Tänane kuupäev Teisipäev 25 Juun, 2024 10:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Klaasipesuri pumba kaitse
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Veebr, 2014 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 11 Nov, 2012 23:11
Postitusi: 4
Kas oskab keegi juhatada õige kaitsme suunas, et saaks pesuri taas tööle?
2001 GVoyager 2,5 crd
Mootorisalongis olevad "nähtavad" kaitsmed on kõik terved!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Veebr, 2014 23:12 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Tee kindlaks, et sul pesuvedelik paagis pole jäätunud. Samuti võivad olla düüsid jäätunud.
Pumba tööd saad ka nii kontrollida: masinal süüde sees, mootor ei käi, kapott lahti ja keegi sees vajutab nuppu, et vett pritsiks ja teine kuulab kapoti all. Kui pump lööb, siis peaks kapoti all kuulda olema. Kui ei löö, siis vaadata, kas pumbale endale vool peale tuleb üldse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Veebr, 2014 16:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Autoks on bensu mootoriga GV aga usun, et aknapesuri kohapealt see ei mõjuta midagi. Pumba asukohat on parema esiratta ees ja talle ligipääsemiseks pead plastikkatte kruvid lahti keerama ja selle eemale saama. Sealt edasi vaata, kas pumbale tuleb vool peale, tihtipeale pidid juhtmed ära ussitama, mul juhtus samuti. Esimene on esiklaasi pesuri mootor ja meil mootoritel eraldi kaitset ei ole.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Veebr, 2014 1:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 11 Nov, 2012 23:11
Postitusi: 4
Arvasin alul ka ise umbes düüse, sest igapäev ei sõida. Külmund ka pole, konsentraadist on sügisest segu sees.
Aga kontrollisin lihtsamalt, vedasin lõdviku pooleks ja lasin pumbata, kuid ei miskit. Pean siis voolusid hakkama otsima. Tänud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Veebr, 2014 10:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Hagar kirjutas:
Autoks on bensu mootoriga GV aga usun, et aknapesuri kohapealt see ei mõjuta midagi. Pumba asukohat on parema esiratta ees ja talle ligipääsemiseks pead plastikkatte kruvid lahti keerama ja selle eemale saama. Sealt edasi vaata, kas pumbale tuleb vool peale, tihtipeale pidid juhtmed ära ussitama, mul juhtus samuti. Esimene on esiklaasi pesuri mootor ja meil mootoritel eraldi kaitset ei ole.
Pilt


Pildil esimene on esiklaasi pesuri pump, tagumine on tagaklaasi pesuri pump, ja esitulede pesuri pump pole pildile jäänud. Esiklaasi ja tagaklaasi pumbad on minuarust identsed, kui viga pumbas siis võib üritada neid omavahel vahetada. Kui esiklaasi pumbale ei tule voolu, võib kiire häkina pistikud omavahel vahetada. Siis saab tagaklaasi pesuri nupust esiklaasile vett pritsida, praeguste ilmadega sõitmisel parem kui mitte midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Veebr, 2014 17:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Esiklaasi ja tagaklaasi pumpate kuju on sarnane aga pistikud ei ole identsed ja nad ei sobi omavahel. Ajutise lahendusena saab pesurite voolikud omavahel vahetada ja vett pritsib jälle esiklaasile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 157 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia