Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 17:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Jaan, 2010 20:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
villem t kirjutas:
Mingi teise trikiga (tripmeetri nupp ja süüde) õnnestus näha kirja , mis nägi välja umbes nagu "5oF 7.5" või "SoF 7.5", on sellel teadmisel mingit väärtust?
See 7.5 on tarkvara versiooni number. Kui on näidikute plokiga seotud vigu, siis need ilmuvad selle SoF teate järel. Vea koodide järel ilmub "end". Kui "end" ilmub kohe "SoF" järel, siis veakoode ei ole.
168.5 on ilmselt 1685, aga ei ole ka 100% kindel. :roll:

jac-le
anjolle postituses ongi veakoodi 0620 kirjeldus :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Jaan, 2010 1:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
jac kirjutas:
Aitähh vastuse eest,aga veakoodiks andis 0620.
Jutt käiski tegelikult P0620 kohta. Kirjaviga :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Jaan, 2010 19:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 9:22
Postitusi: 18
Asukoht: Rapla
Mobiil: 53923911
Autoks Grand Voyager 96a 3,3 ben.
Eile lõi sellise kirja põlema "service engine soon" Kas Chrysler-il on ka selline süsteem peal,mis loeb õlivahetuse välpa? Omanud autot 2 nädalat nüüdseks ja ega suurt midagi sellest Chrysler-st teagi.Muidugi plaanis õlivahetus,kuidas peale seda kirja nullida,arvutiga?Veakoode oli kaks:
1: 12-Battery input to PCM disconnected during last 50 key starts.
2: 32-Fault in EGR diagnostics.
Kommentaarid/näpunäited teretulnud :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Veebr, 2010 13:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
erki205 kirjutas:
Autoks Grand Voyager 96a 3,3 ben.
Eile lõi sellise kirja põlema "service engine soon" Kas Chrysler-il on ka selline süsteem peal,mis loeb õlivahetuse välpa? Omanud autot 2 nädalat nüüdseks ja ega suurt midagi sellest Chrysler-st teagi.Muidugi plaanis õlivahetus,kuidas peale seda kirja nullida,arvutiga?Veakoode oli kaks:
1: 12-Battery input to PCM disconnected during last 50 key starts.
2: 32-Fault in EGR diagnostics.
Kommentaarid/näpunäited teretulnud :hi:


Õli vahetuse lugemiseks liiga vana auto. Ainus asjalik viga mille pärast tuli põleb on 32 ehk EGR klapi probleem. Mida soovitada... kõik oleneb kui tige sa oled raha peale. Kunagi keegi rääkis et maksab 1500 eek aga ma pole veel siiani aru saanud mis asi se maksis nii palju (kas solenoid või vaakum klapp).
Omal põleb sama viga juba pea 1,5 aastat ... vahelduva eduga. Enda solenoidi võtsin lahti ja puhastasin ära kuid ei midagi. Siis sain töötavalt mootorilt katseks ja probleem jäi... järelikult probleemi olemus täitvas vaakum klapis mis sisselaske kollektori küljes ja millest väike toruke välja laskesse suundub. Siiani se töö tegematta sest lõppkiirust ei mõjuta ja bensukulu ei suurenda (kollane tuluke ainult häirib kohati armatuuris).

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 10:33 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Nov, 2009 19:11
Postitusi: 14
Voyager 2,8 crd 2005a.Mis see kood võib tähendada 0530.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Veebr, 2010 17:20 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 01 Okt, 2009 23:24
Postitusi: 7
Asukoht: Soome Lahti,Eesti Hiiumaa
Tere nüüd oles vaja abi ,autoks GV 96 a. 3,3 andis veakoodi 17 Engine running too cool,aga inglisekeelega just sina peal pole ja mida tuleks ette võtta selle probleemi puhul?Ette tänades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Veebr, 2010 18:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
rkoit kirjutas:
Tere nüüd oles vaja abi ,autoks GV 96 a. 3,3 andis veakoodi 17 Engine running too cool,aga inglisekeelega just sina peal pole ja mida tuleks ette võtta selle probleemi puhul?Ette tänades!

Kurdab, et mootor on jätkuvalt liiga jahe. Viga võib olla termostaadis või temperatuuri anduris. Kõva pakasega võib olla ka, et kõik on muidu korras, lihtsalt mootor ei suudagi soojaks minna. Sel juhul võib aidata kui osa radiaatorist kinni katta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 14:36 
Eemal
Kasutaja
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 0:38
Postitusi: 325
Mobiil: 5044947
kas keegi teab mis see kood tähendab
51 - Oxygen feedback system stuck at lean position
kust viga otsima peax


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 16:24 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
roland3 kirjutas:
kas keegi teab mis see kood tähendab
51 - Oxygen feedback system stuck at lean position
kust viga otsima peax
Hapniku andur (lambda sond) näitab jätkuvalt lahjat segu. Põhjuseid võib olla mitmeid:
    Rikkis hapniku andur
    leke väljalasketorustikus
    mõnda silindrisse ei anta kütust
    mõnes silindris ei süüdata kütust
    kütusefilter umbes
    kütusepump rikkis


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Mär, 2010 12:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
pisipoiss kirjutas:
Voyager 2,8 crd 2005a.Mis see kood võib tähendada 0530.


P0530-A/C PRESSURE SENSOR CIRCUIT PLAUSIBILITY
P0530-A/C PRESSURE SENSOR CIRCUIT SIGNAL VOLTAGE TOO
HIGH
P0530-A/C PRESSURE SENSOR CIRCUIT SIGNAL VOLTAGE TOO
LOW
P0530-A/C PRESSURE SENSOR CIRCUIT SUPPLY VOLTAGE TOO
HIGH OR LOW


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Mär, 2010 12:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
ENGINE CONTROL MODULE (ECM) - DRBIIIT CODES

P0070 - Ambient Air Temperature Circuit Signal Voltage Too High
Ambient Air Temperature Circuit Signal Voltage Too Low
P0100 - Mass Air Flow Sensor Plausibility
Mass Air Flow Sensor Plausibility Positive Area
Mass Air Flow Sensor Signal Voltage Too High
Mass Air Flow Sensor Signal Voltage Too Low
Mass Air Flow Sensor Supply Voltage Too High Or Low
P0105 - Barometric Pressure Circuit Signal Voltage To High
Barometric Pressure Circuit Signal Voltage To Low
P0110 - Intake Air Temperature Sensor Circuit Signal Too High
Intake Air Temperature Sensor Circuit Signal Too Low
P0115 - Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Engine Is Cold Too Long
Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Voltage To Low
Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Voltage To High
P0190 - Fuel Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too High
Fuel Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too Low
P0195 - Oil Temperature Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too High
Oil Temperature Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too Low
P0201 - Cylinder 1 Injector Circuit Current Decrease
Cylinder 1 Injector Circuit Load Drop
Cylinder 1 Injector Circuit Overcurrent High Side
Cylinder 1 Injector Circuit Overcurrent Low Side
P0202 - Cylinder 2 Injector Circuit Current Decrease
Cylinder 2 Injector Circuit Load Drop
Cylinder 2 Injector Circuit Overcurrent High Side
Cylinder 2 Injector Circuit Overcurrent Low Side
P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Current Decrease
Cylinder 3 Injector Circuit Load Drop
Cylinder 3 Injector Circuit Overcurrent High Side
Cylinder 3 Injector Circuit Overcurrent Low Side
P0204 - Cylinder 4 Injector Circuit Current Decrease
Cylinder 4 Injector Circuit Load Drop
Cylinder 4 Injector Circuit Overcurrent High Side
Cylinder 4 Injector Circuit Overcurrent Low Side
P0235 - Boost Pressure Sensor Plausibility
Boost Pressure Sensor Signal Voltage Too Low
Boost Pressure Sensor Signal Voltage Too High
Boost Pressure Sensor Signal Voltage Too High Or Low
P0335 - CKP Position Sensor Circuit Dynamic Plausibility
CKP Position Sensor Circuit Overspeed Recognition
CKP Position Sensor Circuit Static Plausibility
P0340 - CMP Position Sensor Circuit CMP/CKP Sync. Failure
CMP Position Sensor Circuit Dynamic Plausibility
CMP Position Sensor Circuit Fuel Shut-Off Activated
CMP Position Sensor Circuit Signal Frequency Too High
CMP Position Sensor Circuit Static Plausibility
P0380 - Glow Plug Circuit A Open Circuit
Glow Plug Circuit A Short Circuit
P0403 - EGR Solenoid Circuit Open Circuit
EGR Solenoid Circuit Short Circuit
P0480 - Fan 1 Control Circuit Open Circuit
Fan 1 Control Circuit Short Circuit
P0481 - Fan 2 Control Circuit Open Circuit
Fan 2 Control Circuit Short Circuit
P0500 - Vehicle Speed Sensor Frequency Too High
Vehicle Speed Sensor Frequency High Level Duration
Vehicle Speed Sensor Plausibility
Vehicle Speed Sensor Signal Voltage Too High
P0514 - Battery Temperature Sensor Circuit Signal Voltage Too High
P0520 - Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too High
Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too Low
Oil Pressure Sensor Circuit MALF Signal Voltage Too Low or High
P0530 - A/C Pressure Sensor Circuit Plausibility
A/C Pressure Sensor Circuit Signal Voltage Too High
A/C Pressure Sensor Circuit Signal Voltage Too Low
A/C Pressure Sensor Circuit Supply Voltage Too High Or Low
P0560 - System Voltage Too High
System Voltage Too Low
P0579 - Speed Control Switch Signal Circuit Voltage Too High
Speed Control Switch Signal Circuit Voltage Too Low
P0606 - ECM Error Gate Array - Communication
ECM Error Gate Array - Communication Not Verified
ECM Error Gate Array - Quantity Stop
ECM Error Gate Array - Has Occurred
ECM Error Redundant Overrun Monitoring
P0615 - Starter Relay Circuit Open Circuit
Starter Relay Circuit Short Circuit
P0620 - Generator Field Control MALF Open Circuit
Generator Field Control MALF Short Circuit
P0641 - Sensor Reference Voltage A CKT Voltage Too High
Sensor Reference Voltage A CKT Voltage Too Low
P0645 - A/C Clutch Relay Circuit Open Circuit
A/C Clutch Relay Circuit Short Circuit
P0651 - Sensor Reference Voltage B CKT Voltage Too Low
Sensor Reference Voltage B CKT Voltage Too High
P0685 - ECM/PCM Relay Control Circuit Shuts Off Too Early
ECM/PCM Relay Control Circuit Shuts Off Too Late
P0703 - Brake Switch Signal Circuits Incorrect Can Message
Brake Switch Signal Circuits Plausibility With Redundant Contact
P1130 - Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected
Fuel Rail Pressure Malfunction Small Leakage Detected
P1131 - Fuel Pressure Solenoid Open Circuit
Fuel Pressure Solenoid Short Circuit
P1206 - Calculated Injector Voltage #1 Too Low
Calculated Injector Voltage #2 Too Low
P1511 - Battery Sense Line 1 Voltage Too High
Battery Sense Line 1 Voltage Too Low
P1601 - Capacitor Voltage 1 Voltage Too High
Capacitor Voltage 1 Voltage Too Low
P1602 - Capacitor Voltage 2 Voltage Too High
Capacitor Voltage 2 Voltage Too Low
P1605 - Ignition Switch Plausibility
P1610 - Voltage Regulator Signal Voltage Too High
Voltage Regulator Signal Voltage Too Low
P1680 - EEPROM Plausibility Checksum Error
EEPROM Plausibility Code Word Incorrect Or Missing
EEPROM Plausibility Communication Error
EEPROM Plausibility Variation Number Error
EEPROM Plausibility VIN Checksum Error
EEPROM Plausibility VIN Write Error
P1685 - SKIM System Invalid Key Code Received
SKIM System Invalid Secret Key In EEPROM
SKIM System Key Communication Timed Out
SKIM System SKIM Error
SKIM System Write Access To EEPROM Failure
P1696 - EEPROM Communication Error
EEPROM Communication Not Verified
EEPROM Quanity Stop
EEPROM Recovery Occured
EEPROM Redundant Overrun Monitoring
P1703 - Brake Switch Signal CKTS Plaus. With Redundant Contact After
Initialization
P2120 - Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Plausibility
Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Plausibility With Brake Switch
Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Plausibility With Potentiometer
Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Signal Voltage Too High
Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Signal Voltage Too Low
Acc. Pedal Position Sensor 1 CKT Signal Voltage Too High or Low


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 21:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Tere.Olen mina keerutanud seda süütelukku ja olen ka näinud veakoode (järelikult oskan),aga enam mitte.Kruti palju tahad, aga ei näita ta midagi peale kilomeetrite.Ja arvan,et vigu peaks tal olema mida kuvada,sest hiljuti oli õhtal kiirusesensor;aku juhe on maha käinud;ja kütte kuku on tõsiselt suur.Siit küsimus,miks ei saa lugeda veakoode,kuidas saaksin teda sundida Mr Green

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Mär, 2010 11:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Minu autol toimib nende koodide kuvamine, kui juhiuks on avatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Mär, 2010 18:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
:think:Proovisin. Ei olnud sellest kah abi. Ja vanasti kuvas kinnise uksega minu masin.Imelik.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Ja on ikka imeline masin see chrysler.Paraneb iseenesest.Täna võtit keerutades hakkas tääle minu veakoodide näitamine ja sealt vaatas vastu kood:1685 :roll:

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia