Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 17:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: kojameeste lüliti jupsib
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 12:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Väike arutlusteema:
Ikka tihemini jupsib kojameeste lüliti, ega taha alluda minu ettepanekutele. Vahetab kiirust suvaliselt, eriti karm on see väikse külma või jääga. Kui mina annan telle ette, et väga harva on vaja klaasi puhatada, siis tema paneb nii, nagu torust tuleb...ja vastupidi. Kas keegi on sama kogenud? Tähendab see töölepingu lõppu mainitud lülitiga? On tegu vaid kontaktide oksüdeerumisega? Kuidas ma sel juhul neile ligi pääsen? Loodetavasti pole seal mingit nõmedat lintjuhet :roll: !

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 12:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 21:54
Postitusi: 236
Asukoht: Saue
mul analoogne probleem. suuna lülitamisega teinekord akkavad kojamehed tööle. mõnikord piisab kui august läbi sõita. autoks 97 voya


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 14:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Hihii
Mul paneb tagaklaasi kojamees sama teemat.
Suvalisel ajal suvalised liigutused, vahest ajab närvi, et peeglis keegi sipleb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Dets, 2006 17:14 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
mul oli stratusega see jama et "0" asendis käis edasi, kõik sai lahti kakutud aga viga oli väga lihtne. kapoti all olev kojameeste relee ei töödanud õigesti. sai see bensupumba omaga ära vahetatud ja mõlemad töötavad korralikult nyyd


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Veebr, 2008 18:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Apr, 2007 17:26
Postitusi: 57
Ma olen ka nüüd hädas. Kojamehed 0 asendis õnneks seisavad. Aga ülejäänud asendites liiguvad nii nagu ise tahavad. Eriti haige on see, kui tahad kojameeste töö ära lõpetada, teevad nemad 2 korda veel oma puhastust ja oh seda kriiksu, mis käib, kui kumm mööda kuiva klaasi liigub :tige: Oskab keegi juhatada, kust vaatamist alustada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Veebr, 2008 19:55 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
eks see viga seal lülitis peitub - mõni klemm või kontakt oksüdeerunud.
Lüliti eemaldamiseks tuleb rool maha võtta sarnaselt lintkaabli (kellevedru, püsikiiruse juhe jne) eemaldamiseks
Seejärel lintkaabel ning pääsedki ligi sellele lülitile.
Kas see ka lahti käib - vot ei oska öelda.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 21:56
Postitusi: 30
1996a plymout gv täpselt sama teema.
ka 0 asendis vehivad kojamehed käia. ainult viimasele kiiruse suurendamise käsule reageerib.

sai lammaris teist kangi proovitud, ikka sama teema.
peaks siis vist jah relee üles otsima ja proovima.

kui süüde välja keerata siis jäävad õnneks ikka seisma :)
aga sees süütega ei ole vahet, kas mootor töötab või ei.

lisaks kadus mingi hetk ära esiklaasi pesuvee pritsung.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 22:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Dodge Ram

Liitunud: Laupäev 12 Mai, 2007 22:36
Postitusi: 159
Asukoht: PÕLTSAMAA-TALLINN
Mul olid 2001 a Voyal mootori ajamis mingid hammasratta peal olevad liugklemmid saba pannud,tulemuseks oli kojameeste täiesti kaootiline liikumine.Auto ei saanud aru millal kojamehed algasendisse jõudsid.Selle tühinühkimise tagajärjel muutus hammasratas hambutuks.Vahetasin ajami ära,kõik OK.

_________________
Tore kui mitu inimest autosse ära mahuvad ja sealjuures rahul(rahulikud) on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Apr, 2008 12:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Okt, 2007 12:51
Postitusi: 38
auto 300 c 2006a. kui kojamehed on vihmasensori asendis siis ka suuna kasutamisel hakkavad kojamehed vahest tööle


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Apr, 2008 18:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Rõõbal nüüd sama jama...

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Apr, 2008 11:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 21:56
Postitusi: 30
kaupz kirjutas:
1996a plymout gv täpselt sama teema.
ka 0 asendis vehivad kojamehed käia. ainult viimasele kiiruse suurendamise käsule reageerib.

sai lammaris teist kangi proovitud, ikka sama teema.
peaks siis vist jah relee üles otsima ja proovima.

kui süüde välja keerata siis jäävad õnneks ikka seisma :)
aga sees süütega ei ole vahet, kas mootor töötab või ei.

lisaks kadus mingi hetk ära esiklaasi pesuvee pritsung.


kuskil "garaazis" otsiti kojamehe riket.
ei leitud. aga õhtul kodus märkasin et esimene vasak suund kadus koos pargiga selle "remondi" tulemusena.
mõni aeg hiljem kadus tagumine parem suund.

otsisin suunatule relee üles, kakkusin laiali, üle poolte jalgade olid lahti murdunud trükiplaadilt. jootsin üle ja hakkas tööle.
ju siis oli otsimise/sudimise käigus 3/4 suitsupaki suurune relee painutada/murda saanud juhtmepuntide vahel.

kojameeste releesid on 2tk kapoti all.
üks on sisse välja lülitamiseks
teine aeglase ja kiire tsükli vahetuseks.
releede tootekoodid olid samad, vahetasin omavahel ära ja hakkas tööle !!!

esiklaasi pesuvesi kadus läbihõõrdunud toitejuhtme tõttu.
:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 11 Mai, 2008 13:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 21:56
Postitusi: 30
lühikest aega kestis see rõõm esimest korda.
mingi hetk hakkasid jälle segast panema.

nüüd kakkusin mõlematel releedel katted maha,
ühel oli NC(normaly closed) kontakt täitsa maha põlenud.

võtsin suvalise järgmise 5 jalaga relle, jalgade numbrilised tähised klappisid ja ka sisu oli sama.
pistsin sisse ja jälle töötab.
loodan et nüüd jääb ikka pidama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 13:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Apr, 2008 21:56
Postitusi: 30
vahelduva eduga töötas,
kuid ikka tuksis.

on keegi veel mootorit laiali kakkunud?
mis kontaktid ja klemmid seal on mida puhastada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia