Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

DTC (veakoodide) lugemine
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=2501
Leht 10 koguhulgast 11

Autor:  elwood [ Kolmapäev 26 Juun, 2013 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

kitt1980 kirjutas:
Sebring 2004a 2,4 veakoodiks annab P2503 ei leia kuskilt selle vea tähendust :(

P2503-CHARGING SYSTEM OUTPUT LOW
When Monitored: The engine running. The engine speed greater than 1157 RPM.
Set Condition: The battery sensed voltage is 1 volt below the charging goal for 13.47
seconds. The PCM senses the battery voltage turns off the field driver and senses the
battery voltage again. If the voltages are the same, the code is set.

Connecting the battery backwards may have caused the in-line fusible link to blow. The fusible link is on the black wire with a gray tracer and it will be between the alternator and the under hood fuse box. You can check for the presence of 12 V on that wire directly at the alternator and see if you have 12 V or not.

If you do in fact have 12 V on that wire then you may have shorted out the driver inside PCM and if that's the case then the PCM would have to be replaced.

Autor:  maka [ Reede 12 Juul, 2013 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

tere chrysleri pere, mure selline, sai täna 95 stratusega käidud ülevaatusel, mõistagi läbi ei saanud, HC, CO, Lambda näidud puha punased kõik, lugesin võtmetrikiga koode 12, 11, 33, 55
12 siis see et aku on maas käinud x aja jooksul
33 on konditsioneeriga seotud kuidagiviisi (ei mõjuta heitgaaside testi tulemust)
55 näitab diagnoosi lõppu
11-?

kes oleks nii hea ja suudaks mulle selle 11 veakoodi lahti seletada, mida vaadata ja kas see kood iseenesest on võimeline ülevaatuse läbimatust mõjutama või mitte.

Teisel sama aasta stratusel siis kood 21 mis seotud lambda anduri veaga aga milline neist?

Tahaks lähitulevikus uuesti proovida ülevaatusele minna aga jah eelnevalt ootaks vahvaid ideid mida ette võtta :)

Lugupidamisega
Maka

Autor:  Voyka [ Pühapäev 14 Juul, 2013 5:05 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Veakood 11 - No Crank reference signal at PCM
Vigane väntvõlli andur, katkestus selle vooluahelas või hammasrihm muutis asendit (hüppas hamba või paari võrra üle). Viimane variant vist tuleb välja jätta, kui su mootor töötab ja käivitub normaalselt.

Veakoodi 21 oleks vaja juba diagnostikaseadet e. skännerit, mis näitaks ära milline lambda andur streigib. Skänner võib antud koodi alt (21) tuua välja terve tosin muid täpsustavaid OBD koode.
Sama seade näitaks täpsemalt ka veakoodi 11 põhjust.

Veakood 33 CO-d ja mootori tööd ei mõjuta. Endal sama veakood (kliimapumba relee välja võetud).

Autor:  maka [ Esmaspäev 29 Juul, 2013 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

tänud Voyka :thumb: loodan kah et see hammasrihm oma asendit pole muutnud:) vähemalt nüüd on suund käes, mm otsingust kahjuks ei leidnud aga kui statistiliselt võtta siis kumma tõenäosus stratustel suurem on et kas juhtmestiku kala või andur ise?
lambda pärast ma väga ei muretse sest teoreetiliselt on võimalik upstream ja downstream lambda omavahel ära vahetada seda siis selle eesmärgiga et kui upstream lambda peetis ja downstream mitte siis CO-d välja ei puhu, vastupidi aga küll jääb ta sooja mootoriga lubatu piiridesse. Eks ma püüan miskit vahvat korda saata lähipäevil ja vahetan nii lambdad kui ka uurin seda juhtmestiku mis vända andurisse läeb
Iseenesest kui viga eitubki juhtmestikus või anduris endas siis kas see on võimeline mõjutama co testi tulemust?

Autor:  Voyka [ Neljapäev 01 Aug, 2013 1:51 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Isiklikult mina ei soovita upstream ja downstream lambdasid omavahel vahetama hakata, kui juhtmete pikkused ja pistikud on erinevad. Hiljem, juhtmete jätkamisel kokkukeeramise, krimpimise või jootmise teel võid kogu sissepritse ilu ära rikkuda. Omavalmistatud ühendus ei saa kunagi olema see, mis tervel juhtmel. Lambda juhtmetes on väga väike pinge ja väiksemagi takistuse korral jääb signaal nõrgaks. Aju hakkab seda kompenseerima ja tulemuseks ongi vale küttesegu.
Krimbitud liited kipuvad meie ilmastikuoludes kiiresti oksüdeeruma. Mõningad käsiraamatud ja sensorite tootjad ei soovita ka juhtmete kokkujootmist. Arvatavasti sellepärast, et lambda anduri juhtmed on väga kõrge nikli sisaldusega (kaitsmaks korrosiooni eest) ja tina ei taha ennast sellega siduda.

Autor:  paikas [ Laupäev 14 Sept, 2013 16:57 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

targemad mehed aidake hädalist, nimelt siis mu voyal vilguvad need kurva maš kondi ja tsirkulatsiooni tuled ja närvidele käib lõpuks lasin siis vilgukoodid käiku ja näitab 33 koodi, ehk kondi siduri relee süsteemis on lühis, oskab keegi levinumat kohta öelda või miskit, et ma ei peaks tervet bussi seibideks kiskuma ja teine kood oli 21 ehk qxygen sensor signal doesn't change ääp sel ju neid asju 2 et kumb see peetis olla võib siis?

muidugi jah teise koodi põhjust vist tean aga targemad võivad juurde targutada ikka, arvan, et too on tagumine lambda mis jonnib, sest kat koliseb ehk seal võib olla juba juuksed lambdas, kuid tagasi kondi juurde, et releed tean kus on jne aga kust viga otsima hakata?

Tänud ette...

Autor:  tiku-taku [ Laupäev 14 Sept, 2013 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

mul oli ka kood 21
aga kytuse kulu oli normis ja nii ma siis sõitsin pool aastat või isegi natu rohkem ja lõpuks võtsin aku juhtme maha 3 tunniks ja peale seda oli viga kadunud

ja samas 21 ei tohiks neid tulesi vilkuma panna ikka enne siis see kondi teema

Autor:  paikas [ Laupäev 14 Sept, 2013 20:34 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

tiku-taku kirjutas:
mul oli ka kood 21
aga kytuse kulu oli normis ja nii ma siis sõitsin pool aastat või isegi natu rohkem ja lõpuks võtsin aku juhtme maha 3 tunniks ja peale seda oli viga kadunud

ja samas 21 ei tohiks neid tulesi vilkuma panna ikka enne siis see kondi teema



ei ikka jah kondist vilguvad tulukesed kurva maš aga see 21 oli lisaks... aga tahaks ikka teada kust august kondi viga otsima hakata releesid olen proovinud ka vahetada aga tolku mala :( iseenesest kont töötas isegi mingi aeg aga siis paar nädalat polnud vaja kasutada ja kui uuesti nupu sai vajutatud külma ei tulnud ja hakkasid tuled vilkuma.

Autor:  tiku-taku [ Laupäev 14 Sept, 2013 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

jään hetkel kahjuks vastuse võlgu

Autor:  KRANTS [ Pühapäev 15 Sept, 2013 18:14 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Seda teemat lugedes on siin öeldut, et esimeses postituses oleva viisiga osad saavad koodi kätte, osad mitte. Vaatasin just kogu teema läbi ja 96-00a 3.3 liitristel masinatel samamoodi- osadel toimib, osadel mitte. Millest siis erinevus? Kas kõik, kes on saanud selle põlvkonna, samadel mootoritel koodid kätte on kasutanud esimese postituse õpetust?

Autor:  KRANTS [ Esmaspäev 16 Sept, 2013 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Proovisin ära ja mina 3x off-on keerates veakoode ei saanud kätte. Ei toiminud. Samas see teine (trip ja reset all hoides) andis tulemuseks 999 mis tähendab, et mingid asjad siis korras. Mingi kirja viskas veel korra lõppu aga seda lugeda ei jõudnud.

Autor:  KRANTS [ Esmaspäev 16 Sept, 2013 17:46 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Nii. Sain teada.
Minu masinal tulevad veakoodid nii. Võti OFF asendis, tuleb vajutada alla nupud TRIP ja RESET, võti keerata siis asendisse, mis on üks plõks enne ON asendit (arvatavasti ACC asend), hoida nii 5sek ja TRIP/RESET vabastada. Seejärel korraks vajutada TRIP nupule.
Minul viskas ette 55, mis tähendab, et finito sellega.


Samas proovisin uuesti seda teist TRIP/RESET nuppudega testi (hoida all, kuni tuleb kiri CODE) ja tulemus ikka 999, kuid siis avastasin, et tõepoolest peale seda hakkab kellade mäng pihta (kalibreerimine?).



Mis sellisest asjast REAALSELT kasu on/peaks olema?

Autor:  killer666 [ Teisipäev 26 Nov, 2013 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Kas see ei v6i olla mingisugune varjatud menüü ja siis kellade test.

Samas mul selline küsimus, et millist softi keegi kasutab veakoodide lugemiseks läbi obd pesa. Proovisin nii mõnegi kaabliga, ühenduse saab ilusti , aga softi..?

Autor:  -aiwarz- [ Laupäev 11 Jaan, 2014 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

Mul selline mure, et 97a. 2,4 voyager näitab 905 veakoodiks aga ei suuda sellele kuidagi vastust leida. Oskab keegi aidata?

Autor:  hunt112 [ Laupäev 11 Jaan, 2014 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: DTC (veakoodide) lugemine

kui kellelgi veakoodide lugemisega jama vms siis v]in pisisumma eest teid aidata ainult veakoodide lugemisega

Leht 10 koguhulgast 11 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/