Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 0:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Jaan, 2006 14:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nimelt küsimus ajendatud sellest teemast: audiclub.ee:paigaldame dislale kiirusehoidja

chrysler voyageril '97 peaks ka olema elektrooniline gaasipedaal :? või ei?
kas kasutatakse ühte ja sama aju nii kiirusehoidjatega autodel, kui ka neil, kellel seda pole, st puudub ainult lülitid??!!
Kui see on nii, siis pole ju midagi võimatut; hangid roolile olevad lülitid (kortsus autosid peaks olema), vajadusel lülitad komp kiirusehoidja sisse või proged ümber(viimane võib osutuda tiba keeruliseks)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ise oman 97 aasta T&C ja natuke tegelenud selle püsikiiruse hoidjaga siis lihtsalt nuppudest ei piisa. Rooli all peaks olema lintjuhe sealt jooksevad läbi kõik need kiiruse hoidjad, signaal
ja airbag ja kapotti all on vaakumiga toimiv gaas millest siis tross läeb siibrini. Sedasion minu 3,8 L
aga arvan et need juhtme kimbud ikke on olemas pistikutega


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Juun, 2006 1:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii nüüd on siis tõe hetk käes :-D :-D :-D

Sain täna selgusele pärast jaanuari kuud hakanud probleemi kripeldusele
Ostsin kortsus masinalt siis need nupud ja rooli all oleva rõnga, kus sees siis n.n. lintjuhe (ametlikus keeles on selle nimi alusplaat :? )
Ühendasin juhtmed, siis sõitu ning vajutasin "on" siis "set" ja oh sa imet, cruis tuli läks põlema ning masin hoidis kiirust 8)

Seega, kellel pole kiirusehoidjat, vaja osta eelnevalt kirjeldatud osad, ühendada ja nautida (bensukal peaks juurde tulema vaakumhoidja v.m.s)
Hinnad Silberauots:
Vasakud nupud 616, parem 495 lintjuhe 1388 + 2h tööraha 850, kokku 3349eeku. Sileberis räägiti ka aju programmeerimisest aga õnneks mul polnud vaja eda teha, juba eos oli aktiveeritud :-D

Minul materjal 1000eeku ning oma töö ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Kolmapäev 07 Juun, 2006 8:17, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Juun, 2006 1:36 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Uhh, oskavad ikka raha küsida küll mingite nuppude ja lintjuhtme eest. Need nupud on täiesti tavalised lülitid, takistid juures. Ja ega see lintjuhegi (clock spring/kellavedru) mingi eriline tehnikasaavutus pole.
Neonile nuppudest ei piisa, sel on servot ka vaja :( Juhtmestiku ja aju poolest peaks valmidus olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia