kaupz kirjutas:
1996a plymout gv täpselt sama teema.
ka 0 asendis vehivad kojamehed käia. ainult viimasele kiiruse suurendamise käsule reageerib.
sai lammaris teist kangi proovitud, ikka sama teema.
peaks siis vist jah relee üles otsima ja proovima.
kui süüde välja keerata siis jäävad õnneks ikka seisma
aga sees süütega ei ole vahet, kas mootor töötab või ei.
lisaks kadus mingi hetk ära esiklaasi pesuvee pritsung.
kuskil "garaazis" otsiti kojamehe riket.
ei leitud. aga õhtul kodus märkasin et esimene vasak suund kadus koos pargiga selle "remondi" tulemusena.
mõni aeg hiljem kadus tagumine parem suund.
otsisin suunatule relee üles, kakkusin laiali, üle poolte jalgade olid lahti murdunud trükiplaadilt. jootsin üle ja hakkas tööle.
ju siis oli otsimise/sudimise käigus 3/4 suitsupaki suurune relee painutada/murda saanud juhtmepuntide vahel.
kojameeste releesid on 2tk kapoti all.
üks on sisse välja lülitamiseks
teine aeglase ja kiire tsükli vahetuseks.
releede tootekoodid olid samad, vahetasin omavahel ära ja hakkas tööle !!!
esiklaasi pesuvesi kadus läbihõõrdunud toitejuhtme tõttu.