Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 13:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 16:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Alguses arvasin et tanklas, kus pidevalt käin, on püstol vigane. Lööb kogu aeg lukku. Siis mõnes teises tanklas jälle sama lugu, kuni hakkasin arvama et see on hoopis minu auto eripära. Sama asja kogesin ka Neonil. Püstol tuleb paaki panna mitte päris lõpuni ja vahest keerata lausa tagurpidi et saaks korralikult tankida. On siis ameerikas teistsugused tanklapüstolid, või on autol bensutoru peenem kui eurooplastel?
Nüüd enam tankimata pole jäänud, aga alguses sai ühe kalonka juurest teise juurde sõidetud ja bensu tilgutatud paaki. :evil:


Viimati muutis Myrakaru, Pühapäev 23 Apr, 2006 18:55, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 17:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
mul vojal oli sama asi, aga see oli tankla püstoli viga, nüüd võtan automaattanklast ja saan ilusti täis paagi :wink:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 22:34 
mul tavalises tanklas laseb ilusti aa nüüd käin sellises kohas kus veokad enamasti liiguvad ja seal on surve suurem ja kah püstol lukku koguaeg, aga püstolil on ju kaks asendit ja alumises asendis on surve väiksem ja tankimisega pole probleeme ainlt kauem läheb


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Apr, 2006 21:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 31 Jaan, 2006 13:51
Postitusi: 32
Sama oli ka siin.
Nyyd nipid selged, aga siiski sõltub see mingil määral tanklast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Apr, 2006 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
krt kütte hinnad on nii lakke aetud ,et kui alla 500 eek-u eest tangid,siis on ka tunne ,et püstolil miskit viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Apr, 2006 7:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
mul ka sama jama nagu myrakarul,et taob pystolit kinni kui lõpuni sisse topid toru :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Apr, 2006 11:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Seda ma ei teadnudki, et püstolil kaks asendit on :)

Ilmselt on asi surves jah. Mina panen püstoli "veerekese" peale ja tangib ilusti.

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tankimine
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Juul, 2006 20:05 
Tere!

Sama probleem ja pidevalt - kuid pane kuhu tahad ikka pole tolku ikka bensiini püstoli klõpats hüppab üles nii, et tankida saab viis liitrit korraga. hunnik jamamist enne kui paagi täis saad. Üks falki turvaonu kes tankis teise takuriga väitis, et tegemist bensiinipaagi õhutuse probleemiga !? Soovitas kontrollida paagi õhtussüsteemi ja bensiini paagi klappi jne
Mis teie foormi külastajad sellest arvate !? On see reaalne mida falgi onu rääkis`?!

Lauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 1:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
ah mingu see falgi onu p....e.sry :( keila statoilis keegi selle kummi jura ymber pystoli äää veeretand ja nyyyd laseb tankida nagu mishka :-D .võiks olla nagu F1-l 12L sekundis___dreams not come true...irw :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 13:55 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks see sõltub:
    püstolist - mõni on tundlikuma sulgemissüsteemiga
    pumba antavast survest - mida suurem surve seda rohkem kütus paaki jõudes vahutab
    kütusest - mõni kütus vahutab rohkem, mõni vähem
    kütusepaagi täiteava konstruktsioonist - kui käänuline või jäme see toru on ja kindlasti ka õhutusest
    vahe on ka selles kuidas püstol paaki panna - mõnel autol on parem kui püstol võimalikult sügavale toppida, teisel jälle võimalikult vähe. Mõnel aitab kui püstolit poolviltu või saba ülespidi hoida.
Ühesõnaga proovida erinevaid asendeid. Kui see ei aita, proovi vahetada partnerit (tanklat) :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 15:37 
heip,

/me on tankinud 300m ja sebringut statoilis - mõlemal sama jama, millest saab ilusti mööda. Nimelt vastupidi - ei tasu kaelani seda toru sisse toppida sinnna paaki vaid vastupidi - ainult toruots paagi august sisse (püstol jääb suht ebainimlikult horisontaalsesse asendisse võrreldes teiste autodega, aga tangib alati ilusti lõpuni).

probleem on väidetavalt paagi asukohas ja paagini viiva toru pikkuses - kui sa püstoli liiga sisse topid, läheb püstoli ots toru äärele liiga lähedale ning tekkiv surve tekitab püstolile mulje, et paak on justkui täis saamas.


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia