Oberst kirjutas:
pikkpoizz kirjutas:
Mul ei anna seda eriti vältida ka, nüüd kui olen rohkem katsetanud, siis probleem tekib nii 4nda kui ka 5 nda käiguga. mõlemal juhul 1500 pöörde peal, esimesel juhul kiirus kuskil 45 ja teisel juhul 60 km/h. Siis on stabiilselt vibratsioon. Kui nüüd sellistel kiirustelsujuvalt kiirendada, siis tekib vahepeal ka sellist kakkumise efektt enne 2000 t pööret,enne käiguvahetust, aga mitte alati.Lõhnab ikkagi käigukasti järele. Samas olen ka käinud ühes remondiettevõttes, kus sai ühe töötajaga proovisõitu teha. Tema arvamus oli üldse, et mootori või käigukasti padjad, kuna kast toimetab tema arust ilusti.
Loomulikult oleks õige, et annan kuhugi pädevasse kohta tegemiseks aga olen meie remondiettevõtete suhtes väga skeptiline.olen Tartust ja küllalt olukordi olnud erinevate autodega, kus maksa ainult aga tulemust ei ole. Endal on plaanis minna Kadrinasse käigukasti spetside juurde, et välistada käigukasti viga ja siis edasi vaadata. Kalliks see lõpuks läheb aga vähemalt keegi teenib mu pealt....
Käigukasti viga see ei saa olla kui veel vaatad auto väljalaske aastat
2008 ja edasi, on nii mõnelgi voyageril kastiga probleeme olnud. Kolb kulunud, planetaar katki, solenoid plokk, valve body.
Ma kahtulastaks pigem mootoripatju, väga tavaline probleem