Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

küünlajuhtmed läbi?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=656
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Kuripiiritus [ Esmaspäev 14 Aug, 2006 17:34 ]
Teema pealkiri:  küünlajuhtmed läbi?

Mootor töötab pisut ebaühtlaselt - väristab kohati kergelt. Algul sai arvatud, et küünlad äkki vajavad vahetust. Gaasi paneku ajal, kui kollektor maas oli sai küünlad ka ringi pistetud. Vanad olid juba jah parasjagu "kulunud".
Kuid väristamisest päris lahti ei saanud.
Siit ongi küsimus, kas asi võib olla küünlajuhtmetes, mis pisut plokivad ja ei lase särtsu päris nii läbi nagu peaks. Või võib asi olla milleski muus. Kuidas võiks diagnoosida ja kindlasks teha mis täpselt see kurjajuur on. Niisama ei tahaks ka hakata kõike ringi vahetama.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 14 Aug, 2006 23:10 ]
Teema pealkiri: 

Ära hakka prognoosima vaid vaheta ära ! Ise tegin sama tee läbi. Eriti veel kui on gaas siis see tunneb vigu rohkem kui bens. Võid muidugi käia esinduses ja vaadata mis ütleb diagnostika. Minul ütles - teises silindris viga

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 15 Aug, 2006 9:36 ]
Teema pealkiri: 

Peamine häda mis küünlajuhtmetega juhtub on see, et nad hakkavad niiske ilmaga üle peksma. Kuiva ilmaga töötab ka kõige räbalam küünlajuhe. Seda, et nad voolu läbi ei lase, juhtub haruharva ja seda saab testriga mõõta. Kord viie aasta tagant võiks profülaktika mõttes juhtmeid vahetada küll.

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 15 Aug, 2006 12:05 ]
Teema pealkiri: 

Päris vahele ikka ei jäta. Vaid lihtsalt väristab, nagu süütaks pisut valel ajal või miskit. (pole ka just päris see autoteadlane)

Kui arvatakse, et asi juhtmetes võib siiski olla, eks peab siis vahetuse paele mõtlema. See vahetamise protsess ainult paras ****. Eriti nüüd kui lisaks kõigele muule, veel gaasi voolikud ka :lol:

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 15 Aug, 2006 14:44 ]
Teema pealkiri: 

Kas väristab ühtmoodi nii gaasi kui besuga? Ebaühtlast tühikäiku võivad põhjustada ka kehvad pihustid, loksuvad või muidu ebatihedad klapid, hõre kolvigrupp. Lisaks veel mida äkilisem nukkvõll seda ebaühtlasem tühikäik. Kui ülevaatuse ausalt läbi said siis peaks tegelikult kõik korras olema. Kui ikka vahele jätab siis on HC kohe üle normi.

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 15 Aug, 2006 16:28 ]
Teema pealkiri: 

Kas tangid kogu aeg samas kohas?, igaks juhuks tangi üks täis kuskilt mujalt. On omal kogemusi tööautodega, olid samad sümptomid.

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 15 Aug, 2006 22:14 ]
Teema pealkiri: 

Ülevaatuselt sain ausalt läbi. (vaatan kas leian selle ülevaatuse paberi veel üles, saaks näidud üle vaadata) Peast mäletan ainult, et CO oli ~1% lubatust, kuna gaasil töötas. HC kohta ei oska miskit öelda.

Kütuse vahet pole, mõlemaga täpselt sama. Bensiini niipalju kui üldse tangin siis Statis. Gaasi põhiliselt Järve Nestes ja Pärnu Olerexis.

Peab vaatama mingi aeg kui vähe rohkem aega, peab mõne klubilise autosse asja tunnetama laskma. Kirjeldada ikka keeruline seda.

Autor:  tyybel [ Laupäev 24 Veebr, 2007 16:54 ]
Teema pealkiri: 

Kuna tundub,et enda liikuril on sama viga,siis oleks hää teada saada millega asi lõppes.

Autor:  Kuripiiritus [ Laupäev 24 Veebr, 2007 17:29 ]
Teema pealkiri: 

see asi polegi millegai veel lõppenud :( kuna aega on kogu aeg nii "palju" siis kõik venib jubedalt. Üritaks kõigepealt õli lekked ja rihma ja muu sodi vahetada(seda ma ka juba mitu kuud teen), siis ehk suvepoole saab ka seda värki puurima hakata. Nii, et kui leiad rohtu ennem pane kirja.

Autor:  reims [ Laupäev 24 Veebr, 2007 17:59 ]
Teema pealkiri: 

Aga kuidas on küttekuluga? Kui miskit kardinaalselt vale s.t. paigast ära või kui juhtmed niiskega "üle" taovad, peaks ju küttekulu ka tõusma.Seda saab muidugi aru paremini maanteel...

Autor:  Kuripiiritus [ Laupäev 24 Veebr, 2007 21:22 ]
Teema pealkiri: 

küttekulu on praegu umbes 15+ aga no selle külmaga pole nagu midagi imestada ka.

Autor:  reims [ Pühapäev 25 Veebr, 2007 12:14 ]
Teema pealkiri: 

Sutsu nagu palju,juhul muidugi kui kõik sõidud pole külma mootoriga nii 2-3km pikad.Saan aru et jutt ikka linnakulust. Kui aga maanteekulu... :shock:

Autor:  Kuripiiritus [ Pühapäev 25 Veebr, 2007 19:30 ]
Teema pealkiri: 

linn ikka, praegusel kiirel ajal mul linna sõite 97%. Ei ole aega kuhugi kaugmale laekuda. Eks see kütusekulu ole omaette teema, aga üldiselt seda autot ei ostnudki , et saaks linnas sõita 7l sajale :D

Autor:  Kidd [ Kolmapäev 03 Dets, 2008 12:26 ]
Teema pealkiri: 

Oskab keegi lihtsas eesti keeles seletada, miks küünlajuhtmed on nn. kuluosa, mida nad siis "teevad" peale elektri juhtimise, mingi eriline ehitus või?? :)

Autor:  indian [ Kolmapäev 03 Dets, 2008 12:51 ]
Teema pealkiri: 

Küünlajuhtmetel on oma takistus, tihti on see igale silindrile erinev, olenevalt juhtme pikkusest. Seega on selles olev metall teatavate omadustega. Olen kord võtnud tavalise lambijuhtme ja selle pannud jagaja keskjuhtmeks, selleks, mis süütepoolist tuleb. Sõbra ema oli siksilt selle maha võtnud, et me kaarutamas ei käiks. Töötas ja hästi töötas.
Teiseks on tähtis juhtme isolatsioonimaterjal ja selle koostis- kvaliteet. Kuna mootoriruumis tõuseb temperatuur päris kõrgeks, muutuvad aja jooksul ka isolatsioonikihi omadused, sinna võivad tekkida mikropraod, mis öösel või niiske ilmaga niiskust koguvad ja seejärel hakkavad ´´üle lööma´´, sest kõrgepinge otsib alati otsemat teed 0-ni, nagu elekter ikka ja alati teeb.
Nõukaajal olid veokatel peal tavalise kummiisolatsiooniga vasest südamikuga juhtmed ja sai ka sõidetud, tänapäeval on asjad udupeened ja hoopis teiste nõudmistega.
Selles ongi vahe, et millest on need juhtmed tehtud, kas on isolatsioon, elektrijuht sobivad ja kvaliteetsed, kas takistus klapib. jne.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/