Tänane kuupäev Pühapäev 26 Mai, 2024 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ei lähe käima
PostitusPostitatud: Reede 29 Sept, 2006 22:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
Kui on niiske ilm, hommikul ei lähe koralikult käima/stratus 2.5 autom, 96a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Sept, 2006 22:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Küünlajuhtmed vaata üle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Sept, 2006 1:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
kui ma hommikul,käivitan motori siis ei põle- check enige-peale esemist käimist möödas 30-50 min,hakab põlema ja läheb tööle auto?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Sept, 2006 7:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
lvg kirjutas:
kui ma hommikul,käivitan motori siis ei põle- check enige-peale esemist käimist möödas 30-50 min,hakab põlema ja läheb tööle auto?


Natuke arusaamatu see tekst aga mina loen sealt välja sedasi - et peale 30-50 minutilist sõitu hakkab põlema check engine tuli.

Või siis nii et proovid käivitada autot (ei käivitu) ja kui oled oodanud 30-50 min siis süttib check engine tuli ja auto käivitub ?? mis muidugi on väga ajuvaba

Minu kogemused selle tulega( gaasiseadmega)
Süütehäire teises silindris
segu pole õige
mngi kolmas oli veel (lamda andur vist)
Seda kõike näed AINULT obd-ga (kui sul on sellele pistik) seadmega või lihtsamalt üteldes diagnostikas

Minul oli vigane nukkvõlli anduri juhe ( vahel ei käivitunud üldse) sain selle korda ja ei mingit viga

Soovitus siis diagnstikasse minna

Muidugi millal sa vahetasid viimatiküünlad ja küünlajuhtmed ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Sept, 2006 15:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
kui sajab vihm ja sõidan läbi veeauku motor jaab seisma,mödas 10min läheb uesti käima, ma arvan see on üks ,asi niskuse ilm et hommikul ei saa käima,kuskile läheb see raisk niskus kontaktile,mõned räkivad et see on jagaja,teised et küünla juhtmed,lamba zont,pcm vot maa ei tea mis viga.
diagnustika tegin arvuti näitab kõik koras?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Sept, 2006 22:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Nii võta kätte ja kontrolli kõik juhtmed üle mis võivad märjaks saada kas ei ole kusagilt kulunud isolatsioon ära ja siis kui niiskus läheb vahele siis on lühis
Auto arvutis peask olema kõik vea teated kirjas neid ei saa niisama kustutada
Kuigi jah võta aku juhe maha natukeseks ajaks ja isegi see pidavat kajastuma arvutis


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Okt, 2006 1:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Niiske ilmaga hommikune mittekäivitumine võib küll üsna tõenäoliselt olla põhjustatud viletsatest küünlajuhtmetest või süütepoolist. Küünlajuhtmed on kuluosa mida tuleks vahetada vähemalt kord 5 aasta tagant. Kui sul töötava mootoriga põleb check engine tuli siis salvestab mootori juhtplokk veakoodi ja seda saab tema käest ka küsida. Mis puutub lombist läbi sõitmisse siis see peab ikka suur lomp olema kus vesi mootori ülemises otsas olevate küünlajuhtmete või süütepoolini jõuab. Ainuke elutähtis andur mis asub mootori alumises pooles on väntvõlli asendi andur aga seegi peaks asuma minu teada mootori tagumisel küljel. Ilmselgelt ei ole muidugi tegu offroad masinaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 19:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Siin on siis viga hoopis teistpidine - häda selles, et aeg-ajalt, süüdet sisse keerates, ei sütti Check Engine tuli ja siis ei lähe mootor käima ka. (Check engine tuli peab alati süüte sisse keeramisel paariks sekundiks süttima - nn. Bulb Check e. pirni kontroll) Lõhnab kangesti rikkis immobilisaatori järgi aga samas niiskuse jutt sinna nagu ei sobiks eriti. ECU veakoode ei anna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: !
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 23:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
tänän.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Mul ka mure.
PostitusPostitatud: Reede 10 Nov, 2006 1:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 1:19
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Peale tunniajast pausi auto tumm. Uksed sain lahti, aga süüdet keerates ükski tuluke armatuuris ei põle. Salongituli, lähituli põlevad. Raadio vait ja tehase immo tuli vilgub. Auto uus ja ei tea kas immo tuleb maha signast või võtmest. Kaks nädalat tagasi lasin Suur-Kuke tänavas signa panna mis toimis vana puldi asemel, kaks nädalat siis.
On midagi sellist eales juhtunud???
:tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 10 Nov, 2006 2:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Süütelukk, mõni tähtis kaitse või see värskelt paigaldatud immo-värk. Soovitaks sinna signatöökotta pöörduda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Nov, 2006 13:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 1:19
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Lohistasin siis täna hommikul auto signamehe juurde. Selgus et süütelukust toide edasi ei lähe. Ilmselt see plastmass kobakas seal luku otsas. Tegi midagi ümber ja sõita saab. Esinduses öeldi luku südamik ca600+ ja see elektri pool 821eek, aga nende elektrik peab üle vaatama alles neljapäeval kuigi ma jätsin roolialuse kõik lahti. Hakkan nüüd otsika seda elektri poolt. Ehk mõni kasutatud käib kah. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Dets, 2006 15:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 1:19
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Silberis vahetati kaitse ja paari päeva pärast esipaneeli kokku pannes läks jälle kaitse läbi.
Viga oli ilmselt selles et saksas oli omanik termomeetri peale pannud ja taustvalguse sellele võtnud esitulede kaitsmelt. LCD oli katki ja juhtmed läksid ka kuskilt paneeli alt nii et kuskil oli lühis. Võtsin selle vidina maha ja sõidan. Hea et see kuskil saksast tulles ei juhtunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ei lähe käima
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Jaan, 2010 11:56 
Eemal
Kasutaja
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 0:38
Postitusi: 325
Mobiil: 5044947
Mul mure selline et nüüd just nende suurte külmadega ei lähe käima lubab lubab aga käima ei lähe.
milles jama ehk kütte filtris aga kas keegi oskab öelda kus tal on kütte filter?????


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ei lähe käima
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Jaan, 2010 11:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 06 Juun, 2008 9:58
Postitusi: 77
Asukoht: võru
milles jama ehk kütte filtris aga kas keegi oskab öelda kus tal on kütte filter?????[/quote]
Filter asub paagi peal.

_________________
Ennem lükkan Chryslerit kui sõidan Bmw-ga!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia