Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysleri nuputrikid
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=2392
Leht 1 koguhulgast 7

Autor:  hmm [ Esmaspäev 01 Okt, 2007 18:38 ]
Teema pealkiri:  Chrysleri nuputrikid

Kribage siia nuppude kombinatsioone, kuidas mingit elektrilist funktsiooni aktiveerida või väljalülitada

I
300M (vbl ka muu auto millel mäludega iste) võtme süütevõtme väljavõtmisel liigub juhiiste taha asendisse:
Aseta võti süütelukku -> vajuta istmemälu nuppu "S" -> seejärel 5 sekundi jooksul liiguta istme tagumisse asendisse viivat nuppu nii nagu sooviks istet taha liigutada - asi toimib, kui iste ei hakka liikuma.
Kontrolli kas funktsioon sai peale pandud/maha võetud või mitte. liiguta istet ettepoole pane korraks süüde sisse ning eemalda võti - siis peaks iste liikuma hakkama (kui enne ei liikunud) või iste enam ei liiguta (kui enne sõitis taha asendisse)

II
keskluku automaatne pealeminek/maha võtt kui auto kiirus ületab 29KM/h
Sule kõik uksed Aseta võti süütelukku ning keera 4 korda OFF asendist ON asendisse ja lõpuks OFF asendisse - OFF->ON->OFF->ON->OFF->ON->OFF->ON-OFF, (ära käivita mootorit) Lukusta uksed, vajutades juhiukse keskluku nuppu. Kuuled heli märguannet, kui programmeerimine on lõpule viidud

Selliseid seadeid peaks olema veel...

Autor:  Ropka [ Teisipäev 02 Okt, 2007 8:16 ]
Teema pealkiri: 

kui pult peaks kaduma minema, siis ostes ise uue puldi saab teda progeda nii:

1. Get in vehicle - close door. Use working FOB(remote) to UNLOCK all doors - press UNLOCK twice. It will also disarm the Vehicle Theft Security System (if you have one).

2. Insert key in ignition and turn to RUN position without starting the engine.

3. Using the FOB that works, press and hold the UNLOCK button down and count to 5 (say it out loud: 1-one thousand, 2-one thousand, 3-one thousand, 4-one thousand, 5-one thousand)

(Here's what they all left out)

4. While still holding the UNLOCK buttton down and before your count gets to 10-one thousand press and release the PANIC button and the UNLOCK button. You should hear a single chime or bing. That sounds means the Remote Keyless Entry Unit is set to receive the new vechilce access codes. I never heard the chime/bing I guess I was holding the buttons past 10 seconds.

5. Within 30 seconds of the chime/bing you must press any button on all of the FOB's including the one used to start this process. Basically you are clearing the memory of the RKEU (Remote Keyless Entry unit).You will hear a chime/bing after pressing a key on each FOB - this chime/bing signals that the code has been programmed into the Remote Keyless Entry Unit.

6. After the 30 seconds you will hear a chime/bing that means that you can no longer program any more FOBs. Or you could just turn the key to the OFF position.

Your done!!

7. Just a note that you will have to reprogram the first two FOBs for the Power Seat memory. The first two FOBs reprogrammed are the ones that will operate the memory seat and mirror system.



*Kompassi kalibreerimiseks hoida äärmisi nuppe sees ja siis käima, peale vilkumist peaks ette jääma kiri CAL ja N(ord), teha autoga 3 ringi ja kompass hakkab suundi näitama. Soovitatud on metallmonstrumitest eemal seda teha.

*Kui aga kompass töötab, aga näitab valesti, siis töötamise ajal hoida all Reset nuppu ja valida õigem vöönd (miskine geomeetriline parandustegur) (1-14 oli neid vist)

Autor:  see16 [ Kolmapäev 03 Okt, 2007 12:34 ]
Teema pealkiri: 

äkki keegi teab, kuidas see trikk käib, et parempoolne peegel tagakäiguga alla laseb ennast? Tean et see on ka võimalik, aga ehk on keegi välja nuhkind, kuidas.

Autor:  111 TOM [ Kolmapäev 03 Okt, 2007 12:48 ]
Teema pealkiri: 

see16 kirjutas:
kuidas see trikk käib, et parempoolne peegel tagakäiguga alla laseb ennast?

Mõlemad peeglid laskuvad ju alla. Seda saab valida laekompuutrist - MIRROR TILT DOWN - validki sealt YES või NO. Minu 2001 masinal on nii...

Autor:  Tiit281 [ Kolmapäev 03 Okt, 2007 14:51 ]
Teema pealkiri: 

Ei tea kas grand voyageril ka peeglid keeravad tagurdades? ei ole nagu täheldanud sellist kirja laes, aga on seda sellel margil üldse mõtet otsida?

Autor:  see16 [ Reede 05 Okt, 2007 9:25 ]
Teema pealkiri: 

TOM 111, sul ei olegi siin väga mõtet vastata, kui su vastus on, et vali MENU jne. Teema sisu on midagi muud. Kellel juba see MENU nupp laes, nede jaoks on asi selge.
See teema on mõeldud rohkem nendele, kellel veel ei ole MENU nuppu laes ja kes peab neid samu asju tegema erinevate nuppude kombinatsioonidega mängides.
+ veel on lisaks ka neid nipikesti ja funktsioone, mida ka sul laes ei ole ja ka nuppudega välja pead peilima.

Autor:  elwood [ Reede 05 Okt, 2007 10:44 ]
Teema pealkiri: 

kas 2002 aasta sebringutele ka mingeid nuputrikke on olemas? laes ühtegi nuppu peale lambilülitite pole.

Autor:  hmm [ Reede 05 Okt, 2007 10:47 ]
Teema pealkiri: 

elwood kirjutas:
kas 2002 aasta sebringutele ka mingeid nuputrikke on olemas? laes ühtegi nuppu peale lambilülitite pole.

uste automaatlukustuse nuputrikk peaks olema sama kõigil chrysleritel, dodgedel jeepidel

Autor:  albert [ Kolmapäev 10 Okt, 2007 22:58 ]
Teema pealkiri: 

300C ja arvatavasti ka Jeep GC, aga võib olla ka muudel mudelitel, millel kinnine vöö tuntakse ära luku järgi, saab kinnitamata turvavöö hoiatushelisignaali sisse/välja lülitada. Hoiatustuld armatuurlaual välja lülitada ei saa.

Meetod I
1. Võti asendisse LOCK (OFF)
2. Turvarihm kinni panna
3. Mootor käivitada
Järgmised toimingud peavad olema tehtud 60 s. jooksul mootori käivitamisest.
4. 10 s. jooksul vöö 3 korda avada ja sulgeda, lõpuks peab vöö olema kinnitatud asendis.
5. Mootor välja lülitada, seepeale peab kostuma piip, mis märgib ringiprogrammeerimist.

Meetod II
1. Võti asendisse ON
2. Võti asendisse ACC
3. Vöö kinnitada
4. Oodata, kuni vöö signaaltuli kustub
5. 3 korda vöö lahti - kinni, lõpuks peab vöö olema kinnitatud asendis.
6. Võti asendisse OFF, seepeale peab kostuma piip, mis märgib ringiprogrammeerimist.

Autor:  hmm [ Laupäev 20 Okt, 2007 10:40 ]
Teema pealkiri: 

Immoga võtme programmeerimine. Eelnevalt peab olema 2 programmeeritud võtit, mis autos juba töötavad

1. Insert one of the pre-programmed transponder keys into the ignition lock cylinder and turn the switch to the ON position.

2. The key should remain in the ON position for 5 seconds but not more then 15 seconds before you turn it back to the OFF position.

3. Within 10 seconds, insert the second pre-programed transponder key into the ignition lock cylinder and turn the switch to the ON position. The VTSS(Vehicle Theft Security System) or Sentry Key Immobilizer System lamp (depending on model ) should start to flash. This along with a audible tone will indicate to you that the system has entered the "Customer Learn" programming mode.

4. Within 45 seconds, turn the switch to the OFF position. Insert the new transponder key and turn the switch to the ON position. After approximately 10 seconds an audible tone will sound and the Indicator lamp will stay illuminated for 3 seconds. This will be your acknowledgement that you have successfully programmed in the new transponder key.

5. To add additional keys, repeat steps 1 through 4.

Autor:  hmm [ Pühapäev 25 Nov, 2007 0:15 ]
Teema pealkiri: 

nii sebring 2003 kellade ja DTC testinäide (kahjuks pole algust, st mis kombinatsiooniga asi funkama saadi)
http://www.youtube.com/watch?v=1jef72HNZfA

Autor:  albert [ Pühapäev 25 Nov, 2007 9:54 ]
Teema pealkiri: 

hmm kirjutas:
kahjuks pole algust, st mis kombinatsiooniga asi funkama saadi
Kõrval on seletus
Tsiteeri:
This is what happens when you press the trip reset button, then insert the key in the ignition and turn it to the first click so the dash comes on. It goes through a cool little diagnostic test...

Autor:  hmm [ Pühapäev 25 Nov, 2007 10:07 ]
Teema pealkiri: 

ei osanud sinna "about video..." vaadatagi :oops:

Autor:  Neonimees [ Teisipäev 27 Nov, 2007 14:20 ]
Teema pealkiri: 

Inglise keelt kõnelevad inimesed võiks pisut aidata mind.Üldises kujus saan pihta ,aga arusaamatu mis on ,the lower part ,?Järg jutule, mis peab olema automaatselt sulguvatest ukstest,mis rakendub kiirusel 8km/h.

Pilt


Tänan.

Autor:  Vallo [ Teisipäev 27 Nov, 2007 18:29 ]
Teema pealkiri: 

Neonimees kirjutas:
Inglise keelt kõnelevad inimesed võiks pisut aidata mind.Üldises kujus saan pihta ,aga arusaamatu mis on ,the lower part ,?Järg jutule, mis peab olema automaatselt sulguvatest ukstest,mis rakendub kiirusel 8km/h.

Pilt


Tänan.


"Lower part"- madalam/alumine osa,
ehk siis ma arvan, et peetakse silmas,
uste tsentraalse lukustuse nupu (ei tea milline see Sul välja näeb)
seda osa, mis vajutamisel uksed lukku paneb.
osadel autodel nupu ühele poolele (alumisele või juhipoolsele)
vajutades paneb lukku ja teisele (ülemisele või ...) teeb lahti.
Olen näinud küll ka selliseid kus nupp alla vajutades lukustab ja uuesti vajutades nupp tõuseb üles ja lukud avanevad.

pikk ja segane jutt, aga mina sain sellest nii aru :roll:

Leht 1 koguhulgast 7 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/