Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

automaatkastidest tiba juttu
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=1154
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  hmm [ Kolmapäev 03 Jaan, 2007 14:48 ]
Teema pealkiri:  automaatkastidest tiba juttu

Kahjuks küll inglise keelne aga ehk abiks siiski:

http://www.allpar.com/mopar/transmissions/41TE.html
http://www.allpar.com/eek/atf.html
http://www.allpar.com/fix/trans.html

Väike juhis, kuidas 3k äigulist automaatkasti lahtivõtmisest
http://www.turbovan.net/Trans.html

Autor:  valvur [ Esmaspäev 15 Jaan, 2007 22:15 ]
Teema pealkiri: 

vast sobib siis teemasse:asi siis selline vaatasin käigukasti õli ja varras näitas umbes 1 cm jagu hot normist üle,et siis õli nagu palju kastis.Küsiks siis et kas see liigne õli teeb midagi halba või võib kuskilt välja voolata.kuna autol on väike õlileke aga aru ei saa kustkohast lekib.tilgub sumpapääle ja siis ajab haisu sisse.arvan ise et käigukasti õli on ülenormi ja ajab välja kuskilt.oskab keegi midagi pajatada selle kohta ???

Autoks sebring 2001

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 15 Jaan, 2007 22:43 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????

Autor:  valvur [ Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:17 ]
Teema pealkiri: 

vardaga

Autor:  rannamees [ Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:32 ]
Teema pealkiri: 

Miks ta peaks välja ajama?
Manuaal kast arvab küll, et mis oma see oma ja ei aja midagi välja :shock:

Autor:  valvur [ Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:48 ]
Teema pealkiri: 

aga ülenormi ei ole ju normaalne või mis?????

Autor:  Alo [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 0:45 ]
Teema pealkiri: 

Internetist:

"Be extremely careful not to overfill it. Overfilling may cause slippage, seal damage and overheating."

E. maakeeli: Mingil juhul ära ületa normi. Liigne kogus õli automaatkäigukastis võib tekitada liigset läbilibisemist, kahjustada tihendeid ja põhjustada ülekuumenemist.

Btw. Mul ka tsipa üle normi sees.

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 9:58 ]
Teema pealkiri: 

selle küsimuse peale kuidas mõõtsid oli ilmselt mõeldud kas seisva või töötava mootoriga.. seisva mootoriga ongi üle igasuguste normide.

Autor:  andrus49 [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 14:07 ]
Teema pealkiri: 

Auto käima, mõni kilomeeter sõitu ja alles siis kontrollitakse varda järgi aut.kastis õli taset. Seisev ja külm kast peabki üle normi näitama.

Autor:  valvur [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 18:03 ]
Teema pealkiri: 

ahha sry nii ma tõesti ei mõõtnud.Katsetan uuesti.Mul see esimene automaat kast ei ole nagu kogemusi.Aga tänud infi eest

Autor:  Oberst [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 20:11 ]
Teema pealkiri: 

valvur kirjutas:
vardaga


Selline vastus pani mind kohe imestama ja võttis kohe tummaks. Selline blondiini värk tuli kohe meelde

Autor:  111 TOM [ Teisipäev 16 Jaan, 2007 21:47 ]
Teema pealkiri: 

Oberst kirjutas:
Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????

Kuda sa sellest küsimusest sellest ebatäpsest küsimusest siis õieti aru peakski saama?!Tundub et mõnele kohe meeldib siin hirmsasti postitada, niisama chattida, igasse teemasse midagigi omalt poolt kribada ja vastata küsimusele alati küsimusega ja olla muidu terava ütlemisega "ülemus"...

Ülemus ennem mõtleb, siis ütleb...
Pilt

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 17 Jaan, 2007 19:28 ]
Teema pealkiri: 

Võibolla siis tõesti ajuhälvik Aga ei osak tõesti muudmoodi küsida.
Mõõtmisvariante mida kasutatud:
1 Nagu mootori oli
2 Mootor töötab P peal
3 Mootor töötab N peal
Viimased 2 punkti soojalt või külmalt

5 erinevat võimalust

Nüüd ootaks siis korrektset näidisküsimust mitte Kui minu küsimus oli "Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????"

Kui küsimus oleks et millega mõõtsid siis oleks vastus jah et vardaga

Autor:  karukal [ Laupäev 10 Veebr, 2007 13:55 ]
Teema pealkiri:  voyager 3.8 awd

mul töötava sooja mootoriga kontrollides ka veits üle normi. läks juurde valades lihtsalt rohkem. aga tilgub kusagilt õhufiltri alt...arvatavasti radikasse sisenevate torude ühenduskohalt. vaja aega leida ei muud. Enne oli vähe...jäi keset kiirteed lihtsalt seisma.kontrollides selgus,et õli kasis vähe ja seda juurde valades võttis mootor uuesti pöörded üles ning sõit jätkus.Pärast tuli ajule loomulikult restart teha,muidu oleks see teenindustuli aeg ajalt vilkuma jäänud

Autor:  kraps [ Laupäev 10 Veebr, 2007 16:17 ]
Teema pealkiri: 

Paari kilomeetri sõidust mõõtmiseks on küll vähe , eriti praeguse külmaga.
Räägitakse vähemalt 30 km sõidust. Käigukasti õli peab olema saavutanud õige töötemperatuuri. Siis jätad auto seisma(tühikäigul),
käid kangiga kõik asendid üle, ootad 1 minut ja alles siis vaatad.
Kallaku peal kah ei tasu mõõta.
Endal kah valati vahetusel üle normi. Mõtlesin just välja imeda aga juhtus selline asi et mõlema lõdviku klambrid(mis lähevad radikasse) läksid
lõdvaks ja lõi paraja portsu vedelikku välja. Nüüd vedeliku tase normis.
Ausalt öeldes mingit vahet kasti töös pole tunda.

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/