Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Mootor jääb seisma lambist
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=11888
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  rauki [ Neljapäev 16 Mai, 2013 10:27 ]
Teema pealkiri:  Mootor jääb seisma lambist

Tere
Mure siuke et Lebaroni mootor 2,2 turbo jääb täiesti lambist omal vabalt valitud ajal nii sõites kui vahel tühikäigul seistes seisma.keeruliseks teeb asja see et läheb kohe jälle käima ja teinekord sõidab mitmeid kilomeetreid ilma probleemideta,siis järsku hakkab jõnksutama ja vahele jätma ja vahel jääb täitsa seisma.kuid jällegi käivitub normaalselt kohe.ükski remondimees ei saa viga tuvastada sest nagu needus kui remonti viin siis töötab laitmatult.

Profülaktilises mõttes on vahetatud süüteluku põhi ja süütepool aga ei miskit.

Äkki kellegil on sama kogemus või oskab nõu anda mis asi tekitab sellise katkestuse.
Naljakas veel see et tegemist automaatkastiga ja kui sõidu ajal hakkab mootor vahele jätma siis kiire hoo pealt käivitub ise uuesti ja sõidab edasi.

91 a. Lebaron 2,2 turbo 130 KW

Autor:  hulgus666 [ Neljapäev 16 Mai, 2013 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

Mul oli Voyageril täpselt sama jant ja veaks osutus katkine kaitse :shock: (kaitsme numbrit enam ei mäleta :oops: )Pealt vaadates tundus täiesti terve kuid kaitsme üks jalg oli ära murdunud miski imenipiga ja siis korraks andis ühendust ja siis jälle mitte-müstika!!!Ehk oli bensupumba kaitse...

Autor:  rauki [ Neljapäev 16 Mai, 2013 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

tänan ,vaatan kaitsmed üle ükshaaval.

Autor:  rauki [ Neljapäev 16 Mai, 2013 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

vaatasin ükshaaval kaitsmed läbi armatuuri alt,kuid selgus et mitte ükski kaitse ei sureta autot välja kui kaitse välja tõmmata.
olin isegi üllatunud ,sest minu teada sellel autol mujal kaitsmeid ei ole.Igaljuhul kapoti all kaitsmeid ei ole.
nii et ikkagi lõhkise küna ees.
kuskil peaks ju loogiliselt võttes bensupumba kaitse olema aga kus ???

Autor:  hulgus666 [ Neljapäev 16 Mai, 2013 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

Vot selles osas kahjuks aidata ei oska :oops: Voyal oli see kaitsmeblokk katkise kaitsmega kapoti all.Kusjuures enne unustasin mainida,et avastasin selle katkise kaitsme tänu sellele,et väljas oli hämar(peaaegu pime juba) ja kaitsmeid liigutades nägin sädelust-päevavalguses vaevalt oleks leidnud :think:

Autor:  rauki [ Neljapäev 16 Mai, 2013 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

Ok thnks!

Autor:  eero [ Neljapäev 23 Mai, 2013 10:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

Ma 91.aasta lebaronitest ei tea tegelikult mõmmigi, aga teooriast küll.

Teoreetilises plaanis peaks majapidamises ikka vähemalt üks selline kaitse olema, mis elektriliselt bensupumbalt voolu ära võtab. Mehaaniline pump tal ometi pole ju ja 91. aasta masina elekter ei tohiks olla veel üle mõistuse keeruline. Seal võiks olla ka stiilis "ign" kaitse mis võtab voolu ära kõikidelt elutähtsatelt organitelt korraga (mille peale sureb ka masin välja muidugi) - pump, süüde, pritsungi aju.Kui on tehtud mingi hirmus häkk immo paigaldamisel, siis võibolla on asi lahendatud üldse ilma kaitsmeteta? Lisaks on osadel masinatel põrutusele tundlikud kaitsmed, mis võtavad bensupumbalt voolu ära avarii korral. Eks skeemi uurimine oleks kõige lollikindlam asi, kui elektrikalu taga ajada.

Profülaktika mõttes võiks puhastada paagi, puhuda läbi torud ja vahetada bensufiltri.

Mu vana voyager suri mõnikord sõidu pealt gaasi maha lastes välja, kuna tal oli soojana pisut vilets tühikäik. See tühikäigu mure aga paranes kuidagi iseseisvalt, korraliste hoolduste käigus.

Autor:  lange [ Neljapäev 23 Mai, 2013 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor jääb seisma lambist

Täpselt samasugust anomaaliat tekitas kunagi minu Dodge'le vigane nukkvõlli asendi andur :oops:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/