out easily.
b. Remove suspected rocker arms (sohc) or lash
adjuster (dohc) and replace.


Manused:
NeonHydLash.JPG
NeonHydLash.JPG [ 8.19 KB | Vaadatud 5533 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 23:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Sain http://www.dodgeforum.com vastuse;
Its called piston slap and its normal and fine on the neon. I know people who have had piston slap for years and the engine is still running strong.

Nii,et pole hullu ehk midagi.

Tänx

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 6:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 28 Jaan, 2006 12:44
Postitusi: 373
Asukoht: harjumaa
Mul hommikuti külma mootoriga sama lugu :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Nov, 2006 20:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
tegelt peaks olema mingit lisandit vist müügil.Et nagu leevendab seda klõbinat. Teab keegi miskit?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Nov, 2006 23:21 
Neonimees kirjutas:
tegelt peaks olema mingit lisandit vist müügil.Et nagu leevendab seda klõbinat. Teab keegi miskit?

Vastutust ei võta, aga automüüjad kasutavad MIFOL-it.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Nov, 2006 0:02 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Neonimees kirjutas:
tegelt peaks olema mingit lisandit vist müügil.Et nagu leevendab seda klõbinat. Teab keegi miskit?
Seda küll ei tahaks uskuda, et kolviklobina miski aine ära võtab. Ja hüdrotõukuritega masinal tuleks kindlasti väga hoolega lugeda mis lisandit üldse võib sisse panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Nov, 2006 10:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Kui võimalik, ära kasuta neid "mootori mett" nimetatud paksendeid või lisandeid.
See klõbin on ju ainult mõni sek või heal juhul 0,5 min. Kui ei häiri, siis mina ei lisaks neid lisandeid. See on minu isiklik arvamus. Eeldan, et korralised õlivahetused ja õlitaseme kontroll on kõige parem retsept. Võib-olla prooviks mootori korra läbipesta ja siis uus täissünt sisse.
Viimane tegevus ei tohiks midagi hullemaks küll teha.

NB! Paljud automüüjad kasutavad seda "mee" lisamise effekti ja siis kui uus autoomanik järgmise õlivahetuse teeb on silmad suured, kui värske õliga selline klõbin hakkab.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Nov, 2006 19:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
see tõukuri klõbin kaob 10konna sek. ära aga tuleb pisut hiljem tagasi,kui mootor soe/kuum on siis muidugi pole mingit klõbinat.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia