Sain täna konditsioneeri mure murtud ja jagaksin seda seda kogemust hea meelega ka teistega.
auto: GV'98 SE 2,5TD
probleemi kirjeldus: konditsioneeri tuli hakkab sisselülitamisel küll põlema aga külma õhku ei tule.
Olin hommikul kell 8:00 platsis ja nagu lubati, võeti minda ka kohe 'töösse'. Kõigepealt aeti autole voolikud külge ja kontrolliti, kas seal üldse midagi sees on ja mis rõhu all. Täielik null. Mul juba j... jahe, et täitsa jama lugu. Lasti siis surve kontrolliks lämmastik sisse ja jäime vaikides ootama-kuulama. Mingit sisinat kuskilt ei kostunud ja survemõõdiku seier seisis ka raudselt paigal. Mul hakkasid suunurgad ülespoole liikuma
Järgmiseks tehti veel vaakumi test ja ka selle läbis süsteem edukalt. Siis polnud muud, kui gaasiballoon kaalule ja täpne kogus grammi pealt sisse. Juba poole laadimise ajal, kui auto käima ning kondi tööle panin, tuli õhusuunajatest mõnusat jahedat õhku... :-D
firma, kus asju ajasin:
FT OÜ
Kalevi 7 72212 Türi
Tel. 385 7477
Faks 385 7477
Kui on vaja täpsemaid kohalejõudmise juhendeid, võin lahkelt jagada. Tegemist ei ole autoteenindusega, vaid külmaseadmeid müüva ja hooldava firmaga.
hinnad:
kontroll - 200eeku + 18%
täitmine - 500eeku + 18%
Käibemaksuga on nagu ikka.
Soovitan soojalt - head spetsialistid, täpsed tööriistad ja mis kõige olulisem - saad ise ninapidi juures passida ja veenduda, et kõik mis räägitakse ka paika peab. Mitte nagu enamikes teenindustes, kus auto kuskile peitu viiakse ja sa ei tea maad ega mütsi, mis su autoga seal tehakse.
Minu autol oli see kleebis, kuhu on kirjutatud gaasi mark ja täpne kogus, kapoti all (tee kapott lahti ja vaata üles). Siis on veel eraldi kaks liidest - üks täitmiseks (asub radiaatori taga) ning teine surve kontrollimiseks (asub vasakul servas, eestvaates).
Nautige sooja suve !
Tauri