Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 7:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õhk süsteemis
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 9:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Ommik kallid kaaskannatajad. Teema siis selline, et pärast termostaadi ja jahutusvedeliku vahetust ei saa kuidagi enam õhku süsteemist kätte, proovinud nii pööretega kui kaldus autoga. Sunnik ikka soendus radikas sees, on mingi ime meelitamis trikk äkki.

Ettetänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 10:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kas sul samasugust õhutusniplit ei ole mida sa minu auto peal näitasid?

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 10:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kahjuks mitte, see radikas mootori taga ja suht kõrgel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 11:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Heee, kas ka selline nali, et kurvis tunned, et läheb kohe soojemaks putkas? Mitte mingil juhul ei saa öelda, et soe poleks, aga just siis ja eriti vasakule keerates, näiteks ringristmikul, lööb sellise pahvaka sooja õhku tuppa?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 11:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Täpselt nii :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 12:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Uurisisn mehe käest, kes on ameeriklasi üle 10 aasta näppinud, pidigi nii olema, Voya- dega on ta mänginud selles teemas ka ise. Tulemused puuduvad. Küll aga pole ta katsetanud soojendusradika ülemisele lõdvikule "nipli" vahelearetamist. Arvas, et kas on pump süsteemile lahja või lihtsalt konstruktiivne iseärasus, kuna radikas on mootorist kõrgemal. Vana, st. kandilise kerega pidi probleem veel aktuaalsem olema kui uue kerega isenditel. Õhk ei tule ükskõik mis meelitamisega välja. Loogiline oleks siiski, et mingi "Ivanovi kiirmeetodiga" peaks see siiski teostatav olema. Soe on küll jah, aga tõesti tundub ka mulle, et õhk on üleval sees.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 12:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 05 Juul, 2008 11:09
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
concorde teeb mul sama trikki. eriti h2sti on ringtee peal tunda :think:

_________________
cash, gas or ass.
nobody rides for free.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 12:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Ivani meetodit kasutasin kunagi oma ziguli 21011´ga. Kah ei saanud soojendusradikast õhku välja, enne kui ajasin auto estakaadi (üsna järsu kaldega) ülessõidu peale, nina ülespoole. Ja selles kaldu asendis töötas tühikäigul jupp aega. Mõjus! Ise kartsin, et äkki ei mootoriõli kah karteri nurgas ja mootor jookseb kokku.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 15:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kasutasin Andruse (ka Yksjala) meetodit, 30 sekundit mootori tööd ja lups, lipsas see kuramus välja. Paugult salong nagu saunas. Nüüd hea naisi vedada, võtavad ise riidest lahti Mr Green


Viimati muutis AWD95, Neljapäev 08 Jaan, 2009 16:06, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 15:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
No vott! Nüüd tuleb see meetod ära patendeerida. "õhueemaldussüsteem A49" Mr Green

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 16:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
AWD95 kirjutas:
Kasutasin Andruse meetodit, 30 sekundit mootori tööd ja lups, lipsas see kuramus välja. Paugult salong nagu saunas. Nüüd hea naisi vedada, võtavad ise riidest lahti Mr Green

Oma viiese bemmikärakaga tegin kunagi niimoodi, aitas.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 16:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Ja just bemmist sai ka Yksjalg oma õhu kätte, uudiseks muidugi see , et meil klubis JUBA 2 kunagist rullnoksi :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 18:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
indian kirjutas:
Heee, kas ka selline nali, et kurvis tunned, et läheb kohe soojemaks putkas? Mitte mingil juhul ei saa öelda, et soe poleks, aga just siis ja eriti vasakule keerates, näiteks ringristmikul, lööb sellise pahvaka sooja õhku tuppa?
Olen ka seda täheldanud, aga kahtlane, kas see on seotud küttetorustikus oleva õhuga. Kui kurvi peal hakkaks vesi paremini tsirkuleerima, siis mõju oleks tunda alles mõne aja pärast. Aga kuumem õhk tuleb ju kohe ja lõpeb ka koos kurviga. Pigem oletaksin, et tsentrifugaaljõud mõjub kuuma/külma õhu suunamis- või segamisklapile, mis iganes seal ka on, pole seda mehhanismi üksipulki uurinud. Seega oletaksin, et kuum õhk on seal juba olemas, ainult kurvi peal pääseb see kuidagi vabamalt kabiini.

Või oskab keegi seda kurvi effekti paremini selgitada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Jaan, 2009 23:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
albert, ma arvan et kurvi jõud mõjub vedelikule soojendusradikas ja viivitamatult. Tulemuseks on see, et mõnedest täiendavatest ribidest hakkab vesi läbi jooksma. Ja sama moodi kurvi lõppedes lõpeb soe nagu noaga lõigatult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia