Sai natuke seda haagise asja uuritud ka Silberi kaudu, ning palutud ka Sebringu kohta vastavat sertifikaati näha.
Selgus, et tõesti, ametlikus dokumendis on maksimaalne järelveetava eseme mass (Technicaly permissible maximum towable mass of the motor vehile in case of):
centre-axle trailer 455kg kõikide sebringutüübile.
Maksimaalne autorongi mass kombineeritult (technically premissible maximum laden mass of the combination)
LN5Y (Sebring, manual, convert, 2.0R4) 2375 kg
LB5U (Sebring, AT, convert, 2,7V6) 2445 kg
LN6Y (Sebring, manual, sedan, 2.0R4) 2375 kg
LB6Y (Sebring, AT, sedan, 2.0R4) 2405kg
LB6U (Sebring, AT, Sedan, 2,7V6) 2445 kg
Ehk siis ei ole juttugi 3500kg !!!!!!
Maksimaalne piduriteta treiler (maximum mass of unbraked trailer) on kõikidel tüüpidel 450 kg.
Ehk armsad sebringu omanikud, Chrysleri tehas on masina projekteerinud ainult sõitmiseks, mitte veoautoks. Tehas ei garanteeri ka auto kordajäämise ka siis, kui peaks mingil põhjusel vaja olema kedagi pukseerida.
Silber on antud probleemist teadlik, ning on teinud järelpärimise valmistaja tehasele ja sealt tulnud vastus viitab majanduslikele põhjustele, et tagant järgi ei ole neil plaanis antud numbreid muuta (teha siis uusi katseid).
kes soovib ise lugeda siis link:
http://www.chryslerclub.ee/klubidoc/man ... massid.pdf
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma