Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 22:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Dets, 2010 18:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2004 Chrysler Pacifica

Liitunud: Pühapäev 24 Mai, 2009 19:49
Postitusi: 31
Nimelt täna töölt tulles tabas ebameeldiv üllatus. Auto käima pannes hakkas vent täis tuuridel tõõle. Kiiruse reguleerimisest polnud mingit kasu. Lülitasin siis vendi välja, kuid vent ei jäänud seisma vaid lisas hoogu juurde.

Proovisin kõik nupud läbi, kuid ei midagi. Ainult jalgadele, üles, klaasile ning temperatuuri reguleerimis nupud töötasid.

Milles võib olla probleem? Tegu Pacifica-ga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Dets, 2010 23:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Esmane ravi igasugu elektrianomaaliate korral on ikka aku otsa maha võtmine kümnekonnaks minutiks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Dets, 2010 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2004 Chrysler Pacifica

Liitunud: Pühapäev 24 Mai, 2009 19:49
Postitusi: 31
Aku juhtmete mahakakkumisest pole eriti huvitatud. Asi selles, et mõni asi võib koodi v.m.s all olla ja pärast üks jama juures. Uus aku sai ka juhtmetega külge pandud.
Leitsin ühe teema --- viewtopic.php?f=84&t=4612&hilit=ventilaator ---. Mul sama asi nagu seal kirjeldatud. Kas edasi sõites masinale mingeid probleeme võib tekitada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 20:12 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Arvan, et ventika juhtahel sarnane T&C omaga. Edasi võid vabalt sõita, ainuke häda, et puhub ja undab kõvasti, samuti saab ventika mootor täispööretel töötades päris suurt koormust ja eks ta eluiga sellega lüheneb tunduvalt kiiremini kui muidu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 21:09 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Võibolla on antud pildist abi : http://picasaweb.google.com/lh/photo/pvtpfRuDErBDCZ8HLB-YBNai3j1VzCs0T0oHvcFYrrM?feat=directlink
Tõenäoliselt viga antud blokis. Süsteem sarnane GV ja T&C omale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 23:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:
Asi selles, et mõni asi võib koodi v.m.s all olla

Mis asi see "mõni asi" olla võiks?
Äkki oleks endale see targem selgeks teha ja võimalusel kogu elektrisüsteemile ikkagi restart teha.;)

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Dets, 2010 19:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2004 Chrysler Pacifica

Liitunud: Pühapäev 24 Mai, 2009 19:49
Postitusi: 31
Asi korras!
Viga oli termokaitses, mis sai välja vahetatud. TICU poolt toodud lingil peakski antud kaitse (Nr.1) näha olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia