Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: V6 2,7 mootor 1998-2003
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Aug, 2008 14:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nimelt tiba netis lapates sattusin sellisele vaprale lehele: http://www.enginebuildermag.com

Pilt

kus on ka lahatud seda "kurikuulsat" 2,7L V6-te ning jõutud hüpoteetilise järledusele miks see mootor võib kokku joosta.

kindel oldi selles, et põhjuseks on kehva õlituse tulemusel saalede (rod bearing) (hooldamatus).
kehva õlituse põhjustes on mitmed eriarvamusel:
Mõned on pakkunud põhjuseks (ise olin ka vahepeal samal arvamusel) jahutusvedeliku immitsemist õli hulka mis pikapeale tekitab paksu ollust, kui tihend peaks läbi laskma. kuid see lükati seal ümber. Samuti on pakutud saalede "rod bearing" valet materjali - kuid ka see ei leidnud kinnitust.

Samas pakuti välja selline huvitav nüanss:
jahutusvedeliku temperatuur on suhteliselt kõrge (jahutusventikate kiirem reziim hakkab tööle 230 F kraadi juures) ning õli on mootoris suht vähe 4,7L seega õli kaotab kõrgetel temperatuuridel oma määrimise, jahutamise, pesemise omadusi (kui on kehv õli) - sellest võib olla tingitud muda taoline ollus õli pannis, mootoris, õlikanalites :( ...... ning õli ei jõua oluliste detailideni.

Seega kasutage head õli millel on väga hea vastupidavus kuumusele ning vahetage seda ettenähtud ajajooksul. ja kui on juba paksu ollust tekinud siis peske mootor seest puhtaks.

Aga eks lugege ise täpsemalt
http://www.enginebuildermag.com/Article ... r_27l.aspx

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Sept, 2008 14:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Veel natuke V6 2,7L mootorist:
http://t.vago.home.att.net/resources/en ... l#aluminum
http://t.vago.home.att.net/1C3EL75R62N/ ... r.html#afr

Ehk siis kokkujooksmise jama saab ennetada õlinäidiku lisamisega.... sest õlirõhu tuli hakkab põlema siis kui mootor juba seisab. Antud tegelasel juhtus veel selline asi, et automaatne ketipingutus tuli oma peast välja (tänu fikseerimis rõnga purunemisele) ning õli surve vähenes pea 0-ni kuna tekkis õlikanalisse lisa suur auk.... ning tagumise rea õlitus lakkas olemast.

Ehk siis jällegi mainitakse korraliku õli kasutamist ja hooldusvälpadest kinnipidamist - see on selle mootori kestmise alustalasid ja suht tundlik hooldamatusele.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 2,7 mootor 1998-2003
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 19:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tiba veel infot selle mootori kohta:
http://www.allpar.com/mopar/V6/27.html

Pilt

Ehk siis sellest on kaks versiooni
a - algne (1998-2004)
b - täisutatud (2004-2007)

Samuti on LH seerial kinnitused ning pisidetailid erinevad.
A ja B vahel on paar olulist muutust
1. Madalamatele pööretele on lisatud pöördemomenti juurde, et parandada igapäeva sõitu
2. on vähenenud võimsus 149KW - 142Kw le
3. on suurenenud max mootoripöörded
Seda saadi siis uuele sisselaske kollektorile.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 2,7 mootor 1998-2003
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2012 15:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Üks väike link, kus pööratakse tähelepanu veepumba vahetusele ja sellega kaasnevatele toimetistele:
http://www.foobert.com/blog/2006/12/11/ ... 7l-engine/

Ketipinguti katkemise täiendus, et mootor kotti ei jookseks:
http://fix27engine.com/

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 2,7 mootor 1998-2003
PostitusPostitatud: Reede 20 Mai, 2016 11:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Väike update selle mootori osas:


Rebuilding The Chrysler 2.7L:
Tsiteeri:
Doug Anderson - Apr 1, 2004:
It was rated at 200 HP and it was originally used as the base motor in the Intrepid and Concorde, but it’s been the optional engine in the Stratus and Sebring since 2001 and it will be the standard engine in Chrysler’s new 300 sedan that’s coming out later this year.

So, while there are over a million and a half of these engines in service and they’re still being built today, the 2.7L has been tweaked and tuned along the way, so there are just enough differences to cause some problems if you’re not careful. There are two blocks and four heads along with two tensioners and two different cam sprockets plus a couple of other minor changes, so it’s easy for a rebuilder to make a mistake that will cost him some money. With that in mind, let’s take a look at the 2.7L engine and see what Chrysler has done to it since the beginning.

http://www.enginebuildermag.com/2004/04 ... sler-2-7l/

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia