Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

konditsioneer
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=336
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  llx [ Pühapäev 14 Mai, 2006 20:24 ]
Teema pealkiri:  konditsioneer

Olen nüüd ka uus chrysler´i omanik -st mitte uue auto, vaid chrysler esimest korda. Samamoodi ka sõidukil konditsioneer ka esimest korda.
Oskab keegi soovitada Tallinnas sõiduki konditsioneeri hoolduse ja remondiga tegelevaid firmasid kus kvalteetne töö ja mitte ülemõistuse hinnad.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 15 Mai, 2006 7:15 ]
Teema pealkiri: 

Mis sellel kondil siis viga on

Autor:  llx [ Esmaspäev 15 Mai, 2006 8:36 ]
Teema pealkiri: 

Ega tal midagi erilist viga olegi, lihtsalt ei tööta...
Arvatavasti tahab lihtsalt kontrollimist ja täitmist, kuid kuna pole varem konditsioneeridega tegelenud ei oma infot tegijate kohta. Interneti otsingute põhjal ei hinda firmade pädevust....
Ootaks lihtsalt soovitusi, kui kellegil on olnud positiivseid kogemusi.....

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 15 Mai, 2006 9:55 ]
Teema pealkiri: 

Tallinna koha pealt ri oska misket ütelda aga see et kui ei tööta siis jah on gaasi vähe sees. Endal sma jama lasin gaasi sisse läks tööle aga süsteem laseb läbi kusagilt tagant sisises ja eest ka kusagilt sisiseb :(:( nüüd ootangi milla selline aparaat tuleb millega saab otsida lekkeid

Autor:  llx [ Esmaspäev 29 Mai, 2006 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Leidsn koha: Autopartner, Pärnu maanteel Laagris. Neil seal 800 eek täitmine ja kontroll. Mu masinal tehti kontroll, täitmiseni ei jõutud, radikas kuram vaja välja vahetada.....

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 29 Mai, 2006 18:40 ]
Teema pealkiri: 

See radikas üksjagu kulukas ettevõtmine :(. Enda omal leidsin ka augu ülesse ja see ettevõtmine kõik toimus reede enne kokukale minekut. Panen mõne pildi ka ülesse kui selgus tekib sellest reedesest ööst ja laupäevas

Autor:  llx [ Reede 07 Juul, 2006 23:35 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd sai radikas vahetatud, mitte uus aga töötav kasutatud. Kont ka täidetud. Külma tuleb nii,et vuhiseb..

Aga üks huvitav nüanss. Kui õhusuunaja on keeratud esiklaasile või esiklaasile ja jalgadele, siis lülitub kont automaatselt sisse, samas aga konditsioneeri indikaatortuli ise põlema ei lähe. Lülitad nupust - läheb tuluke põlema- kont ikka töötab, lülitad veelkorra -tuluke kustub kuid kont ikka töötab. Ja seda kõikidel ventilaatori kiirustel. Kont jääb tööle ka siis kui lükata salongi külma-sooja regulaator sooja peale.
Samas aga kui keerata õhusuunaja mujale, siis on asi normaalne- nupust lülitatav sisse välja.
Olen siin foorumist kusagilt lugenud, et kui suunata õhk ainult esiklaasile ja keerata ventilaator max peale pidi kont ka automaatselt tööle minema...

Võtsin ka selle juhtploki lahti. Kõik reguleerimised on üles ehitatud potensiomeetritele ja kogu süsteemi kontrollib üks mikrokontroller - päris keeruliseks on üks asi viidud...... ega lihtsalt tavalise testriga siin ei tee midagi.....

Kas oskab keegi antud probleemis kaasa rääkida...

Autor:  Anjolle [ Laupäev 08 Juul, 2006 0:59 ]
Teema pealkiri: 

Nii see lugu kord on jah. Keegi (ei tea küll kes) on otsustanud, et kui inime tahab esiklaasi peale õhku lasta siis järelikult on vaja ka kont käima panna sest kont kuivatab õhku ja kuiva õhku uduse klaasi peale lastes läheb see kiiremini puhtaks. See on nii paljudel autodel. Isegi Hyundai Elantral aga sel vähemasti saab seda kondi nupust jälle kinni panna ;)

Autor:  hmm [ Pühapäev 09 Juul, 2006 16:05 ]
Teema pealkiri: 

see on selleks, et kont kuivatab õhku, st võtab niiskust ära. Niiskus just ongi see mis esiklaasi uduseks teeb

Autor:  Ferdi [ Esmaspäev 10 Juul, 2006 10:26 ]
Teema pealkiri: 

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... ditsioneer

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... ditsioneer

Autor:  tauriki [ Teisipäev 11 Juul, 2006 14:10 ]
Teema pealkiri: 

Sain täna konditsioneeri mure murtud ja jagaksin seda seda kogemust hea meelega ka teistega.

auto: GV'98 SE 2,5TD
probleemi kirjeldus: konditsioneeri tuli hakkab sisselülitamisel küll põlema aga külma õhku ei tule.

Olin hommikul kell 8:00 platsis ja nagu lubati, võeti minda ka kohe 'töösse'. Kõigepealt aeti autole voolikud külge ja kontrolliti, kas seal üldse midagi sees on ja mis rõhu all. Täielik null. Mul juba j... jahe, et täitsa jama lugu. Lasti siis surve kontrolliks lämmastik sisse ja jäime vaikides ootama-kuulama. Mingit sisinat kuskilt ei kostunud ja survemõõdiku seier seisis ka raudselt paigal. Mul hakkasid suunurgad ülespoole liikuma :) Järgmiseks tehti veel vaakumi test ja ka selle läbis süsteem edukalt. Siis polnud muud, kui gaasiballoon kaalule ja täpne kogus grammi pealt sisse. Juba poole laadimise ajal, kui auto käima ning kondi tööle panin, tuli õhusuunajatest mõnusat jahedat õhku... :-D

firma, kus asju ajasin:
FT OÜ
Kalevi 7 72212 Türi
Tel. 385 7477
Faks 385 7477

Kui on vaja täpsemaid kohalejõudmise juhendeid, võin lahkelt jagada. Tegemist ei ole autoteenindusega, vaid külmaseadmeid müüva ja hooldava firmaga.

hinnad:
kontroll - 200eeku + 18%
täitmine - 500eeku + 18%

Käibemaksuga on nagu ikka.

Soovitan soojalt - head spetsialistid, täpsed tööriistad ja mis kõige olulisem - saad ise ninapidi juures passida ja veenduda, et kõik mis räägitakse ka paika peab. Mitte nagu enamikes teenindustes, kus auto kuskile peitu viiakse ja sa ei tea maad ega mütsi, mis su autoga seal tehakse.

Minu autol oli see kleebis, kuhu on kirjutatud gaasi mark ja täpne kogus, kapoti all (tee kapott lahti ja vaata üles). Siis on veel eraldi kaks liidest - üks täitmiseks (asub radiaatori taga) ning teine surve kontrollimiseks (asub vasakul servas, eestvaates).

Nautige sooja suve !

Tauri

Autor:  hmm [ Teisipäev 11 Juul, 2006 22:23 ]
Teema pealkiri: 

diiselmootoritel on üks hooajakaupu ka konditsioneeripumba siduri leevendi: see kummist ring, mis maksab 400eeku ja vahetus ~30 min tööd ilma, et süsteemi vaja tühjaks lasta :)
Vastav viga ei takista küll konditsioneeri tööd, kuid võib hävitavalt mõjuda pumba tervisele.
Viga on lihtne diagnoosida tühikäigul, kui kont tööle hakkab teeb mootor klõbisevat/kõrisevat häält.

Autor:  jackass [ Teisipäev 08 Aug, 2006 11:48 ]
Teema pealkiri: 

hmm kirjutas:
diiselmootoritel on üks hooajakaupu ka konditsioneeripumba siduri leevendi: see kummist ring, mis maksab 400eeku ja vahetus ~30 min tööd ilma, et süsteemi vaja tühjaks lasta :)
Vastav viga ei takista küll konditsioneeri tööd, kuid võib hävitavalt mõjuda pumba tervisele.
Viga on lihtne diagnoosida tühikäigul, kui kont tööle hakkab teeb mootor klõbisevat/kõrisevat häält.


Hmm aga kui see jurakas seal ringi ei hakka käima, kas siis võiks ka viga olla tolles kummijullas? Samas pidi torudes 2 väikest auku olema ja freooni sees ei hoia...äkki kogu jama selles ongi.... :roll:

Autor:  hmm [ Teisipäev 08 Aug, 2006 14:31 ]
Teema pealkiri: 

vaata kas knditsioneeripump on ühenduses pidurivõimendiga, kui on siis järelikult julkar mingil määral toimib

Vaata selle joonisel Rubber Coupling (kummiühendus) sams nagun äha on ühenduses (Couplin) seadmes suured augud, sinna sisse lähevad poldi pead, mis hakkavadki krõbisema/klõbisema, kui kimmiühendus hakkab järgi andma.

[albumimg]91[/albumimg]


http://www.chryslerclub.ee/foorum/album ... ?cat_id=26

Kui pump üldse ringi ei käi siis peab see kummijulkar ikka päris ribadeks olema ja vahelt ära pudenenud - see teeb ikka päris kõva lärmi enne kui ära kukub. Samas võib viga olla ikkagi siduris

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 08 Aug, 2006 15:53 ]
Teema pealkiri: 

No kui ikka augud sees on ja freoon jalga laseb siis pole ju millestki edasi rääkida - konditsioneeri kompressori elektromagnetsidurit ei rakendata kui süsteemis pole piisavat rõhku.
Ikka augud kõigepealt kinni ja siis võib edasi vaatama hakata :)

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/