Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 14:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootoriprobleem
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Aug, 2008 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Sept, 2006 21:15
Postitusi: 122
Asukoht: Soome,Lappeenranta
Paneb pead kratsima.Meil on selline vana 1987 aasta micra.Tööautona.Nyyd see on lolliks läinud.Nimelt yks hommik ei käivitunud.Käisin ostsin uue jagaja kaane ja syytepooli.Käivitus ilusti seejärel.Siis järgmisel hommikul tööle minnes ei kulgenud yle 70,körgematel pööretel nagu lämbuks ja jöud kaob.Tyhikäigul käib ilusti ja samuti käivitub ilusti,Kuid kui pöördeid tösta siis hakkab karburaatorist bensu välja taguma.Vahetasi karburaatori ära,ikka sama jama.On proovitud köikke,syytepoolel on kontrollitud mitmeid kordi,köik toimib.Nyyd nagu saaks liiga ainet.Bensupumba vahetasin ka.Nyyd möistus otsas....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Aug, 2008 23:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Vaata kas summutaja käib korralikult läbi. On juhtunud, et kui sumps umbes, siis hakkab karbussi peksma.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Aug, 2008 8:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
No nii jätkan.

Äkki süüde liiga varajane kui taob karbussi tagasi?

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Aug, 2008 21:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
kas kütusepump ei löö liiga ägedalt, st surve regulaator kinni ja kõik otse silindrisse, liiga rikas segu....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Aug, 2008 9:59 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui summuti kontrollitud siis tasuks gaasijaotuse märgid üle vaadata. Silindrites rõhud üle mõõta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Okt, 2008 21:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Juun, 2006 12:58
Postitusi: 49
Asukoht: Nõme Tallinn
Kontaktivahe paigas - kui on kontaktsüüde? silindrid ilusti töötavad, kõikidele säde jõuab? Endal oli hiljuti juhus, et üks pütt ei käinud... andurid ajas lolliks ja alailma uputas üle, kõrgel pöördel eriti... Süüde poolelktroon? Meh karpa või elektrooniline monoprits? Kütusepump meh, elktr?

_________________
Ei ole minult mõtet raha küsida. Oman kahte vana autot ja tunnen noori naisi;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Dets, 2008 20:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Micra K-10 on karbuga, mehaanilise kontaktiga jagajas. Kütusepump on mehaaniline. Kontaktid tuleks ära vahetada. Endal oli kunagi selline masin ja samad sümtomid samuti, vahetasin jagaja kontaktid ära ja asi korras. Eelmisel sajandil maksis see kontaktike koos alusega 34.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia