Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

V6 2,7 mootor 1998-2003
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=3825
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  hmm [ Teisipäev 26 Aug, 2008 14:50 ]
Teema pealkiri:  V6 2,7 mootor 1998-2003

Nimelt tiba netis lapates sattusin sellisele vaprale lehele: http://www.enginebuildermag.com

Pilt

kus on ka lahatud seda "kurikuulsat" 2,7L V6-te ning jõutud hüpoteetilise järledusele miks see mootor võib kokku joosta.

kindel oldi selles, et põhjuseks on kehva õlituse tulemusel saalede (rod bearing) (hooldamatus).
kehva õlituse põhjustes on mitmed eriarvamusel:
Mõned on pakkunud põhjuseks (ise olin ka vahepeal samal arvamusel) jahutusvedeliku immitsemist õli hulka mis pikapeale tekitab paksu ollust, kui tihend peaks läbi laskma. kuid see lükati seal ümber. Samuti on pakutud saalede "rod bearing" valet materjali - kuid ka see ei leidnud kinnitust.

Samas pakuti välja selline huvitav nüanss:
jahutusvedeliku temperatuur on suhteliselt kõrge (jahutusventikate kiirem reziim hakkab tööle 230 F kraadi juures) ning õli on mootoris suht vähe 4,7L seega õli kaotab kõrgetel temperatuuridel oma määrimise, jahutamise, pesemise omadusi (kui on kehv õli) - sellest võib olla tingitud muda taoline ollus õli pannis, mootoris, õlikanalites :( ...... ning õli ei jõua oluliste detailideni.

Seega kasutage head õli millel on väga hea vastupidavus kuumusele ning vahetage seda ettenähtud ajajooksul. ja kui on juba paksu ollust tekinud siis peske mootor seest puhtaks.

Aga eks lugege ise täpsemalt
http://www.enginebuildermag.com/Article ... r_27l.aspx

Autor:  hmm [ Esmaspäev 22 Sept, 2008 14:09 ]
Teema pealkiri: 

Veel natuke V6 2,7L mootorist:
http://t.vago.home.att.net/resources/en ... l#aluminum
http://t.vago.home.att.net/1C3EL75R62N/ ... r.html#afr

Ehk siis kokkujooksmise jama saab ennetada õlinäidiku lisamisega.... sest õlirõhu tuli hakkab põlema siis kui mootor juba seisab. Antud tegelasel juhtus veel selline asi, et automaatne ketipingutus tuli oma peast välja (tänu fikseerimis rõnga purunemisele) ning õli surve vähenes pea 0-ni kuna tekkis õlikanalisse lisa suur auk.... ning tagumise rea õlitus lakkas olemast.

Ehk siis jällegi mainitakse korraliku õli kasutamist ja hooldusvälpadest kinnipidamist - see on selle mootori kestmise alustalasid ja suht tundlik hooldamatusele.

Autor:  hmm [ Reede 03 Sept, 2010 19:00 ]
Teema pealkiri:  Re: V6 2,7 mootor 1998-2003

Tiba veel infot selle mootori kohta:
http://www.allpar.com/mopar/V6/27.html

Pilt

Ehk siis sellest on kaks versiooni
a - algne (1998-2004)
b - täisutatud (2004-2007)

Samuti on LH seerial kinnitused ning pisidetailid erinevad.
A ja B vahel on paar olulist muutust
1. Madalamatele pööretele on lisatud pöördemomenti juurde, et parandada igapäeva sõitu
2. on vähenenud võimsus 149KW - 142Kw le
3. on suurenenud max mootoripöörded
Seda saadi siis uuele sisselaske kollektorile.

Autor:  hmm [ Reede 03 Veebr, 2012 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: V6 2,7 mootor 1998-2003

Üks väike link, kus pööratakse tähelepanu veepumba vahetusele ja sellega kaasnevatele toimetistele:
http://www.foobert.com/blog/2006/12/11/ ... 7l-engine/

Ketipinguti katkemise täiendus, et mootor kotti ei jookseks:
http://fix27engine.com/

Autor:  hmm [ Reede 20 Mai, 2016 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: V6 2,7 mootor 1998-2003

Väike update selle mootori osas:


Rebuilding The Chrysler 2.7L:
Tsiteeri:
Doug Anderson - Apr 1, 2004:
It was rated at 200 HP and it was originally used as the base motor in the Intrepid and Concorde, but it’s been the optional engine in the Stratus and Sebring since 2001 and it will be the standard engine in Chrysler’s new 300 sedan that’s coming out later this year.

So, while there are over a million and a half of these engines in service and they’re still being built today, the 2.7L has been tweaked and tuned along the way, so there are just enough differences to cause some problems if you’re not careful. There are two blocks and four heads along with two tensioners and two different cam sprockets plus a couple of other minor changes, so it’s easy for a rebuilder to make a mistake that will cost him some money. With that in mind, let’s take a look at the 2.7L engine and see what Chrysler has done to it since the beginning.

http://www.enginebuildermag.com/2004/04 ... sler-2-7l/

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/