Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 0:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 1:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Tekkis selline küsimus,et kuni 1996 aasta chrysleril on võimalik ise koode
lugeda. Valides endale autot kontrollin ja toimib küll.
Ühel autol kohe lõi ette koodi 1-2 mis pidi tähendama et nii öelda
koodid "kustutati". ja ma tahaks teada et mida peab tegema või millal siis
arvuti neid õigeid koode jälle näitaama hakkab?
Omanik ütles küll et tema pole näppind.Et alles auto toodi talle.Mõte on selles et tulevikus kui auto ikka meeldib siis ei tahaks kohe selga keerata.Et uuriks asja täpsemalt.Platsilt ostes ei lubata diagnostikasse ju viia.
Tänan.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 7:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
See jutt et auto alles toodi mulle on nii tavaline jutt. Kohanud ise ka sellist juttu et äsja just saabus saksast ja sellest jutust võis olla tõsi et äsja. Saabumiskoht on tglt värvimistöökoda. Küsisin müüa käest seda tema ei teadnud misket raius et otse saksast ning tema pole misket lasknud teha.
Üks võimalus oleks käia esinduses diagnostikas nemad peaks saama nii kaugele et ütlevad mis tegelikult on.
Mõningad üksikud spetsid siin läevad kompuutrisse sisse ja muudavad seal ära läbisõidu ja selega seoses on ka need koodi asjad ähk ära kustutatud. Automüüatele meeldib millegipärast 120-160 000 km läbisõitu mis teeks aastaseks ls 12-16 000 km aastas ning ühes kuus 1200-1600 km. Sealt tekkib tunne et vä'lismaal ei sõideta üldse autodega


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 9:37 
mõne platsi peal jah vist hakatakse rääkima et ei ole kindlustust ja arvel ja ei saa sõita


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 9:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Hiljuti ostsime Tartust vanematele väikse diisel bemmikäraka. Kui kasutatud autode poest osta, siis on mulle alati pakutud võimalust (kui küsida) auto esindusse läbi/ülevaatusele viia. Seda muidugi oma kuluga. Selle BMW puhul oli treilerga esindusse ja tagasi 200,- eek ja United Motorsis täisülevaatus 1000,- eek.

1000,- = diagnostkia, sildade täisläbivaatus, pidurid, puksid, tuled, kojamehed ja isegi auto kriimud - ühesõnaga kõikvõimalikud asjad.

Kunagi, kui ostsin endale BMW, siis ülevaatust tehes ei tulnud esisilla lõtkud kõik päevavalgele - sain ülevaatuselt puhtalt läbi. Esinduses aga leiti esisillast kaks viga, mis ka ära likvideeriti, muidugi raha eest.

Arvan, et 100 000,- eek auto ostes peaks selle kuluga arvestama, sest pärast võib asi valusam olla.
Jõudu.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Viimati muutis Ferdi, Teisipäev 06 Juun, 2006 13:53, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 13:06 
treiler on varjant jah


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 22:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
vot ainult ei tea kus kandist kraps seda autot osta tahab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 23:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kood 12 peaks näitama seda, et aku ots on hiljuti maha käinud või aku on täiesti tühjaks saanud. Ehk viimasest aku lahtiühendamisest on möödas vähem kui 50 käivitust. Kui 50 käivitust täis saab siis kaob kood ise ära.

Direct battery input to PCM was disconnected
within the last 50 Key-on cycles.


Kuskil platsil hulk aega seisnud autol võib hõlpsasti aku tühjaks saada või on teine aku pandud või mis iganes. Ise seda küll mingiks ohu märgiks ei peaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 1:06 
akut viiakse tihti sisse ehk siis tuppa või garaazi laadima, ise teen seda pidevalt


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 1:05 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Parandades/täiendades oma eelmist posti:
Muidugi ei saa mööda vaadata võimalusest, et tegelikult ongi aku otsa maha võtmisega kustutatud mingit koodi. Näiteks Lambda sondi viga tõenäoliselt platsi peal proovides uuesti välja ei tule küll aga võib peale paari kilomeetrit ühtlast maanteesõitu mootori tule põlema lüüa.
/Nimelt Lambda sond ei anna ajule mingit infot kuni ta külm on. Tema diagnoosimist sooritatakse alles sooja mootoriga ühtlasel kiirusel sõites kus aju hakkab vähehaaval proovima segu lahjemaks keerata ja vaatab mis Lambda andur selle peale ütleb. Kui andurilt saadav signaal ei muutu vastavalt segu muutustele siis loetakse andur rikkis olevaks ja näidatakse Check Engine tuld./


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 7:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Krt ma siin hakkan mõtlema et mul on lamda äärekese peal siis. bensuga sõites ei hakka chech engineeri tuli põlema aga gaasiga hakkab. Gaasipaigaldajad räägivad et gaas tahab saada korras autot saada


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 9:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Me Oberstiga ajasime siin Tartus Voya "veakoodide nimistut" taga. Sai natuke siin-seal joostud ning lõpuks esindusse välja jõutud.

Esinduse mehe sõnad: "Alates '96 aastast on võimalik veakoode lugeda ainult kompuutriga ning armatuuris mingitest tulede vilkumisest ei loe midagi välja. Kõike, mis foorumites kirjutatakse ei maksa tõepähe võtta!"

Ütlesin mehale, et oleks nii hea ja külastaks vahepeal meie foorumit ka ning võib-olla lisaks sinna midagi tarka. Mees ei olnud meie klubist midagi kuulnud ja oli tugevalt üllatunud. Eks varsti ole näha, kas ta ka siia midagi kribama hakkab.
Muidu oli päris muhe vana, vist Peeter ta nimi.

MORGENIS pakkus müüa välja, et mingi veakoodide raamatut saab tellida ning seal sees ka muud kasulikku (450,-), aga arusaamatuks jääb see, et mul on küll olemas veakoodi nimetus, aga veakoodi pean kindlaks tegema ikkagi esinduses - väga segane värk!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 19:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
http://www.troublecodes.net/chrysler/
http://autorepair.about.com/cs/troubles ... cs_87a.htm
http://autorepair.about.com/cs/troubles ... d_main.htm
http://www.ptcruizer.com/computer-codes.html
google abiks!.miskit ikka leiab

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 19:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Selle Peetriga ise ka kohtunud silmast silma VÄGA asjalik ja abivalmis inimene.Morgeni poe kohta poile ka misket paha ütelda. Pandi tellimus gargosse ja jõudis kohale 5+
Lõuna Eestis on üldse sõbralikumad inimesed kui pealinnas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Juun, 2006 17:08 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ferdi kirjutas:
Esinduse mehe sõnad: "Alates '96 aastast on võimalik veakoode lugeda ainult kompuutriga ning armatuuris mingitest tulede vilkumisest ei loe midagi välja. Kõike, mis foorumites kirjutatakse ei maksa tõepähe võtta!"
No see jutt on küll natuke liialdatud kuigi oma tõepõhi on all. Check Engine tule abil saab üsna paljudele vigadele jälile kuid õige koodilugejaga on veakoode rohkem ja need on detailsemad.
Näiteks saab Check Engine tule abil teada, et probleem on Lambda sondiga (kood 21).
Aga millisega neist? Kas viga on kuumutuselemendi toites või ei reageeri sensor segu muutustele piisavalt kiiresti? Kas segu on lahja või rikas? Kas lambda signaali juhe on lühises kerega või toitepingega? Seda saab täpsemalt teada koodilugeja koodi kaudu (koodid P0131, P0133, P0134, P0135, P0137, P0140, P0141, P0138).
Nagu näha on kahe sondiga Neoni puhul 8 koodilugeja koodi ühe Check Engine tule koodi vastu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Okt, 2007 20:08 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
lugu selline et kui süüde sisse pnanna ei vilgu vähemalt minut mitte midagi, aga kui käima paned siis viskab check engine põlema... auto sureb suht ära....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia