Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 20:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300 M veakoodide lugemine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Jaan, 2008 18:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
(1) keera süütevõtit 3 korda on asendisse ja viimane asend peab olema ON
Näiteks: Off - On - Off - On - Off - On 5 sekundi jooksul.
(2) Odomeetris (km näit) kuvatakse P-kood mille vastust saad DTC tabelist.

300 M-l käib ka asi samamoodi!

http://www.autotap.com/DIY_booklet.html#prob5


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Jaan, 2008 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
111 TOM kirjutas:
hmm kirjutas:
(1) keera süütevõtit 3 korda on asendisse ja viimane asend peab olema ON
Näiteks: Off - On - Off - On - Off - On 5 sekundi jooksul.
(2) Odomeetris (km näit) kuvatakse P-kood mille vastust saad DTC tabelist.

300 M-l käib ka asi samamoodi!


Minu 97 a voyal plingib "engine soon" lamp vastavalt --- -- , jne

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Mär, 2008 14:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Mai, 2007 11:00
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn
palun tõlkeabi
veakood on
14 MAP sensor electrical circuit.
Tänud ette juba


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mär, 2008 0:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
MAP - Manifold Absolute Pressure - sisselaskekollektori absoluutrõhu anduri elektrilises ühenduses probleem.
Mis sul seal toimub? Ãœhendad jooksu pealt pistikuid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mär, 2008 0:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
anjolle kirjutas:
MAP - Manifold Absolute Pressure - sisselaskekollektori absoluutrõhu anduri elektrilises ühenduses probleem.
Mis sul seal toimub? Ãœhendad jooksu pealt pistikuid?


Ei vist muud midagi kui kontrollis voolusi natuke lohakalt. :) Tegial ikka juhtub. :pai:

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mär, 2008 10:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Mai, 2007 11:00
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn
ei jooksu pealt ma pistikuid ei ühenda
aga oma rumalusest näppisin valet juhet ja sai sinna andurisse pluss sisse lastud ja nüüd see andur kutu.
Kontrollisin nõela abil jagaja süütepooli juhtmeid et kust võib katki olla ja aju juures torkisin kogematta valet juhet :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Paluks abi
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Apr, 2008 22:38 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 12:36
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn/Võsu
Veakoodideks andis 12 51 ja 55

Sümptomid: mootor hakkab tühikäigul välja surema, siis lükkab pöördeid juurde ja töötab natukene aega ilusti siis jälle hakkab välja surema(sõites sureb seisma jäädes välja). Umbes 1000km tagasi olid samad nähud ja siis Ameerika Autost soovitati peale diagnostikat vahetada küünlad ja küünlajuhtmed, mida ka tegin. Nüüd küünlad jälle tahmased ja see jama jälle küljes.
Koodidest 12 ja 55 saan aru aga 51 jäi segaseks.
Ehk keegi oskab aidata kust viga otsida.
Autoks Voyager 3.3 bens+gaas.

_________________
Tallinna tänavad ei ole sõidetavad vaid läbi raskuste läbitavad!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Apr, 2008 22:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Vilkuj kirjutas:
Veakoodideks andis 12 51 ja 55

Sümptomid: mootor hakkab tühikäigul välja surema, siis lükkab pöördeid juurde ja töötab natukene aega ilusti siis jälle hakkab välja surema(sõites sureb seisma jäädes välja). Umbes 1000km tagasi olid samad nähud ja siis Ameerika Autost soovitati peale diagnostikat vahetada küünlad ja küünlajuhtmed, mida ka tegin. Nüüd küünlad jälle tahmased ja see jama jälle küljes.
Koodidest 12 ja 55 saan aru aga 51 jäi segaseks.
Ehk keegi oskab aidata kust viga otsida.
Autoks Voyager 3.3 bens+gaas.


Räägib ebanormaalselt rikkast segust - A lean air/fuel mixture has been indicated by an abnormally rich correction factor. - Võibolla anjolle aitab siin.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Apr, 2008 0:55 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tegelikult, kui täpsem olla, siis ikka lahja segu.
Mis ma ikka oskan öelda - võimalikke põhjuseid on palju: leke sisselaskes, leke väljalaskes, rikkis pihusti, kütuse mittesüttimine, ebatihedad klapid, rikkis lambda sond.
Kindlam oleks skanneriga vaadata, äkki näitab midagi veel. Kui on huvi - uuri allkirjas leiduvat linki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juun, 2008 23:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 09 Aug, 2007 23:46
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Mure nimelt selline et kas ka chrysler stratus kabrio 2.0L aasta 2000 (manual kast) on ka võimalik kuidagi vea koode leida!
Eelpool kirjutatu järgi toimides ei ole suutnud tablood neid näitama panna!
Kas ehk kellegil on kindlaid kogemusi ja oskaks aidata!

mure mille tõttu soovin neid vaadata on see et auto suri kohapeal kätte ära nind üheskist küünlast enam sädet ei suuda leida ja probleem algas juba paar kolm kuud varem kui madalatel pööretel jõudu väheks jäi ja vahest vaid kõrgematel pööretel kohalt liikuda sai! ilma veota läks pöördesse alati lihtsalt ja viivituseta kuid nii kui vedu järgi hakkas hakkima!

Vahetatusd on küünlad, juhtmed, õlid, rihmad, surved head ja lamda korras! Mõistus otsas!!!

Suured tänud kui keegi aidata oskab!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2008 0:12 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Mingil määral meenutab see asi kodanik Kuripiirituse juhtumit, millest kirjeldatud siin lk7 lõpus ja 8nda alguses: http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... c&start=90
Abiks ikka diagnostika.

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Juul, 2008 21:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 09 Aug, 2007 23:46
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Sai selgeks et probleemiks on aju mis on lõpetanud oma korrapärase töö!
Seega minul on uus probleem kus kohast saada mõistliku hinnaga uus!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ???
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2008 3:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 22 Nov, 2008 22:39
Postitusi: 4
Asukoht: Pärnumaa
freewind kirjutas:
Proovisin seda ka PT Cruiseril, töötab täitsa korralikult, kolm korda süüdet ja koodid käes. Leht http://www.obdii.com/codes.asp annab päris hästi ka vasted, otsinguga erinevates foorumites saab ka võimalikke probleemi lahendusi kätte.


Mul 2002 Voyager just käisin proovimas :oops: ja ma ei näinud midagi vilkumas :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2008 13:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
2002a. voyageril ei vilgu midagi vaid vastav kood või done ilmub odomeetri näidule ;) 3x võtit on-off asendisse keerates

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2008 17:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
Esimeste proovimistega ei saanud kuidagi näitama aga siis proovisin nii kiiresti kui sai edasi tagasi keerata ja lõi ette P1685 ja tabelist võttes tähendab see "Skim Invalid Key" aga mida see tähendada võiks.
Kui jätsin On asendisse võtme siis jäigi vilkuma see kood ja trriipude rida vaheldumisi, lõpetas Off asendisse keerates.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia