Tänane kuupäev Neljapäev 06 Juun, 2024 1:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 18:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Tere,

Olen siis uurinud ja puurinud ning pole siiani aru saanud mis vahe on TDI ja CRD diiselmootoritel?
Oleks tore kui keegi viitsiks seda seletada. Pole eriti nagu diislitega kogemusi kah ning seetõttu pole sellega kursis. Lihtsalt uudishimu ajab taga. :lol:

Tänan.
Siller

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 18:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ma leidsin sellise väljendi:
CRD - Common Rail Diesel (high-pressure diesel engine injection system)

Ehk siis nagu mina arusaan on suurendatud kütusesurvet.
TDi on Turbogatavadiiselmootor, millel kütuserõhk sma nagu ilma turbota mootoril.

Common rail todayToday the common rail system has brought about a revolution in diesel engine technology. Delphi Automotive Systems make common rail systems. Different car makers refer to their common rail engines by different names:
DaimlerChrysler's CDI (and on Jeep vehicles simply as CRD)
Fiat Group's (Fiat, Alfa Romeo and Lancia) JTD
Hyundai's CRDI
Ford Motor Company's TDCi,
Renault's DCi
General Motors'/Opel's CDTi (most of these engines are manufactured by Fiat, the others by Bosch)
Mitsubishi's DI-D
PSA Peugeot Citroën's HDI or HDi
Toyota's D-4D
and so on.

Juttu saad edasi lugeda:
http://encyclopedia.thefreedictionary.c ... l%20Diesel

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2006 21:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Common Rail - ühisanumpritse, ehk vanemal tüübil läks pumbast eraldi toru igale pihustile, uuel on ühine anum, mis hoiab surve stabiilsena kõigile pihustitele. Sama põhimõte nagu nt. L-Jetronic bensupritsung.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 0:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
aga mis on nende pihustitega auto tähis kus pihustid täidavad ka niinimetatud pumba osa?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia