Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 1:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: kas vigane lamda või MAP
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 13:32 
kuidas oleks kõige lihtsam kindlaks teha, mis põhjustab suure kütuse kulu pikema sõidu peale. diagn. tuli annab koodi 51, mis siis viitab kahele andurile. olen kuulnud, et saab takistusi neil mõõta, kuid kas keegi on reaalselt sellega kokku puutunud.

Ei tahaks kohe poodi joosta uue lambda järgi, kune see maksab 2K ja mis tast vahetada kui peaks korras olema. MAP'i hinda polegi veel uurinud.

Kristo


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 13:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Jah, lambda anduril saab pinget mõõta näiteks. Aga ega see eriti midagi ei anna sest sa ei tea ikkagi kas pinge on madal sellepärast, et segu ongi lahja või sellepärast, et andur on rikkis kui pole just gaasianalüsaatorit käepärast.
MAP anduri väljundpinget saab ka kindlasti mõõta. Hea oleks seda võrrelda vaakummeetri näiduga. Samas peab kuskilt välja uurima mis pinget ta mingi rõhu juures näitama peaks.
Tõenäolisem on aga just lambda sest see kipub nagu rohkem kuluosa olema. Üks lihtne variant lambdat katsetada on ta lihtsalt lahti ühendada. Lahti ühendatud lambdaga mootor töötab paremini kui valeinfot andva lambdaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Sept, 2006 16:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
jätkan teemat lamdadest.

nimelt ma nüüd ka siis bensumootori omanik (küll nissani SR20DE aga ikkagi bensumootor) ning kahtlustatakse samuti lamda riket

Külmast peast lippab masin päris hästi, kui mootor soeneb siis jõud mõnevõrra kaob, kui pedalit tallata, õrnalt ümber käies käitub korralikumalt. Muide soojast peast mootori ei tööta väga ühtlaselt aga ega eriti kurta ka saa.
Kõik sümtomid viitavad lamdale aga kas ikka...

Nii viskasin siis testri külge:
Valge - mass
Punane +13,7 (ehk siis toide)
Must kõikus 0,5-2,7V vahel
Iseenesest lamda, kui selline töötas aga kas normipiires!?
Lamda on kolme juhtmega, teeninduset öeldi, et tegu on titan elemendiga ja universaaliga asendada ei saa.

kui ühtlaselt peaks mootor ikkagi töötama, kui lamda lahti ühendan - kas sujuvalt tühikäigul ja kui siis ka ei tööta sujuvalt pean viga otsima küünaldest ja nende juhtmetest!??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Sept, 2006 16:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Lambda peaks vist näitama 0 kuni 1 volt.
Täpsemalt 40-100мV. kuni 0.7-1V olenevalt autost.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Sept, 2006 19:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
kraps kirjutas:
Lambda peaks vist näitama 0 kuni 1 volt.
Nõus.

Sa proovi ilma lambdata, ühenda pistik lahti. Ilma lambda andurita töötab mootor paremini kui rikkis anduriga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia