Tänane kuupäev Pühapäev 30 Juun, 2024 19:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 9:47 
Ei suutnud mina midagi asjalikku otsinguga leida, oli igast teised teemad ala sooja mootoriga hakkab põlema vms. Nimelt mul selline jama, et mida külmemaks õues nüüd läinud seda kauem hommikul õlituli põleb(-10ga ca 1,5 min ntx) ja piiksub.
Soojade ilmadega polnud nagu probleemi. On keegi sellise probleemiga kokku puutunud ? Õlid, filtrid asjad vahetatud äsja.... :roll:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 10:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Keera klapikambri kaane pealt kork maha ja vaata, kas õli ``üles tuleb`` kui külmalt oled käivitanud, st. kas nookureid õlitab. Kui tuleb, siis on OK, lihtsalt õlirõhu andur paneb kala. Kas on oksüdeerunud klemmidega vms. ehk lausa untsus. Kui õli ei tule samuti selle aja jooksul, mil pillid üürgavad ja tuled põlevad üles, on asi sitem.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 10:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Seal võib olla nii et on mingi niiskuse ( kondents) või mingi muu ködi ja see lihtsalt jäätub seal ära.
Keera see andur maha ja pese puhtaks bensuga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Jaan, 2007 2:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mis viskoossusega sul õli sees on? Kui mingi 20W-40 siis see võib küll juba hanguda -10 kraadi juures. Ja proovi sa margariini läbi sõela, torupidi üles imeda ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 8:52 
pean üle vaatama mis sinna pandi, vaevalt, et sellist mis -10'ga ära hangub. Alles paar nädalat tagasi vahetati. Aga eks siis lasen selle junni üle vaadata ehk saab kergemalt hakkama. Praegu ootan millal saaks kütusepaagi puhtaks(pidi puudu olema veel naabrimehe kaloss :D) ja siis ühte pütti fixima. :doh: Tänud abi eest :)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 8:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ka rannamehel jäi õlituli põlema......eelmise aasta juuli kandis....... :roll:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 10:40 
küsimus on kas....jäädavalt või korraks :P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 12:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kas gaasi andes kustub ära??? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 16:26 
ei, kohe mitte. Mida külmem ilm seda kauem ta põleb. Suvel/sügisel ja sügisel ei olnud miskit jama....miski 10 sek peale käivitumist põles ja kõik. Asi hakkas peale kui temperatuur langes +5'st allapoole...noh võib olla ka 0 oli see, pead ei anna. Mida külmem seda kauem see tuli seal põleb. Ah vaatab, järgmine nädal puhkan siis viin Joesse ja lasen neil nokkida seda väheke.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 18:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ei taha mitte halba sõnuda aga mul oli umbes sama lugu.......
Loe minu teemat, saad jupi teadlikumaks...
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1272
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=309
:think:
Miks mu link ei lähe aktiivseks?????


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 19:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nurksulud linkide ümber - ei lase lingil aktiivseks muutuda.
kohendasin tiba :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Veebr, 2007 19:28 
njaa mõelad sinu teemad läbi loetud, see teine oli päris huvitav ja juba ka külameestele sinu seiklustest räägitud ;) Aga teemas nüüd nii palju, et sul hakkas see tuli kräunuma sooja mootoriga, mul külmaga. Tundub, et omal jõul ma sellega joe garage ei sõida(oli vaja talvekaid laenata voya alt ja suvekatega ei hakka riskima), seega läheb puksa peale homme. Igaluhul kui targemaks saan mis jamad olid panen ka siia kirja ehk tulevastele põlvedele abx ;)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Veebr, 2007 22:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 21:31
Postitusi: 69
Asukoht: Pärnu
Soovitan kontrollida mehhaanilise kellaga.Aga ma arvan et probleem on anduriga mis on külmunud.

_________________
Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 02 Mär, 2007 12:21 
nonii, asjades nüüd väike selgus :) Õlitule põlema jäämise põhjus vist teada. Nimelt on karteripõhi kusagilt paugu saanud (wtf kus ?) ja sellega seoses miski pumba või asja kinni löönud + mõra sees. Egas muud kui Silberisse uut tellima kuna romulad tühjad ja 1 mis leidsin on keevitatud ning pigi sama jamaga olema(mõra sees). Veel tuli "toreda" üllatusena, et kett lõtv((?) ja sellepärast ka süüde(?) paigast ning suiceb hirmsasti. Õnneks on vist Joe Garage's mõistlikud vennad ja lubati garantii korras ära vahetada ning regullida :) Loodame, et asi ikka nõnda roosiline on ;)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 02 Mär, 2007 19:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui kett lõtv siis hoia hinge kinni, kuna kõrgsurvepumba hammaka juures on väga kerge katkiminema, väike nõks...ja krõps
Loodan, et oled voya ketti näinud...
Kui ei siis vaata milline ta on:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/album ... p?cat_id=7

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia