Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mär, 2011 22:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Olen ise ka kõik variandid läbi proovinud-aga ei midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 0:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Juul, 2008 0:22
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Sai muretsetud selline seade. Võtmega miskipärast omal ei toiminud. Kirjutab üksiti koodi lahti ka:

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 0:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Paarita mu voyat ka sellega. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 0:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Juul, 2008 0:22
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Ok. Kui Tallinna peal liigud, võib trehvata kuskil. See riistapuu pidevalt ligi. Üldiselt peab mootorituli põlema, siis on veakood mälus. Kui on selline ujuv viga, et mitmel järjestikusel käivitamisel enam ei esine, siis kaob kood mälust ka ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: P0340
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2011 15:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Mär, 2010 21:12
Postitusi: 10
Tehniline kirjeldus

Nukkvõlli asendi andur Circuit Rike
Mida see tähendab?

See näitab, et probleem oli tuvastatud nukkvõlli asendi andur circuit. Kuna ta ütleb circuit, mis tähendab, et probleem võiks seisneda mingi osa circuit - sensor ise, juhtmestik, või PCM. Ärge lihtsalt asendada CPS (nukkvõlli asendi andur) ja arvan, et kindlasti parandada.
Symptoms Sümptomid

Symptoms can include: Sümptomid võivad olla järgmised:

* alustades või ei hakata
* töötab / tõrge
* mootori võimsuse

Causes Põhjustab

Kood P0340 võib tähendada ühe või mitme järgmise juhtus:

* juhtme või pistiku circuit võiks maandatud / lühises / katki
* nukkvõlli asendi andur ei pruugi olla
* PCM ei pruugi olla
* on olemas avatud vooluringi
* väntvõlli asendi andur ei pruugi olla

Võimalikud lahendused

Mis P0340 OBD-II hädas kood, diagnoos võib olla keeruline aegadel. Siin on mõned asjad, mida proovida:

* Kontrollige visuaalselt kõik juhtmed ja pistikud circuit
* Saate järjepidevuse circuit juhtmestik
* Kontrollige (pinge) on nukkvõlli asendi andur
* Asenda nukkvõlli asendi andur nagu on nõutud
* Vaata väntvõlli positsiooni circuit samuti
* Asenda circuit juhtmestik ja / või pistikutega kui vaja
* PCM Diagnoosi / asendada PCM nõutud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2011 16:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Google translate ei pruugi parimat selgitust anda... aga hea, et püütakse. Tõlke juurde lisage kindlasti ka inglise keelsed laused/sõnad.

The Google translate might be not give a good explanation but it is wery welcome when someone tried to do it.
If some one translate english text to estonian and use google translate solutions or he/she not sure for correct meaning, please add both sentences (estonian and english) for better understanding.
:hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Dets, 2012 20:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Dets, 2012 20:36
Postitusi: 1
Hei . Olen siin uus . Lugesin selle teema läbi . just n2dal tagasisoetasime endale chrysler neon 01 1,6 mootor 85 kw . mure j2rgmine ostsin oma ema k2est 2ra ... autosse istudes vaatasime et armatuuril kollane tuli põleb ... ehmusime 2ra kuna meie arust pidi auto justkui v2ga heas korras olema helistasin emale ja kysisin selle m2rgi kohta . Tema seepeale vastas et nad võtsid halvakvaliteediga kyttet sisse et sellest tuli ka see m2rk ette ... tundus kahtlane siis kui sõitsime kytte t2iesti nulli ja ostime uue bensu asemele . kuid see m2rk on alles . Ning kuidagi põõrded ei taha ka kuidagi liikuda õieti ... lugedes selle teema l2bi l2ksime ise ka kohe proovima seda mida siin soovitati et syyde sisse v2lja jne .. saime koodiks P0301 , ja hiljem veel n2itas P0513 Ehk keegi teab milles asi on ... Chrysler on meie jaoks t2iesti uus v2rk :D Oleks t2nulik kui annaksite nõu või teaksite mis need koodid t2hendavad :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 12:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Jaan, 2012 19:21
Postitusi: 23
Minul täna hommiku tuli ette numbriterida, koosnes kuuest numbrist 13..... oli miskit.
Spidoblokis töötab kütusenäidik ja temp. näidik, tahho ja spido ise on kustus ning ei tööta.
?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Jaan, 2012 19:21
Postitusi: 23
Viga oli arvatavasti lihtsalt külmast ilmastikust tingitud.. Pärast mõnda aega sõitmist läks asi korda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 17:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Juul, 2012 1:24
Postitusi: 20
Asukoht: N 58°41´16˝ E25°37´35˝
mida võiks tähendada maakeeli
21 Oxygen sensor circuit

ahjaa ja siis pole siis nii mõeldud või ei saagi sellele isendile sisse sööta et tagurdades peegli alla laseks?

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS AWD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Dets, 2012 14:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Juul, 2012 1:24
Postitusi: 20
Asukoht: N 58°41´16˝ E25°37´35˝
punkarsiil kirjutas:
mida võiks tähendada maakeeli
21 Oxygen sensor circuit

nagu uurisin siis on viga lamdas
(aga kytte kulu on täitsa normaalne isegi vähem kui arvasin algul selle auto kohta)
kas ei või olla et veakood on endiselt sees aga lamda on vahetatud?

ahjaa ja siis pole siis nii mõeldud või ei saagi sellele isendile sisse sööta et tagurdades peegli alla laseks?

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS AWD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Jaan, 2013 18:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
300m 2,7 2000a.

P 1684
P0622
P1685

Oskab keegi aidata. Eesti keeles Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juun, 2013 16:37 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
32 vekood on misasi ei leidnud nagu kusagilt... äitäh ette


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 16:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 22:10
Postitusi: 10
Asukoht: Soome
Sebring 2004a 2,4 veakoodiks annab P2503 ei leia kuskilt selle vea tähendust :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 19:21 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
punkarsiil kirjutas:
mida võiks tähendada maakeeli
21 Oxygen sensor circuit

ahjaa ja siis pole siis nii mõeldud või ei saagi sellele isendile sisse sööta et tagurdades peegli alla laseks?



lambdal 2 soojuse poolt. meil tööautol ka tagumine lambda ehk sisi 2 soojendus kah ei tööta ja kyttekulu norm. kui läheb esimene poolus läbi vot siis on jama majas :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia