Eks ma ise ka arvan, et ega see üks juhusemäng ole
Senine info:
1. Kodusel teel nn. "keemilise metalliga". On tehtud ja väidetavalt ka pidama jäänud. Tekib küsimusi, et kuna alumiinium omab metallide hulgast üht suuremat soojuspaisuvustegurit, siis kuidas ta temperatuuridega mängides pidama jääb?
2. Tinutatakse ka al radikaid. Probleemiks eeskätt tinutatava pinna, e. radika kuumutamine, et tina nakkuks. Leegiga kuumutades võimalik uusi auke tekitada.
3. Tolik, kes kontide remondiga tegeleb, lappivat väga mõistliku hinnaga ka radikaid.
4. Tartu bussipargis kaks suure kogemustepagasiga vana tegelevad radikate lappimisega, hetkel kahjuks üks puhkusel, niiet võib aega minna. Esmaspäeval olen hommikul neil ukse taga
5. Uus radikas maksab Rockautos ~85-105 taala. Tellides korrutaks hinna kahega ja vast saaks siis 2k kohaliku vääringuga hakkama - see eest tellimisaeg ei kannata, kuna tahaks selle masinaga oktoobri teise nädalani sõita. Talvepuhkuse aegu jõuab põhjalikumat remonti teha. Kohalikest partsudest lähen ka esmaspäeval uurima aga esialgne arvamus on, et sealt võib oodata 4 k kanti hinda.
Ise mässama esialgu ei hakka ja teisipäevaks peab mahl sees püsima, sest suve lõpp kaob kiiresti käest
|