Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

haagiste massid?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=4637
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  matu1000 [ Esmaspäev 16 Veebr, 2009 2:40 ]
Teema pealkiri: 

Tekkis huvitav idee..... Ehk keegi teadja oskaks öelda,et millised haagise vedamise numbrid on Jeep Grand Cherokee"l teh. passis? Või on ka sellel mudelil neid numbreid seinast seina.Tänud

Autor:  rannamees [ Esmaspäev 16 Veebr, 2009 2:48 ]
Teema pealkiri: 

hmm kirjutas:
sebringul on piduriteta 450 ja piduritega 550!!!!!!
Mida krt
:D :D :D :tige: :angry:

Autor:  lal0 [ Teisipäev 17 Veebr, 2009 10:14 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikkuses on autol kapoti all oleval pirkal kaalud kirjas st. esisilla, tagasilla teljekoormused, täismass ja autorongi täismass. Minu auto täismass on seal 2540 ja autorongi täismass on 4140 st, et 1600 on haagis lubatud. Kui see pirka puudub siis on tõesti ARKi meeste valida haagise mass aga seda tuleb seal nõuda ja nad kirjutavad 1600. Mul oli ühe volvoga sama jama Tallinas ei saanudki kokkuleppele Raplas tehti ära.

Autor:  yksjalg [ Teisipäev 17 Veebr, 2009 10:34 ]
Teema pealkiri: 

Vaatasin oma Town&Country passi..mul pole sinna üldse käru piirnorma pandud..Ei pidurite ei ilma..Huvitav-kas siis ei tohi üldse vedada või vean , mida tahan ?? :think:
Ja Jeebil (GrandCherokee) on siis piduriteta 750, aga piduritega 3500 :shock:

Autor:  AWD95 [ Teisipäev 17 Veebr, 2009 12:02 ]
Teema pealkiri: 

Sul tegu ju ümberehitatud masinaga, ehk tõesti pole kohta kuhu konks kinnitada ja seepäerast, pühime kärust suu puhtaks, :D

Autor:  matu1000 [ Teisipäev 17 Veebr, 2009 19:52 ]
Teema pealkiri: 

lal0 kirjutas:
Tegelikkuses on autol kapoti all oleval pirkal kaalud kirjas st. esisilla, tagasilla teljekoormused, täismass ja autorongi täismass. Minu auto täismass on seal 2540 ja autorongi täismass on 4140 st, et 1600 on haagis lubatud. Kui see pirka puudub siis on tõesti ARKi meeste valida haagise mass aga seda tuleb seal nõuda ja nad kirjutavad 1600. Mul oli ühe volvoga sama jama Tallinas ei saanudki kokkuleppele Raplas tehti ära.

Tänan vastuse eest. Vaatasin kapotialuse üle, ja seal oligi ikkagi need numbrid mis ka teh.passis, ehk siis autorong 3305kg.(täismass2605kg+700kg haagist=3305kg)
Ah jaa, helistasin ka Silberisse hr. Rando Komile, kes tegi järelpärimise usasse (vin kood) ja vastuseks sain kah samad numbrid mis juba teh. passis kirjas. Nii et ikkagi ilge jama. Eks tuleb siis vist ise ikkagi teh. passi tuunida :)
Aga tänan kõiki,kes viitsisid mu murele tähelepanu pöörata :hi:

Autor:  yksjalg [ Kolmapäev 18 Veebr, 2009 8:24 ]
Teema pealkiri: 

AWD95 kirjutas:
Sul tegu ju ümberehitatud masinaga, ehk tõesti pole kohta kuhu konks kinnitada ja seepäerast, pühime kärust suu puhtaks, :D


Muideks..seda mu auto ümberehitust (ehk paak tahapoole pandud ja põhi madalakas tehtud) see ARK ülevaataja/spetsialist ei märganudki. Seal tegu harukordsete lammastega..kes pealegi ei suuda numbreid tunda..ja 3,8 mootori asemel-mis suurelt mootoril kirjas, kirjutab ülevaatuse tulemusena3,3. Ja sa loodad, et ta märkas veel muud :D
Aga jah, tänu sellele teemale avastasin, et tõesti pole mul käru kohta mingeid numbreid. :think:

Autor:  lal0 [ Kolmapäev 18 Veebr, 2009 13:12 ]
Teema pealkiri: 

Kui sul teh passis pole numbreid siis võid nii suuri raskusi vedada kui lubab liikluseeskiri.

Autor:  Tungraud [ Kolmapäev 18 Veebr, 2009 21:14 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult on konks ka seal, et mis load kellelgi on. Kui paberid lubavad sul vedada 1600 kg. haagist, aga auto täismass on 2000 kg., siis ei tohi sa seda haagist vedada ilma E kategoorita, sest auto ja haagise täismasside summa ei tohi ületada 3500 kg. Näiteks on mul tuttav, kes oma jeep´iga ei tohi vedada haagissuvilat, küll aga tohib seda teha teine sõber oma peugeot 407-ga. Tekib küsimus, et kumma masinaga oleks ohutum vedada haagissuvilat.

Autor:  yksjalg [ Neljapäev 19 Veebr, 2009 1:25 ]
Teema pealkiri: 

Tungraud kirjutas:
Tegelikult on konks ka seal, et mis load kellelgi on. Kui paberid lubavad sul vedada 1600 kg. haagist, aga auto täismass on 2000 kg., siis ei tohi sa seda haagist vedada ilma E kategoorita, sest auto ja haagise täismasside summa ei tohi ületada 3500 kg. Näiteks on mul tuttav, kes oma jeep´iga ei tohi vedada haagissuvilat, küll aga tohib seda teha teine sõber oma peugeot 407-ga. Tekib küsimus, et kumma masinaga oleks ohutum vedada haagissuvilat.

Vahel tundub jah, et need seaduste tegijad on hästi kauged reaalsest elust. Olen Jeebiga vedanud pea 3 tonnist koormat..ja norm oli..samas tean..et vedades 1,5 tonnist asjandust miski Toyotaga..ei valitsenud ma üldse masinat..koorem tegi, mis tahtis. Fakt on see, et nt. haagissuvilat julgeks mina vedada vaid Jeebiga..

Autor:  nokkel [ Reede 20 Veebr, 2009 0:25 ]
Teema pealkiri:  Re: GV haagise massid?

Minul massid siis 490 ja 1800. Samas olin alles sund olukorras, kus pidin sõpra hädas aitama ja ajasin taha autotreileri ja sinna peale ford Mondeo. Kaal läks lõhki, selles ei kahelnud siis ja ei vaidle ka nüüd. Point on lihtsalt selles, et kui sul on suurel bussil "midagi tõsist" taga, siis ei pruugi seltsimehed sinises teadagi, et sellise "suure elukaga" ei tohigi "midagi" vedada. Teisalt nõustun yksjalaga, et juhitav see auto enam päris ei olnud. Lumisel asfaltil üle 70 ei olnud igatahes kuidagi tahtmist sõita! Esiots läheb liialt kergeks ja juhitavus muutub ebamääraseks.
Veel üllatavam on tegelikult bussi kande võime - võin siin natukene eksida ligi 800kg! See ju ameeriklaste sihtgrupile mõeldud masin! 8x100kg (keskmine ameeriklane :roll: ) ja reisikohvrid unustame maha! :doh: :think:

Autor:  TICU [ Reede 20 Veebr, 2009 1:02 ]
Teema pealkiri:  Re: GV haagise massid?

Minu 2001 a. GV piduriteta nagu kõigil 450kg kuid piduritega 1350kg. Aga kandevõime ... 505kg. Suurem küll, kui tavaline Voyager, aga näed peale tohib võtta ainult saledaid!

Autor:  lal0 [ Reede 20 Veebr, 2009 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re:

matu1000 kirjutas:
Tänan vastuse eest. Vaatasin kapotialuse üle, ja seal oligi ikkagi need numbrid mis ka teh.passis, ehk siis autorong 3305kg.(täismass2605kg+700kg haagist=3305kg)
Ah jaa, helistasin ka Silberisse hr. Rando Komile, kes tegi järelpärimise usasse (vin kood) ja vastuseks sain kah samad numbrid mis juba teh. passis kirjas. Nii et ikkagi ilge jama. Eks tuleb siis vist ise ikkagi teh. passi tuunida :)
Aga tänan kõiki,kes viitsisid mu murele tähelepanu pöörata :hi:
Võib ka aidata, kui eemaldad pirkad, nagu neid polekski ja siis panevad sulle selle 1600 ära mis enamikel lubatud. ARKi mees ei saa kahjuks rohkem teh. passi kirjutada, kui kapoti all sellised numbrid aga pirkat eemaldada ei keela keegi(võis avariis kaduda). Lähed lihtsalt lolli küsimusega ARKi, et kõigil teh. passis nii kirjas äkki mu autol migi viga.

Autor:  hmm [ Reede 20 Veebr, 2009 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: GV haagise massid?

ega lihtne ARKi tehnik sinna midagi ise ei sura - neil käib kõik läbi VIN koodi ja see genereerib automaatselt need numbrid sinna. Nii vähemalt seletati mulle kui käsin aru pärimas 450e kohta.

Autor:  lal0 [ Reede 20 Veebr, 2009 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: GV haagise massid?

Mu endisel autol 740 volvol oli ka alguses mootori kubatuur ja käru massid sassis, st et oli pandud passi 2,0l diisel mootor ja ka seoses sellega oli käru mass väiksem. Kuna 2,0 ist 740st volvot pole olemas siis tasuta vahetati pass(kuna nende näpukas ja ülevaatuselt ei saanud seoses sellega hakkama) ja siis ka ARK ametnik otsis meeleheitlikult pirkat ja ei leidnud ja pandigi samaväärse auto max. lubatud käru mass, loomulikult ma pidin sellest talle märku andma, muidu oleks sama käru mass jäänud mis enne. Loomulikult, kui teistel sama marki autodel mis sul on ka sama käru mass pole midagi teha. Ja lisaks veel, et helistasin tuttavale ARKi ja tõesi pole sul midagi teha, kui on pirka läinud saadavad järelpärimise silberisse ja sealt tuleb vastus :(

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/