Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 21:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:18
Postitusi: 6
Tere
Mure siuke et Lebaroni mootor 2,2 turbo jääb täiesti lambist omal vabalt valitud ajal nii sõites kui vahel tühikäigul seistes seisma.keeruliseks teeb asja see et läheb kohe jälle käima ja teinekord sõidab mitmeid kilomeetreid ilma probleemideta,siis järsku hakkab jõnksutama ja vahele jätma ja vahel jääb täitsa seisma.kuid jällegi käivitub normaalselt kohe.ükski remondimees ei saa viga tuvastada sest nagu needus kui remonti viin siis töötab laitmatult.

Profülaktilises mõttes on vahetatud süüteluku põhi ja süütepool aga ei miskit.

Äkki kellegil on sama kogemus või oskab nõu anda mis asi tekitab sellise katkestuse.
Naljakas veel see et tegemist automaatkastiga ja kui sõidu ajal hakkab mootor vahele jätma siis kiire hoo pealt käivitub ise uuesti ja sõidab edasi.

91 a. Lebaron 2,2 turbo 130 KW


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Mul oli Voyageril täpselt sama jant ja veaks osutus katkine kaitse :shock: (kaitsme numbrit enam ei mäleta :oops: )Pealt vaadates tundus täiesti terve kuid kaitsme üks jalg oli ära murdunud miski imenipiga ja siis korraks andis ühendust ja siis jälle mitte-müstika!!!Ehk oli bensupumba kaitse...

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 11:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:18
Postitusi: 6
tänan ,vaatan kaitsmed üle ükshaaval.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:18
Postitusi: 6
vaatasin ükshaaval kaitsmed läbi armatuuri alt,kuid selgus et mitte ükski kaitse ei sureta autot välja kui kaitse välja tõmmata.
olin isegi üllatunud ,sest minu teada sellel autol mujal kaitsmeid ei ole.Igaljuhul kapoti all kaitsmeid ei ole.
nii et ikkagi lõhkise küna ees.
kuskil peaks ju loogiliselt võttes bensupumba kaitse olema aga kus ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 21:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Vot selles osas kahjuks aidata ei oska :oops: Voyal oli see kaitsmeblokk katkise kaitsmega kapoti all.Kusjuures enne unustasin mainida,et avastasin selle katkise kaitsme tänu sellele,et väljas oli hämar(peaaegu pime juba) ja kaitsmeid liigutades nägin sädelust-päevavalguses vaevalt oleks leidnud :think:

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2013 22:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 10:18
Postitusi: 6
Ok thnks!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Mai, 2013 10:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma 91.aasta lebaronitest ei tea tegelikult mõmmigi, aga teooriast küll.

Teoreetilises plaanis peaks majapidamises ikka vähemalt üks selline kaitse olema, mis elektriliselt bensupumbalt voolu ära võtab. Mehaaniline pump tal ometi pole ju ja 91. aasta masina elekter ei tohiks olla veel üle mõistuse keeruline. Seal võiks olla ka stiilis "ign" kaitse mis võtab voolu ära kõikidelt elutähtsatelt organitelt korraga (mille peale sureb ka masin välja muidugi) - pump, süüde, pritsungi aju.Kui on tehtud mingi hirmus häkk immo paigaldamisel, siis võibolla on asi lahendatud üldse ilma kaitsmeteta? Lisaks on osadel masinatel põrutusele tundlikud kaitsmed, mis võtavad bensupumbalt voolu ära avarii korral. Eks skeemi uurimine oleks kõige lollikindlam asi, kui elektrikalu taga ajada.

Profülaktika mõttes võiks puhastada paagi, puhuda läbi torud ja vahetada bensufiltri.

Mu vana voyager suri mõnikord sõidu pealt gaasi maha lastes välja, kuna tal oli soojana pisut vilets tühikäik. See tühikäigu mure aga paranes kuidagi iseseisvalt, korraliste hoolduste käigus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Mai, 2013 18:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 16 Okt, 2010 20:31
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Täpselt samasugust anomaaliat tekitas kunagi minu Dodge'le vigane nukkvõlli asendi andur :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia