sätiks seda teemat ka siis:
OK sai nüüd vahetatud ja pandud Denso Iridium power
ITL16-d
Iridiumitest:
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... ineup.htmlSealt reast siis ITL16
aga n.ö. persemeetriga on tunda vahet ning compu näitas tiba sõbralikumaid numbreid ka.
eks annan teada kas see 1700eekune investeering ennast ka ära tasus
Seda teemat konkreetse auto kohta lahkan "omanik pajatab" edasi:
viewtopic.php?f=1&t=2454&start=30sest füüsiliselt sobivad nii ITL16 kui ka ITL20, kuid , vahe on neil temperatuuris, 16 on natuke soem küünal ning 20 on külmem, kui on originaal või selle lähedane auto, siis soovitaks siiski panna ITL16, kui on aga nt nitro, turbo vms paigaldatud, siis oleks hea panna just need ITL20
Iga aste külmema suunas tuleb panna, kui mootorit on tuunitud juurde +150...+200hp
Mida rohkem erineb süüteküünla temp originaaist külmema suunas (ja pole mootorit tuunitud) vähendab mootori töö efektiivsust - ei toimu täielikku põlemist seoses kütte vale temperatuuriga - koguaeg sõidad kui külma mootoriga.
Iridium küünal annab kestvust (küünla värskust) tiba juurde (no plaatinumid kestavad ka rahulikult 100000km) + väheke võimsam säde ka seda küünla resursi lõpupoole. Muide küünal tarbib ka vähem voolu 0,4mm elektroodiga Densol on 5oomi on takistus kõigest, seoses sellega ei pea genekas nii palju pingutama, ehk siis jällegi mõni väikene gramm kütuse kokkuhoiust.
Aga kui soovitakse autot vähem hoida, kui aasta pole iridium küünla paigaldamisel mõtet
Iridium 250 EEK 6x250=
1500eek
vs
originaal Champoini plaatinum 75 EEK
6x75=
450 EEK!!!!
Nüüd kütuse kokkuhoid kuskil 5% (0,5L(10EEK) 100km kohta) ......ehk siis rämedalt öeldes ~10000km pärast tasuksid küünlad kütuse kokkuhoiupoolest ära (kui küttekvaliteet, sõidustiil ja sõidetav tee jäävad samaks...)
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma