Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Diagnostika
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Apr, 2017 18:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Otsin pädevat chrysleri spetsialisti, kes peale veakoodide lugemise oskaks ka muidu loominguliselt asju näha. Tore, kui oleks chryslerite ja sarnastega ka eelnevalt kokku puutunud.
Kuhu on kõige mõistlikum Tallinna piirkonnas sammud seada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diagnostika
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Apr, 2017 18:29 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
milles täpsemalt mure
Siin on paljud kes on omal alal loomingulised
Ja suudavad asjale loominguliselt läheneda
Kurda mure ära ja siis tuleb juba täpsemalt sulle loomingulised vastused

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diagnostika
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Apr, 2017 22:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Tahan, et keegi mitte väga ammu ostetud masina mootoriosa üle vaataks. Otsest muret ei olegi, 2 asja natuke häirib ja vajaks selgitamist:

1. Kütusekulu näitab pardakompuutri andmetel 17/100'le, reaalselt on gaasiga sõites veel rohkem. Olen kuulnud erinevaid arvamusi. Ühed väidavad, et selline kulu ongi sellise masina (3,3l neljaveoline GV) puhul täiesti normaalne. Teised väidavad, et midagi peab valesti olema.

2. Masin on jube uimane, eriti peale 3000't pööret ei toimu nagu üldse midagi. Muidugi võib sellise hinnangu põhjuseks olla võrdlusmomendi puudumine ja siirdumine palju võimsama ja kiirema auto roolist chrysleri peale.

Seepärast tahakski näidata autot kellelegi, kes sellistega enne ka kokku puutunud on. Võibolla ongi kõik korras ja muretsemiseks ei ole põhjust.

Teise variandina võiks kellegi korras autot võrdluseks proovida, ehk on selle foorumi kasutajate hulgas keegi, kes lubab oma 3,3 mootoriga GVoyageriga (ei pea olema neljaveoline) väikese sõiduproovi teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diagnostika
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Juul, 2017 20:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 20:41
Postitusi: 8
Mul 3,8 bensiin+gaas,sellist keskmist kulu küll pole.
Kiirendust kalendriga mõõtma ei pea,eriline püss ta muidugi ka ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia