Tere.
Sai endale muretsetud Chrysler Stratus V6 2.5 120kw 1996 lõpp. Enne endale ostmist, seisis antud auto kolm aastat. Enne ostmist sai kaks päevakest autot n-ö putidada. Olid probleemid käikude üleminekuga, vahetus ei toimunud õigel aja, automaatkäigukast – gaasi liiga kõvasti vajutades – läksid pöörded liiga suureks ja käigu vahetus ei toimunud normaalselt. Sai siis küünlad ära vahetatud, jagaga puhtaks tehtud – mootor hakkas küll paremini tööle, kuid antud viga jäi. Lisaks oli probleem tosooli liikumisega, mingi imelik punn plastikust (nagu mingi rõhu väljalaskmis klapp oli seal peal) oli puru ja ajas keema, lammarist sai uus punn leitud (vaid 5 euri, poes oli mingi suvaline punn 70 euri). Selle asja sai korda, aa äkki mõjutab. Enne Jõgevalt Tartusse minekut sai kütet juurde panna (varemgi sai natuke juurde lisatud) – ja auto hakkas normaalselt tööle - käikude vahetuse poole pealt (äkki viga seisnud kütuses). Õhtul sai ka Tartus A-ülevaatuses ära käija (auto üldist olukorda kiideti, et kõik voolikud, puksid jne on väga heas korras ja näha et auto pole Eesti talve väga tundnud - auto šveitsist ja Eestis arvatavasti ca aasta sõitnud), tehti küll kordus, kuid mure neil oli vaid heitgaaside pärast, tühikäigul HC oli 168ppm vol, kõrgendatult tekkitasid probleeme nii lambda, co kui ka hc.
Samuti kõiguvad tühikäigupöörded – see on ka liiga suur - kõigub 1200-1400 vahel. Tuttavatega rääkides – arvati et ehk lambda andur on rivist väljas???
Lisaks põleb ABS tuli, kuigi ABS minu arvates on olemas!
Keegi oskab äkki selle jutu põhjal midagi oletada, milles võiks olla probleem?
Sai just hetk tagasi Silberisse homseks diagnostikasse aeg pandud.
Lugupidamisega Kauri
_________________ Chrysler Stratus 2.5 V6 120kw 1996
|