Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 1:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: konditsioneer
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 20:24 
Olen nüüd ka uus chrysler´i omanik -st mitte uue auto, vaid chrysler esimest korda. Samamoodi ka sõidukil konditsioneer ka esimest korda.
Oskab keegi soovitada Tallinnas sõiduki konditsioneeri hoolduse ja remondiga tegelevaid firmasid kus kvalteetne töö ja mitte ülemõistuse hinnad.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mai, 2006 7:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mis sellel kondil siis viga on


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mai, 2006 8:36 
Ega tal midagi erilist viga olegi, lihtsalt ei tööta...
Arvatavasti tahab lihtsalt kontrollimist ja täitmist, kuid kuna pole varem konditsioneeridega tegelenud ei oma infot tegijate kohta. Interneti otsingute põhjal ei hinda firmade pädevust....
Ootaks lihtsalt soovitusi, kui kellegil on olnud positiivseid kogemusi.....


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mai, 2006 9:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Tallinna koha pealt ri oska misket ütelda aga see et kui ei tööta siis jah on gaasi vähe sees. Endal sma jama lasin gaasi sisse läks tööle aga süsteem laseb läbi kusagilt tagant sisises ja eest ka kusagilt sisiseb :(:( nüüd ootangi milla selline aparaat tuleb millega saab otsida lekkeid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2006 17:58 
Leidsn koha: Autopartner, Pärnu maanteel Laagris. Neil seal 800 eek täitmine ja kontroll. Mu masinal tehti kontroll, täitmiseni ei jõutud, radikas kuram vaja välja vahetada.....


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2006 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
See radikas üksjagu kulukas ettevõtmine :(. Enda omal leidsin ka augu ülesse ja see ettevõtmine kõik toimus reede enne kokukale minekut. Panen mõne pildi ka ülesse kui selgus tekib sellest reedesest ööst ja laupäevas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 07 Juul, 2006 23:35 
Nüüd sai radikas vahetatud, mitte uus aga töötav kasutatud. Kont ka täidetud. Külma tuleb nii,et vuhiseb..

Aga üks huvitav nüanss. Kui õhusuunaja on keeratud esiklaasile või esiklaasile ja jalgadele, siis lülitub kont automaatselt sisse, samas aga konditsioneeri indikaatortuli ise põlema ei lähe. Lülitad nupust - läheb tuluke põlema- kont ikka töötab, lülitad veelkorra -tuluke kustub kuid kont ikka töötab. Ja seda kõikidel ventilaatori kiirustel. Kont jääb tööle ka siis kui lükata salongi külma-sooja regulaator sooja peale.
Samas aga kui keerata õhusuunaja mujale, siis on asi normaalne- nupust lülitatav sisse välja.
Olen siin foorumist kusagilt lugenud, et kui suunata õhk ainult esiklaasile ja keerata ventilaator max peale pidi kont ka automaatselt tööle minema...

Võtsin ka selle juhtploki lahti. Kõik reguleerimised on üles ehitatud potensiomeetritele ja kogu süsteemi kontrollib üks mikrokontroller - päris keeruliseks on üks asi viidud...... ega lihtsalt tavalise testriga siin ei tee midagi.....

Kas oskab keegi antud probleemis kaasa rääkida...


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Juul, 2006 0:59 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Nii see lugu kord on jah. Keegi (ei tea küll kes) on otsustanud, et kui inime tahab esiklaasi peale õhku lasta siis järelikult on vaja ka kont käima panna sest kont kuivatab õhku ja kuiva õhku uduse klaasi peale lastes läheb see kiiremini puhtaks. See on nii paljudel autodel. Isegi Hyundai Elantral aga sel vähemasti saab seda kondi nupust jälle kinni panna ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Juul, 2006 16:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
see on selleks, et kont kuivatab õhku, st võtab niiskust ära. Niiskus just ongi see mis esiklaasi uduseks teeb

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Juul, 2006 10:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... ditsioneer

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... ditsioneer


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2006 14:10 
Sain täna konditsioneeri mure murtud ja jagaksin seda seda kogemust hea meelega ka teistega.

auto: GV'98 SE 2,5TD
probleemi kirjeldus: konditsioneeri tuli hakkab sisselülitamisel küll põlema aga külma õhku ei tule.

Olin hommikul kell 8:00 platsis ja nagu lubati, võeti minda ka kohe 'töösse'. Kõigepealt aeti autole voolikud külge ja kontrolliti, kas seal üldse midagi sees on ja mis rõhu all. Täielik null. Mul juba j... jahe, et täitsa jama lugu. Lasti siis surve kontrolliks lämmastik sisse ja jäime vaikides ootama-kuulama. Mingit sisinat kuskilt ei kostunud ja survemõõdiku seier seisis ka raudselt paigal. Mul hakkasid suunurgad ülespoole liikuma :) Järgmiseks tehti veel vaakumi test ja ka selle läbis süsteem edukalt. Siis polnud muud, kui gaasiballoon kaalule ja täpne kogus grammi pealt sisse. Juba poole laadimise ajal, kui auto käima ning kondi tööle panin, tuli õhusuunajatest mõnusat jahedat õhku... :-D

firma, kus asju ajasin:
FT OÜ
Kalevi 7 72212 Türi
Tel. 385 7477
Faks 385 7477

Kui on vaja täpsemaid kohalejõudmise juhendeid, võin lahkelt jagada. Tegemist ei ole autoteenindusega, vaid külmaseadmeid müüva ja hooldava firmaga.

hinnad:
kontroll - 200eeku + 18%
täitmine - 500eeku + 18%

Käibemaksuga on nagu ikka.

Soovitan soojalt - head spetsialistid, täpsed tööriistad ja mis kõige olulisem - saad ise ninapidi juures passida ja veenduda, et kõik mis räägitakse ka paika peab. Mitte nagu enamikes teenindustes, kus auto kuskile peitu viiakse ja sa ei tea maad ega mütsi, mis su autoga seal tehakse.

Minu autol oli see kleebis, kuhu on kirjutatud gaasi mark ja täpne kogus, kapoti all (tee kapott lahti ja vaata üles). Siis on veel eraldi kaks liidest - üks täitmiseks (asub radiaatori taga) ning teine surve kontrollimiseks (asub vasakul servas, eestvaates).

Nautige sooja suve !

Tauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2006 22:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
diiselmootoritel on üks hooajakaupu ka konditsioneeripumba siduri leevendi: see kummist ring, mis maksab 400eeku ja vahetus ~30 min tööd ilma, et süsteemi vaja tühjaks lasta :)
Vastav viga ei takista küll konditsioneeri tööd, kuid võib hävitavalt mõjuda pumba tervisele.
Viga on lihtne diagnoosida tühikäigul, kui kont tööle hakkab teeb mootor klõbisevat/kõrisevat häält.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Aug, 2006 11:48 
hmm kirjutas:
diiselmootoritel on üks hooajakaupu ka konditsioneeripumba siduri leevendi: see kummist ring, mis maksab 400eeku ja vahetus ~30 min tööd ilma, et süsteemi vaja tühjaks lasta :)
Vastav viga ei takista küll konditsioneeri tööd, kuid võib hävitavalt mõjuda pumba tervisele.
Viga on lihtne diagnoosida tühikäigul, kui kont tööle hakkab teeb mootor klõbisevat/kõrisevat häält.


Hmm aga kui see jurakas seal ringi ei hakka käima, kas siis võiks ka viga olla tolles kummijullas? Samas pidi torudes 2 väikest auku olema ja freooni sees ei hoia...äkki kogu jama selles ongi.... :roll:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Aug, 2006 14:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
vaata kas knditsioneeripump on ühenduses pidurivõimendiga, kui on siis järelikult julkar mingil määral toimib

Vaata selle joonisel Rubber Coupling (kummiühendus) sams nagun äha on ühenduses (Couplin) seadmes suured augud, sinna sisse lähevad poldi pead, mis hakkavadki krõbisema/klõbisema, kui kimmiühendus hakkab järgi andma.

[albumimg]91[/albumimg]


http://www.chryslerclub.ee/foorum/album ... ?cat_id=26

Kui pump üldse ringi ei käi siis peab see kummijulkar ikka päris ribadeks olema ja vahelt ära pudenenud - see teeb ikka päris kõva lärmi enne kui ära kukub. Samas võib viga olla ikkagi siduris

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Aug, 2006 15:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
No kui ikka augud sees on ja freoon jalga laseb siis pole ju millestki edasi rääkida - konditsioneeri kompressori elektromagnetsidurit ei rakendata kui süsteemis pole piisavat rõhku.
Ikka augud kõigepealt kinni ja siis võib edasi vaatama hakata :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia