Geneka laagrid on vahetatavad. Samas on nii, et need laiad, mitme kiiluga rihmad, hakkavad ise vilistama, mõned isegi suht uuest peast. Pane oma saanile tuli sisse ja kui vilistab, pritsi rihmale kasvõi vett peale. On ka speisal mögin aerosoolipudelis. Kui vilin kaob, ära põe, genekas viga pole. Geneka laagrite vahetusega saab pea iga autoelektrik hakkama, kui rihm on maas, siis saab laagrite seisundit hinnata. Genekat ringi ajades ei tohi kosta kohinat ja ei tohi ka tuntavat lõtku laagrites olla. Samas vaheta ka harjad, kui selline laagrivahetuse töö ette tuleb. Vähemalt vaata, mis seisus need on. Ma ei tea, missugune genekas su saanil on, aga osad tuleb harjade vahetuseks molekulideks võtta. Üks lammutamine ja mahavõtmine nagunii, hiljem hea ja hooleta. Toyota üks genekas oli küll selline, et harjad sai kõige viimasena kätte, geneka küljes oli veel pidurivõimendi pump ka, hull lammutamine.
_________________ Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
|