Tänane kuupäev Laupäev 11 Mai, 2024 16:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mina täheldanud seda et kui auto seisab ja see reguleernupp on asendis kus puhub tuult akendele sisi kisub uduseks aga kui see on kusagil teises asendis siis ei. Aga kindel on see et korjake lumi sealt porimati pealt ära


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 15:35 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 12:36
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn/Võsu
Ma avastasin oma Voyageril sellist asja, et kui "õhu suuna regulaator" on keeratud näiteks enamuses jalgade peale siis puhub akendele jahedat õhku aga igalepoole mujale sooja õhku. Alles siis kui keerata see puhuma esiakna peale siis hakkab mõne aja pärast sinna ka sooja puhuma. On see normaalne või miski viga küljes? Mul oli enamus ajast see reguleeritud jalgade peale, sest ei taha et mingi õhuvool kogu aeg vastu nägu puhub. Aga see väike kogus jahedat õhku mis akendepeale puhub see jahtub seal veelgi ära ja vahest hakkab aknapoolsel küljel päris külm. Nüüd hoian enam vähem mingis keskasendis ja külm ei ole. Aga kas see on normaalne, et nii erineva temperatuuriga õhku puhub?

Udust akendel: Kui ma hommikuti tööle sõidan, kestvus ca 15min ja autos 3 inimest, siis sellest ajast umbes 10 minutit on mul siseõhu ringluse peal. Siis kui küljeklaasid uduseks hakkavad kiskuma siis lülitan välisõhupeale ringi ja udu on vähem kui minutiga kadunud esimestelt usteakendelt. Nii et õnneks minu voyagerit udu klaasidel ei piina.

_________________
Tallinna tänavad ei ole sõidetavad vaid läbi raskuste läbitavad!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 10:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kui ikka autot ainult tööle ja tagasi sõiduks kasutatakse siis reeglina ei jõua lihtsalt auto seest ära kuivada. Kolm inimest toob piisava hulga niiskust jalgadega autosse. Kui vähegi võimalik siis pange kord nädalas autosse soojapuhur tunniks tööle. Loomulikult arvestades kõiki turvameetmeid,et mitte masinat maha põletada. See aitab päris ilusti. Parkimisel katsuge saada auto asendiks koht ,kus päeval paistev päike oleks esiaknasse. Ka see kuivatab.
Mis aga puudutab neid udu eemaldajaid siis need ei lase lihtsalt veel jääda klaasile pidama ja vesi vajub akendelt alla. See aga ei vii niiskust autost välja. Mul on veel näiteks ajaleht pandud juhipoolse põrandamati alla,viskan ülepäeva lehe minema sest see on niiskust täis aga aknad on puhtad. :focus: :focus:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 10:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Minul on näiteks kott (0,5kg) silikageeliga istme all. Paari nädala tagant vahetan, niiske kott mikroahju või lihtsalt kamina kõrvale ja jälle aknad puhtad :) :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 13:27 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 12:36
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn/Võsu
Luuser kirjutas:
Kui ikka autot ainult tööle ja tagasi sõiduks kasutatakse siis reeglina ei jõua lihtsalt auto seest ära kuivada. Kolm inimest toob piisava hulga niiskust jalgadega autosse. Kui vähegi võimalik siis pange kord nädalas autosse soojapuhur tunniks tööle. Loomulikult arvestades kõiki turvameetmeid,et mitte masinat maha põletada. See aitab päris ilusti. Parkimisel katsuge saada auto asendiks koht ,kus päeval paistev päike oleks esiaknasse. Ka see kuivatab.
:focus: :focus:


Ma just väitsingi et mul ei ole udu probleemiks. see et ta tekkib on põhjustatud sellest et ajan alguses siseõhku ringi (saab auto tsipa kiiremini soojaks). kui selle funktsiooni välja lülitan siis klaasid puhtad. Linnas kohtab sageli autosid mille klaasid on seest udused ja külmema ilmaga jääs. Päris lahe ju kui hommikul pead aknaid kraapima nii väljast kui seest!! Mina küll sellise autoga ringi sõita ei tahaks kust välja ei näe

_________________
Tallinna tänavad ei ole sõidetavad vaid läbi raskuste läbitavad!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia