Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavusest
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=1194
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  jutuga [ Reede 09 Okt, 2009 7:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavusest

autox chr grand voyager 2000. ostsin auto kaks pool aastat tagasi.ostes läbisõit 156000 ja nüüdseks222500
vahetatut:šarniirid. kondid. rooliotsad.rattalaagrid. veepump. esimesed amordid.stabika kerekülge käiv kumnmipuks

Autor:  ML [ Laupäev 06 Mär, 2010 1:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavusest

Mina ostsin oma 2002 GV aastal 2007 oktoobris ja alates sellest kuni tänaseni olen teinud 4 hooldust.
Ostes oli ls 150000(originaal)ja praegu 185000.
Vahetanud olen selle aja jooksul esipiduri klotsid ja kettad pluss tagumine komplekt.
Ka vajas vahetust Webasto süütesüsteem,väntvõlliotsalaager ja sellega kõik piirdubki....Veermikku pole puutunud ja pole kobinatki.
Ma ei saa autolehe võrdlusest aru,et GV veermik on jama???Oleneb kuidas sõita aga ikkagi iga auto laguneb...
Mina olen enda suksuga rahul,kuigi käivad vahepeal sellised anomaaliad peal nagu webasto automaatne käimaminek... jne

Autor:  craisu [ Laupäev 06 Mär, 2010 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavusest

autox sebring 2,7 2002a.
hangitud sai 2009 novembris, ostes oli 175000 ees nüüdsex siis 186000 remontida pole midagi vaja olnud
v.a esimese külmaga kui jahutusvedelik ära külmus pidin vahetama lõdvikute jaotuskambri mis läx keskelt poolex

Autor:  Croff [ Laupäev 06 Mär, 2010 11:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavusest

Autoks 2002 300M Special. Eestis olnud 4 kuud üle aasta. Veel pole remontinud aga vajab tegmist välimine rooliots, termostaat ja soojendus mootor. Suvel vilgutas alumist hapniku andurit aga nüüd pole pikka aega seda näidanud. A midagi on veel klobisema ka kergelt hakkanud ees. Olen kaks korda õli ja esi klotsid vahetanud ning 160 000 hoolduse ära teinud.

Autor:  Mangustik [ Esmaspäev 12 Juul, 2010 1:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavuse

kirjutan siis oma 96/99 aasta voyageri kohta 2.5 Td. esmane oli peale soetamist kaks aastat tagasi suunatulede relee, modisin seda, sest ei töötanud, seejärel puhuri õhusuunaja klappide hambad, siis reostaat(puhuri oma) kondi täitmine, mida jagus vaid üheks suveks. vahetatud eelmisel aastal veel esimesed amordipukside laagrid (250 eeku tk) tugipadi jäi vahetamata, selle eest taheti toona 1500. stabika kont, sama, mis audil mõõt, tagapidurite klotsid, seejärel ka piduriregulaatori mansetid, vanadel sakid siledad. seisupidur puudub, originaalne, kuna vana lendas vajutades ribadeks. lintkaabel vahetatud, tehtud roolilati remont. tehase kesklukk on senimaani segi, kaitse üldse plokist välja tõmmatud, sest vastasel juhul jääksin uksetaha, tõmbab suvalisel hetkel uksed kinni. plokikaane tihendeid juba kaks läinud. eelsüüteküünlad, veepump. kolm soonrihma, kuna avastasin purunemise vea hilja, veepumba üks soon oli koos.
ja jooksvad õlivahetused ja filtrid.
veel vaja teha:
vahetada tagumised vedrulehed,
tagaamardid,
esiamordid,
esiamordi tugipadi,
korralkik seisupidur,
käigukasti esimese käigu remont,

Autor:  bikuke [ Reede 03 Sept, 2010 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavuse

sebring 2,7 2004, 125000 läbisõit, minu kasutuses olnud aasta. praktiliselt kogu veermiku olen selel aastaga välja vahetanud :tige: esimesed pidurikettad ja klotsid (vajavad varsti uuesti vahetust kuna odav asi pole hea asi ja juba nad krigisevadki :oops: ), rooliotsad, sharniirid, tagumised amordid kogu sinnajuurde kuuluva kupatusega, puksid...midagi võis vabalt veel olla Mr Green lisaks geneka rihm ja mõistagi õli. ei taha mõeldagi, mis järgmiseks võib minna :shock: samas ma ei kahetse VEEL selle auto ostu, kuna enne mind polnudki sellel autol õieti midagi vahetatud ja eks need vidinad olid oma aja juba ära ka elanud...eks näis kaua nüüd need vahetatud jubinad vastu peavad. kui aasta pärast uuesti vahetama peaks, siis ütlen küll, et see auto ei kõlba kuskile Mr Green praegu olen siiski veel õnnelik, sest auto on ikka krdi mugav ja krdi kiire ja kui ta parasjagu kuskilt ei kolise, on sellega lausa lust sõita :)

Autor:  rivo [ Reede 03 Sept, 2010 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re:

Ferdi kirjutas:
...põhiliselt veermikku, läbisõit suur, mootorile pole kätt külge pannud, väheke sai kunagi käigukasti sisse piilutud.

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... ba+voyager

Ferdi, sul oleks aeg oma posti värskendada...:D

Autor:  Noname [ Neljapäev 20 Jaan, 2011 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavuse

Masinaks 300m, 99a 3,5L sai siis 1,5 aastat tagasi tehtud mootoril kap.remont saaled,kepsud,kolvid,vänt. Nüüd siis 2 päeva tagasi hommikul käima pannes jälle saale kolin sees :D ps:hooldused kenasti tehtud.

Autor:  Mangustik [ Laupäev 22 Jaan, 2011 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavuse

Mangustik kirjutas:
kirjutan siis oma 96/99 aasta voyageri kohta 2.5 Td. esmane oli peale soetamist kaks aastat tagasi suunatulede relee, modisin seda, sest ei töötanud, seejärel puhuri õhusuunaja klappide hambad, siis reostaat(puhuri oma) kondi täitmine, mida jagus vaid üheks suveks. vahetatud eelmisel aastal veel esimesed amordipukside laagrid (250 eeku tk) tugipadi jäi vahetamata, selle eest taheti toona 1500. stabika kont, sama, mis audil mõõt, tagapidurite klotsid, seejärel ka piduriregulaatori mansetid, vanadel sakid siledad. seisupidur puudub, originaalne, kuna vana lendas vajutades ribadeks. lintkaabel vahetatud, tehtud roolilati remont. tehase kesklukk on senimaani segi, kaitse üldse plokist välja tõmmatud, sest vastasel juhul jääksin uksetaha, tõmbab suvalisel hetkel uksed kinni. plokikaane tihendeid juba kaks läinud. eelsüüteküünlad, veepump. kolm soonrihma, kuna avastasin purunemise vea hilja, veepumba üks soon oli koos.
ja jooksvad õlivahetused ja filtrid.
veel vaja teha:
vahetada tagumised vedrulehed,
tagaamardid,
esiamordid,
esiamordi tugipadi,
korralkik seisupidur,
käigukasti esimese käigu remont,

lisandusid:
roolilatt
pidurisüsteem, tagumine
küttesüsteem(masin on talveunes), kuna ta lihtsalt ei lähe külmaga enam käima :(

Autor:  Willu [ Esmaspäev 24 Jaan, 2011 13:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Uuring: Foorumikasutajate liikumismasinate vastupidavuse

Minu Pacifica 2005 AWD sai soetatud mais 2010, läbisõit oli 72000. Esimese asjana sai gaasiseade peale pandud, Tartus Compadoris. Ja remondid:
1. 77000 - vasak esiamort ja õõts (millegipärast oli vana omaniku poolt Silberisse saadetud Pacifical vahetatud ainult parem esimene amort, vasakul suurt häda ei olnud aga lihtsalt erinevus vasaku ja parema amordi vahel oli suur)
2. 83000 - Käigukastiõli jahutussüsteemi toru lekkis, toru sai vahetatud.
3. 85000 - Süüteküünalde vahetus.
4. 87000 - On kohe tulemas stabikavarda pukside vahetus nii ees kui taga, ehk siis need mis varrast kere küljes hoiavad.

Üldiselt väga rahul.

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/