Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Olen vahetanud/remontinud peamiselt (leia täpseim varjant)
1. Ainult veermiku detaile, õõtshoovad, stabikapuksid, kondid, veovõllid, rooliotsad, vardad, amordid jne... (k.a. roolilatt) 30%  30%  [ 41 ]
2. Ainult elektri tarvikuid - valgustus, erinevad plokid, 5%  5%  [ 7 ]
3. Ainult mootorit ja selle lisaseadmeid (kütuse roolivõimu, vee -ja muud erinevad pumbad, turbod, jahutusseadmed, süüteseadmed, toiteseadmed, väljalaskesüsteemi) 7%  7%  [ 9 ]
4. Ainult jõuülekannet (erienvad trossid, kangid, käigukastid, pidurdussüsteemid. 4%  4%  [ 5 ]
5. Ainult keret (rooste eemaldamine, värviparandus peamiselt) 1%  1%  [ 2 ]
6. Olen parandanud nii valik 1 ja 2 11%  11%  [ 15 ]
7. Olen parandanud nii 1 ja 3 10%  10%  [ 14 ]
8. Olen parandanud nii 1, 3 ja 4 14%  14%  [ 19 ]
9. Olen teinud päris palju või remontisin midagi muud - palun täpsusta alljärgnevates postides, mida tegid 5%  5%  [ 7 ]
10. pole olnud vaja remontida 13%  13%  [ 17 ]
Hääli kokku : 136
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 17:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tekkis huvi teha väike statistika just meie foorumikasutajate hulgast.
Nimelt, minu käest on pidevalt küsitud, et kuidas chrysler vastu peab. Või siis vihjatud, et näe jutud käivad, et see masin laguneb igast otsast.
Mis ma oskan vastata - asi on kinni igas konkreetses masinas, see kuidas teda on eelnevatel perioodidel käitletud.
Kuid samas võib tõdeta, et nendel, kellel asi korras ju häält ei tee, seega kostub rohkem murede kurtjate hääl, ning ongi arusaam, et lagunevad.
Püüaks siin teemas jääda ikkagi suht konkreetseks ning heietada vähe
Mida ma loodan siin näha:

masin/tüüp, valmistamise aasta/ soetamise aasta ja hind/ läbitud kilomeetreid, miile (sinukäes ja palju arvad, et üldse on)/ palju enam vähem oled kulutanud remondile/parandamisele (mitte korralisele hoolusele nagu rihmad, kummid, vedelikud, piduriklotsid ja muud kuluvmaterjalid) osade vahetamisele ja peamine kas oled rahul.

ärge ehmatage, kui te post juhuslikult kaob, kui kisub teemast mööda.

Ootan siin just kõikide kirjeid ka nende, kellel pole olnud vajadust masinat parandada.


Viimati muutis hmm, Reede 12 Jaan, 2007 18:18, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 18:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Alustan oma GV 2,5TD 97a.ga mis mul kunagi oli ostsin okt 2005 ja müüsin aug 2006.:
täpsem jutt:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=29

Kuid veermik oli see mda sai korda teha, summut vahetus
krt peaks valima midagi mud ka kuna konditsioneeripumba siduri leevendi (kummiseib 400eeku) vahetasin ka aga see nii pisike asi.

Ülejäänud oli siis jah n.ö omalõbu tuuning (mugavuse ja väljanägemise parandamine) ning korraline hooldus.

Sõitsin sellega ~40000km
Lõpupoole, kui kõik korras oli olin temaga ikka suht rahul, kuigi hing ihkas juba uuemat ja parema varustusega GV-d

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 21:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Ostsin Voyager 2,8 crd 2004a väljalase (esmane registreerimine 29.12.2004) 2006 a jaanuaris Silberautost. Spidomeetrinäit oli 15 000km. Chrysleri teeninduse andmebaasi järgi oli veel esimene (20 000) tehnohoole tegemata. Mis annab alust arvata, et läbisõit võis õige olla.
Aga esimese, siis 20 000km, tehnohoole ajal vahetati ära esimesed piduriklotsid!! Kui Ülemiste Silberauto mind just sellega ei tõmmanud. Järgmise tehnohooleni probleeme ei esinenud ja mis huvitav selle järgmise 20 000 km ei onud esimesed piduriklotsid enam otsa saanud.
Peale selle lõi ühe korra check engine tule põlema aga see kustus järgmine päev ise ära.
Paar kuud tagasi tekkis väike kolin esisilda - vahetati ära üks stabikapuks (garantii korras)
Kuna detsembris hakkas garantiiaeg otsa saama, lasin Ehitajate teel ülevaatuse punktis kõik mis vähegi võimalik läbi loksutada ja kontrollida. (muide see firma teostab täielikku OSTUEELSET tehnokontrolliteenust ja mulle tundus, et poisid teadsid täpselt mis nad teevad) tulemuseks öeldi, et roolisüsteemi sisemised liigendid (hammaslati poolsed) logisevad.
Viljandi Silberis siis lasin lasin ka auot üle vaadata, telliti jupid. Tulemus - mõlemad stabikapuksid vahetati jälle ära, mis näitab seda, et ei ole neid mingit mõtet ühekaupa vahetada. lisaks siis muidugi vahetati välja ka roolimehanism. Aga katsusin ja kangutasin ise ka mahavõetud roolilati läbi, aga mina küll loksu ei leidnud. Küsisin mehaanikute käest mis värk? Nemad kehitasid ka õlgu. Läbisõit selleks hetkeks oli siis 50 000km.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2007 0:56 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Autoks siis GV 2,5TD 98/99 a. Toodud hollandist ja reg.eestis 2006a. märtsis oma nimele.Läbisõit spidol oli 164000 km. (keritud tegelik kui omale sain pidi olema 301000 km.) Läbitud eesti teedel praeguseks 25000 km.
Suurimaks remondiks käigukast ca.6500.- (tööraha ? oma töö)
Vahetust vajaks juba esisilla kondid ja puksid.samuti tuleb uurida konti(ei lülita järgi)
Ise rahul ja tundub,et mootor kah alles tehase koostises.


Viimati muutis zumbroo, Laupäev 13 Jaan, 2007 10:04, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2007 7:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
Auto 2.5 TD 2000a.Soetatud veebruaris 2006.Spido oli 140000(kindlasti tagasi keritud)Ise sõitnud 30000 km.Vahetatud esimesed piduri klotsid.Vajavad vahetamist tagumised klotsid , eest stabika puksid ja kondi radikas.Autoga siiamaani rahul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2007 18:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Auto Jeep Wrangler YJ 2.5L 89'. Läbisõit oli siis ostupäeval 125000 km. Ei usu et keritud, Saksa hooldusraamat olemas.
Sai ostetud 2006.a Septembris. Mida nägin, mis kohe vahetust nõudsid olid tagumised mõlemad lehtvedrud. Juhipoolne peavedru oli sootuks pooleks. Sai Toppartsist uued tellitud kokku ca 9000kr. Siis sai ka igasugused mahlad ära vahetatud ja rohkem pole midagi enam vahetanud. A ja siis tellisin veel uue kojamehe süsteemi kuna vana oli väsinud ja natuke selletõttu ka värviparandust. Ptüi-ptüi. Praegu ise olen sõitnud kuskil 7000km selle masinaga. Ei midagi ei oska, siiani on ennast hästi ära tasunud. Mr Green


parimat,
Siller

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2007 6:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
...põhiliselt veermikku, läbisõit suur, mootorile pole kätt külge pannud, väheke sai kunagi käigukasti sisse piilutud.

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... ba+voyager

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Veebr, 2007 21:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
auto olnud 4 kuud .läbisõit 175000 14000 minu arvel.siiani väga rahul .vahetanud olen stabika puksid ja kui osta sai siis muidugi õlid , rihmad küünlad no ütleme et jooksev hooldus.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Veebr, 2007 22:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 19 Mai, 2006 22:44
Postitusi: 70
Asukoht: Pärnu
Auto GV 2,4 1998. Ostetud sai siis Detsember 2004. Ostmise hetkel oli läbisõit 182000 ja tiba peale. Toodud oli Hollandist.Praeguseks läbisõit 225430.Vaeva ikka teisega nähtud küll.Vahetatud siis mõlamapoolsed rooli liigendid nii sisemised kui ka välimised,stabikavarda puksid,kondid.Esimesed pidurikettad+klotsid,s'arniirid.Mingi aeg hakkas blokikaane vahelt tiba õli lekkima ja siis sai ära vahetatud blokikaane tihend ja kui juba mootor laiali,siis ka uued klapisääre tihendid.Samuti lihviti ära klapid ja klapipesad.Sama remondi käigus siis ka vahetati hammasrihm.rullid ja rihma pinguti ja kogu ülemise otsa tihendid.Vahetatud siis veel katalüsaator keskmine pütt ja tagumine lambda.Konditsioneeri pumbale tehtud põhjalik remont.Õlirõhu andur vahetatud. Kulutusi tehtud üksjagu,aga marki vahetada ei mõtle.Auto hea ja mugav.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Juun, 2007 15:42 
Chrysler Sebring 2.7 V6 2003a.

Sai soetatud teine ca 1 aasta tagasi. Mingi naise auto, kes oli jõudnud kõigest 34012 km läbida. Nüüd on pea 60.000 ees ja ei saa eriti kurta. Auto nagu auto ikka. Omad - ja +.

Kuna auto oli pikalt ka seisnud, siis leidsin männiokkaid ja rotti sitta kapoti alt. Pika seismise tulemusena tuli ka 48.000 peal vahetada esimesed rattalaagrid ja ootan juba millal tagumised häälitsema hakkavad :roll:

Vahepeal on meie Tallinna tänavate mägine maastik teinud rooliotstega 1:0
Hetkel ootavad need vahetamist, aga aega veel on, lõtk on alles väga väike. Piduriklotisd sai kah vist 50.000km kandis vahetatud.

Suvel, kui aega saab, siis tuleb pigimattidega tõsiset mässata, sest krt ma tegelt ootasin natuke enamat ameeriklase müratasemest. Kruusa peal sõites on tagaistmel tunda, kuidas kivid sulle otse selga lendavad :D

On üks muret tekitav asjaolu ka. Ca 3-4 kuud tagasi hakkas kostuma eest mootori juurest aegajalt mingit naljakat heli, mis meenutab kangesti tühja õllepudelisse puhumisel tekkivat soundi. Kerge vibratsiooni käib ka läbi - jalg pedaalil tunneb selle ära. See ei ole mingi raputus, meenutaks justkui hõõrdumisel tekkivat vibra, kestab 3-4 sekki. Sound tuleb eest mootori juurest, aga tundub, et siiski mitte mootorist endast. Võib olla on ellipsiga tegemist, eks selgub.

Siiani olen rahul, aga eks näis mis lisakilomeetrid toovad.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Dets, 2008 18:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
heh, hea teema mulle. võiksingi jääda pajatama. kes vähegi on lugenud foorumit, teab mu seiklusi ja kulusid 2001 2,5 CRD-ga (ls. 195000km, ostes 130000km). 2000a. 2,5td-ga (ls.270000km, ostes 200000km) olen olnud suht õnnelik, vahetatud väga vähe asju. 2004 Sebringul (105000km, ostes 92000km)pole praktiliselt midagi teinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Mär, 2009 10:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 11:08
Postitusi: 12
Asukoht: Jõgevamaa
Chrysler 2,5TD üks vanemaid aastast 96.Sõidetud aastast 2000.Vahetatud esisillal kõik mis vahetatv,esimesed klotsid juba teine komplekt,tagumised esimene,remonnditud kliima pump,turbo,mootoril kolmas kett kõigi sinna juurde kuuluvaga,vahetatud õli pump.Käsoleval hetkel ootab saalet kepsule.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Okt, 2009 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nii, ostes oli ees 160000 :D
Kohe peale ostu veepump, stabika kondid, tagaukse lukk.
Mootori remonti 1,5 aastat.
Mõlemad poolassid, radikas, tagumised piduriklotsid, rihmasid pihuga, geneka laagrid.
Müües 230000 kellal,
ja umbes kroon/km võis ka remondikulu olla.
Kütusekulu tuli isegi alla krooni/km

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Okt, 2009 22:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Sept, 2009 20:44
Postitusi: 17
rannamees kirjutas:
Nii, ostes oli ees 160000 :D
Kohe peale ostu veepump, stabika kondid, tagaukse lukk.
Mootori remonti 1,5 aastat.
Mõlemad poolassid, radikas, tagumised piduriklotsid, rihmasid pihuga, geneka laagrid.
Müües 230000 kellal,
ja umbes kroon/km võis ka remondikulu olla.
Kütusekulu tuli isegi alla krooni/km



Heh,kuna ma suht värske foorumi lugeja ja arvan et mitte ainus siis võiks ka kirja panna mis autost sa räägid :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Okt, 2009 0:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ok sa suht uus jah, kuid tegu on foorumi legendiga...
viewtopic.php?f=1&t=1272

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia