Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 8:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Jaan, 2007 14:48 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kahjuks küll inglise keelne aga ehk abiks siiski:

http://www.allpar.com/mopar/transmissions/41TE.html
http://www.allpar.com/eek/atf.html
http://www.allpar.com/fix/trans.html

Väike juhis, kuidas 3k äigulist automaatkasti lahtivõtmisest
http://www.turbovan.net/Trans.html

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Jaan, 2007 22:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
vast sobib siis teemasse:asi siis selline vaatasin käigukasti õli ja varras näitas umbes 1 cm jagu hot normist üle,et siis õli nagu palju kastis.Küsiks siis et kas see liigne õli teeb midagi halba või võib kuskilt välja voolata.kuna autol on väike õlileke aga aru ei saa kustkohast lekib.tilgub sumpapääle ja siis ajab haisu sisse.arvan ise et käigukasti õli on ülenormi ja ajab välja kuskilt.oskab keegi midagi pajatada selle kohta ???

Autoks sebring 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Jaan, 2007 22:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
vardaga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Miks ta peaks välja ajama?
Manuaal kast arvab küll, et mis oma see oma ja ei aja midagi välja :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Jaan, 2007 23:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
aga ülenormi ei ole ju normaalne või mis?????


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 0:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Internetist:

"Be extremely careful not to overfill it. Overfilling may cause slippage, seal damage and overheating."

E. maakeeli: Mingil juhul ära ületa normi. Liigne kogus õli automaatkäigukastis võib tekitada liigset läbilibisemist, kahjustada tihendeid ja põhjustada ülekuumenemist.

Btw. Mul ka tsipa üle normi sees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 9:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
selle küsimuse peale kuidas mõõtsid oli ilmselt mõeldud kas seisva või töötava mootoriga.. seisva mootoriga ongi üle igasuguste normide.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 14:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Auto käima, mõni kilomeeter sõitu ja alles siis kontrollitakse varda järgi aut.kastis õli taset. Seisev ja külm kast peabki üle normi näitama.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 18:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
ahha sry nii ma tõesti ei mõõtnud.Katsetan uuesti.Mul see esimene automaat kast ei ole nagu kogemusi.Aga tänud infi eest


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 20:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
valvur kirjutas:
vardaga


Selline vastus pani mind kohe imestama ja võttis kohe tummaks. Selline blondiini värk tuli kohe meelde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 21:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Oberst kirjutas:
Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????

Kuda sa sellest küsimusest sellest ebatäpsest küsimusest siis õieti aru peakski saama?!Tundub et mõnele kohe meeldib siin hirmsasti postitada, niisama chattida, igasse teemasse midagigi omalt poolt kribada ja vastata küsimusele alati küsimusega ja olla muidu terava ütlemisega "ülemus"...

Ülemus ennem mõtleb, siis ütleb...
Pilt


Viimati muutis 111 TOM, Pühapäev 21 Jaan, 2007 19:09, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Jaan, 2007 19:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Võibolla siis tõesti ajuhälvik Aga ei osak tõesti muudmoodi küsida.
Mõõtmisvariante mida kasutatud:
1 Nagu mootori oli
2 Mootor töötab P peal
3 Mootor töötab N peal
Viimased 2 punkti soojalt või külmalt

5 erinevat võimalust

Nüüd ootaks siis korrektset näidisküsimust mitte Kui minu küsimus oli "Kuidas sa seda vaatasid seda õlitaset ????"

Kui küsimus oleks et millega mõõtsid siis oleks vastus jah et vardaga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: voyager 3.8 awd
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Veebr, 2007 13:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 0:15
Postitusi: 28
Asukoht: Rakvere
mul töötava sooja mootoriga kontrollides ka veits üle normi. läks juurde valades lihtsalt rohkem. aga tilgub kusagilt õhufiltri alt...arvatavasti radikasse sisenevate torude ühenduskohalt. vaja aega leida ei muud. Enne oli vähe...jäi keset kiirteed lihtsalt seisma.kontrollides selgus,et õli kasis vähe ja seda juurde valades võttis mootor uuesti pöörded üles ning sõit jätkus.Pärast tuli ajule loomulikult restart teha,muidu oleks see teenindustuli aeg ajalt vilkuma jäänud

_________________
alati teel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Veebr, 2007 16:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Paari kilomeetri sõidust mõõtmiseks on küll vähe , eriti praeguse külmaga.
Räägitakse vähemalt 30 km sõidust. Käigukasti õli peab olema saavutanud õige töötemperatuuri. Siis jätad auto seisma(tühikäigul),
käid kangiga kõik asendid üle, ootad 1 minut ja alles siis vaatad.
Kallaku peal kah ei tasu mõõta.
Endal kah valati vahetusel üle normi. Mõtlesin just välja imeda aga juhtus selline asi et mõlema lõdviku klambrid(mis lähevad radikasse) läksid
lõdvaks ja lõi paraja portsu vedelikku välja. Nüüd vedeliku tase normis.
Ausalt öeldes mingit vahet kasti töös pole tunda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia