Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 7:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Apr, 2010 14:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 02 Sept, 2009 9:25
Postitusi: 19
Asukoht: Põlvamaa
Oskab keegi seletada koodi P0579.Kust viga otsida


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Apr, 2010 15:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kiirushoidja juhtnuppude ahelas on probleem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 16:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 03 Jaan, 2009 19:53
Postitusi: 22
Mul näitab veakoodi P1130, ei leia kuskilt vastust jälle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 16:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 03 Jaan, 2009 19:53
Postitusi: 22
Leidsin, kütuse alarõhk süsteemis. Mul jäi mootor seisma, järelikult pihustid siis? Kas neid taastatakse ka vms?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 20:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
kaarel kirjutas:
Leidsin, kütuse alarõhk süsteemis. Mul jäi mootor seisma, järelikult pihustid siis? Kas neid taastatakse ka vms?

Alarõhk tekitatud ikka pumba poolt, seega mõtle pumba remondile/vahetusele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 21:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Kui on Common Rail diisel siis kõige suurem tõenäosus ikkagi pihustites. Pihusti tagasivool võib maximaalselt olla kuni 25 ml minutis (mõõdetuna tühikäigul). Üle selle kuuluvad juba välja vahetamisele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 21:43 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
pihusteid taastatakse ka kui nad pole just väga hävinud et enam ei anna taasatada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 21:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 13 Sept, 2010 19:47
Postitusi: 3
Asukoht: Võru
Mobiil: 58160329
Tere,
vaatasin oma Chrysler Grand Voyageri 2,5td 85kw 1999a ka vea koode, sain odom ekraanile tulemuseks vahedega vilkuma järgmised numbrid: 4 siis 7 siis 24 siis 55 ja nii uuesti
Sain vastuse koodile
24-Throttle position sensor
ja
55-Completion of fault code display(see siis et ring täis)
Aga küsimus selles, et mis tähendavad koodid 4 ja 7?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Nov, 2010 14:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 17 Nov, 2010 14:02
Postitusi: 10
Tere.
Palun abi koodi tuvastamisel. Vaatasin siin neid vanemaid teemasid ja leidsin küll, kust koode saab vaadata aga enda koodidele sobivat nagu ei leidnud või ei osanud vaadata.
Tegu mul Stratusega, 2,5, vist oli 96a ja veakoodid peale pikka purgamist andis sellised:

1271332355

Remondimees küll seletas aga aru vene keelest päris kõigest ei saanud, nii palju et aku läbi jms.
Oleks kena kui keegi oskab lahti seletada, ei oska ka inglise keelt, et saaks ise vaadata.

Küsiks veel et mis akuga või mis mõõtmelisega võib seal tegu olla, see mees ütes, et aku üksi võib juba päris kalliks minna. Naisterahvas nagu ma olen ei jaga ka neid asju ju... :oops:

Ja äkki keegi oskab prognoosida kalliks remont minna võib (üks samasugune stratus seisab muidu varuosadena kodus veel, et sealt saaksin juppe küll)

Ja tänan abilisi!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Nov, 2010 19:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tõstsin su postituse siia, kuna kõik koodi küsimused on siis ühes kohas.

Koodid on paarikaupa:
12 - Aku juhe on lahti ühendatud viimase 50 käivitamiskorra jooksul
71 - 5 Voldi väljund on madal (5 volts output low)
33 - Kliima väljalülitamise relee vooluringis on häireid (A/C cutout relay circuit)
23 - Õhulugeja sensori voolutasemes on puudujääke (Intake air temperature sensor voltage)
55 - Koodi lugemise lõpp

Ära kiirusta aku vahetamisega enne, kui pole tehtud akule õigeid mõõtmisi ja teste, ning eelnevalt kontrollitud ka laadimisahela korrasolekut. Auto diagnostika ei diagnoosi aku korrasolekut vaid ütleb ainult kas akust tulev vool on piisav või mitte. Aku korrasolekut näitab kõige paremini koormustest. Originaalaku peaks 1500eeku kandis olema samuti on sinna võimalik paigaldada ka euroaku aga siis on vaja tiba ehitada...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: veakood p 0208
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Veebr, 2011 10:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Juun, 2010 9:42
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Mida tähendab veakood p 0208 ? Täitsa lambist hakkab vahest mootori tuli armatuuris põlema ja siis põleb vähe aega ja siis kustub.Siis paar päeva vahet või lausa nädal ja jälle põleb natuke aega. Olen pannud tähele, et hakkab enamus ajast siis põlema kui paak suht tühi. Närvidele ajab juba :evil:

_________________
Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 H.O 2004


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Veebr, 2011 12:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Juun, 2010 9:42
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Leidsin siis sellise asja...P0208 (M)
Injector # 8 Control Circuit
Injector # 8 output driver stage does not respond properly to the control signal.
Mis see täpselt tähendab ja kuidas parandada?

_________________
Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 H.O 2004


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Veebr, 2011 22:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Dets, 2009 18:12
Postitusi: 102
Kontrolli pihusti juhtmeid, eriti 8 silindri oma. Võib ka pihusti viga olla. Täpsemalt tähendab see viga
, et pardakompuuter ei saanud (teatud mällu kirjutatud) piiraja jooksul kontrollisignaali pihusti töötamise kohta.
Kui sul on gaasiseade, siis ei maksa antud veale üldse tähelepanu pöörata, kuna gaasi kompuuter ja autokompuuter käivad veidi eerinevalt pihusteid juhtimas ja sellest ka veateade.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mär, 2011 21:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 09 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 91
Asukoht: tartu
Minul see 3x OFF-ON... ei toimi
Aga leidsin manualist sellise variandi:

SELF DIAGNOSTIC TEST
With the ignition switch in the OFF position,
depress the TRIP and RESET buttons. While holding
the TRIP and RESET button turn the ignition switch
ON. Continue to hold the TRIP and RESET buttons
until the word CODE appears in the odometer windows
(about five seconds). If a problem exists, the
system will display diagnostic trouble codes. If no
problem exists the code 999 (End Test) will momentarily
appear.


Minul ilmus kood 999 s.t. et vigu pole kuigi auto streikis suurte külmadega :think:

Ning peale 999 kuvamist hakkas spidot ja tahhot - ühesõnaga kõiki kellasid kalibreerima.
3 testi tegi.

Aaa... see on vist: GS vehicle instrument clusters are equipped with a
self diagnostic test feature.

Seega oleks ikka see ON-OFF-ON-OFF-ON kuidagi tööle saada :think:

Autoks siis 1999a. Voyager 3.3

_________________
Meie kauged sugulased: http://www.chryslerforum.com/


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mär, 2011 21:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 09 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 91
Asukoht: tartu
Siis leidsin veel sellise asja, et kõik voyagerid on varustatud self-diagnostic systemiga:

All vehicles are equipped with On-Board Diagnostics
(OBD). All OBD-sensed systems, including the
EVR (field control) circuitry, are monitored by the
PCM. Each monitored circuit is assigned a Diagnostic
Trouble Code (DTC). The PCM will store a DTC in
electronic memory for any failure it detects.

Järelikult peab ikkagi kuidagi saama neid koode kätte.
Proovisin ka käik Neutraali peal ja ka uks kinni/lahti :) ei midagi... :(

_________________
Meie kauged sugulased: http://www.chryslerforum.com/


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia