Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Õlituli käivitades jääb põlema
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=1253
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  jackass [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 9:47 ]
Teema pealkiri:  Õlituli käivitades jääb põlema

Ei suutnud mina midagi asjalikku otsinguga leida, oli igast teised teemad ala sooja mootoriga hakkab põlema vms. Nimelt mul selline jama, et mida külmemaks õues nüüd läinud seda kauem hommikul õlituli põleb(-10ga ca 1,5 min ntx) ja piiksub.
Soojade ilmadega polnud nagu probleemi. On keegi sellise probleemiga kokku puutunud ? Õlid, filtrid asjad vahetatud äsja.... :roll:

Autor:  indian [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 10:07 ]
Teema pealkiri: 

Keera klapikambri kaane pealt kork maha ja vaata, kas õli ``üles tuleb`` kui külmalt oled käivitanud, st. kas nookureid õlitab. Kui tuleb, siis on OK, lihtsalt õlirõhu andur paneb kala. Kas on oksüdeerunud klemmidega vms. ehk lausa untsus. Kui õli ei tule samuti selle aja jooksul, mil pillid üürgavad ja tuled põlevad üles, on asi sitem.

Autor:  Oberst [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 10:29 ]
Teema pealkiri: 

Seal võib olla nii et on mingi niiskuse ( kondents) või mingi muu ködi ja see lihtsalt jäätub seal ära.
Keera see andur maha ja pese puhtaks bensuga

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 29 Jaan, 2007 2:33 ]
Teema pealkiri: 

Mis viskoossusega sul õli sees on? Kui mingi 20W-40 siis see võib küll juba hanguda -10 kraadi juures. Ja proovi sa margariini läbi sõela, torupidi üles imeda ;)

Autor:  jackass [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 8:52 ]
Teema pealkiri: 

pean üle vaatama mis sinna pandi, vaevalt, et sellist mis -10'ga ära hangub. Alles paar nädalat tagasi vahetati. Aga eks siis lasen selle junni üle vaadata ehk saab kergemalt hakkama. Praegu ootan millal saaks kütusepaagi puhtaks(pidi puudu olema veel naabrimehe kaloss :D) ja siis ühte pütti fixima. :doh: Tänud abi eest :)

Autor:  hmm [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 8:54 ]
Teema pealkiri: 

Ka rannamehel jäi õlituli põlema......eelmise aasta juuli kandis....... :roll:

Autor:  jackass [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 10:40 ]
Teema pealkiri: 

küsimus on kas....jäädavalt või korraks :P

Autor:  rannamees [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 12:10 ]
Teema pealkiri: 

Kas gaasi andes kustub ära??? :think:

Autor:  jackass [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 16:26 ]
Teema pealkiri: 

ei, kohe mitte. Mida külmem ilm seda kauem ta põleb. Suvel/sügisel ja sügisel ei olnud miskit jama....miski 10 sek peale käivitumist põles ja kõik. Asi hakkas peale kui temperatuur langes +5'st allapoole...noh võib olla ka 0 oli see, pead ei anna. Mida külmem seda kauem see tuli seal põleb. Ah vaatab, järgmine nädal puhkan siis viin Joesse ja lasen neil nokkida seda väheke.

Autor:  rannamees [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 18:34 ]
Teema pealkiri: 

Ei taha mitte halba sõnuda aga mul oli umbes sama lugu.......
Loe minu teemat, saad jupi teadlikumaks...
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1272
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=309
:think:
Miks mu link ei lähe aktiivseks?????

Autor:  hmm [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 19:30 ]
Teema pealkiri: 

nurksulud linkide ümber - ei lase lingil aktiivseks muutuda.
kohendasin tiba :hi:

Autor:  jackass [ Esmaspäev 05 Veebr, 2007 19:28 ]
Teema pealkiri: 

njaa mõelad sinu teemad läbi loetud, see teine oli päris huvitav ja juba ka külameestele sinu seiklustest räägitud ;) Aga teemas nüüd nii palju, et sul hakkas see tuli kräunuma sooja mootoriga, mul külmaga. Tundub, et omal jõul ma sellega joe garage ei sõida(oli vaja talvekaid laenata voya alt ja suvekatega ei hakka riskima), seega läheb puksa peale homme. Igaluhul kui targemaks saan mis jamad olid panen ka siia kirja ehk tulevastele põlvedele abx ;)

Autor:  lotakene [ Esmaspäev 05 Veebr, 2007 22:16 ]
Teema pealkiri: 

Soovitan kontrollida mehhaanilise kellaga.Aga ma arvan et probleem on anduriga mis on külmunud.

Autor:  jackass [ Reede 02 Mär, 2007 12:21 ]
Teema pealkiri: 

nonii, asjades nüüd väike selgus :) Õlitule põlema jäämise põhjus vist teada. Nimelt on karteripõhi kusagilt paugu saanud (wtf kus ?) ja sellega seoses miski pumba või asja kinni löönud + mõra sees. Egas muud kui Silberisse uut tellima kuna romulad tühjad ja 1 mis leidsin on keevitatud ning pigi sama jamaga olema(mõra sees). Veel tuli "toreda" üllatusena, et kett lõtv((?) ja sellepärast ka süüde(?) paigast ning suiceb hirmsasti. Õnneks on vist Joe Garage's mõistlikud vennad ja lubati garantii korras ära vahetada ning regullida :) Loodame, et asi ikka nõnda roosiline on ;)

Autor:  hmm [ Reede 02 Mär, 2007 19:26 ]
Teema pealkiri: 

kui kett lõtv siis hoia hinge kinni, kuna kõrgsurvepumba hammaka juures on väga kerge katkiminema, väike nõks...ja krõps
Loodan, et oled voya ketti näinud...
Kui ei siis vaata milline ta on:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/album ... p?cat_id=7

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/