Sain siis täna lõpuks oma liikuri kätte. Päris ideaalseks ei saanud näitajate poolest (ise ei saa midagi aru). Ühesõnaga turbiin oli masinal väga viletsas seisus, taastada ei andnud. Sai siis taastatud uus peale. Probleem jäi ikkagi õhku, kuna hüdraulikablokk töötab laisalt s.t on kulunud. Seoses sellega libisevad kõrgetel pööretel käigud läbi ikka ja sellega seoses võib turbiini uuesti ära rikkuda. Selleks, et kasti ideaalkorda saada on vaja uut hüdraulikablokki. See siis tuleviku teema.
Vahe siis eelnevaga seisukorraga on tuntav. Kadunud on vibratsioon madalatel pööretel, mootor ei jõura nii palju, püsikaga pöörded paigas(enne lainetasid), kusjuures üks turbiini kontrollimise meetodeid peakski olema maanteel püsikaga sõitmine, kui on olemas, kui pöörded lainetavad siis libiseb läbi ja ei lukustu. Võib-olla kellelgi tulevikus abi sellest teemast