Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Stratuse 2.0 98kW probleem.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=6731
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  skkymme [ Pühapäev 07 Mär, 2010 15:43 ]
Teema pealkiri:  Stratuse 2.0 98kW probleem.

Selline mure, et autol sai vahetatud plokikaanetihend ja lihvitud plokikaas. Auto seisis umbes 4 kuud enne teostatuid töid. Nüüd sõites tuleb summutist sinist tossu. Äkki oskab keegi informatsiooni anda, millest see tuleneb? Autol on vahetatud küünlad ja küünlapiibud. Tehti ka mootor õlist tühjaks ja pandi uued õlid.

Autor:  kent999 [ Pühapäev 07 Mär, 2010 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

ma pakuks et ploki lihvil on midagi valesti läind.
tavaliselt kui pärast siukseid töid selline viga on siis jookseb tosool mootorisse...või õli...
et vaata äkki jääb kumbagi vähemaks...

Autor:  paikas [ Esmaspäev 08 Mär, 2010 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

õlirõngad kinni, klapisääre tihendid läbi, kas pöörded kõiguvad? kui jah siis võib ka olla selles, et plokikane tihend halvasti vahele pandud ja on katski läinud ning ühes või kahes silindris on erinev küttesegu, vigu võib veelgi olla, kuid kaane lihvimisel ei saa sellist asja küll tekkida, et sinist suitsu tuleb, halli veel, kuid mitte sinist.

Autor:  Tungraud [ Esmaspäev 08 Mär, 2010 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

Eelkõnelejaga nõus. Tõenäoliselt on rõngad kinni jäänud või klapisääre tihendid mõranenud. Sellist asja juhtub kui auto pikalt seisab. Tosooli silindrisse sattumisel tuleb tagant valge suits. Vanasti sai veega rõngad lahti lastud. Töötava mootoriga valati vett sisselaske kollektorisse (vähehaaval). See oli üks effektiivsemaid võtteid silindrite tahmast puhastamisel. Kaasaegse masin puhul lase pöörded lihtsalt kõrgemale. Sõites võta igast käigust rohkem. Peaks ka tahma välja lööma küll.

Autor:  kent999 [ Laupäev 27 Mär, 2010 15:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

ma tegelt mõtlesingi seda et äkki tihendiga midagi juhtund tagasipaneku ajal.:)
said siis lahti oma probleemist?

Autor:  exxen [ Pühapäev 25 Apr, 2010 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

Tungraud kirjutas:
Eelkõnelejaga nõus. Tõenäoliselt on rõngad kinni jäänud või klapisääre tihendid mõranenud. Sellist asja juhtub kui auto pikalt seisab. Tosooli silindrisse sattumisel tuleb tagant valge suits. Vanasti sai veega rõngad lahti lastud. Töötava mootoriga valati vett sisselaske kollektorisse (vähehaaval). See oli üks effektiivsemaid võtteid silindrite tahmast puhastamisel. Kaasaegse masin puhul lase pöörded lihtsalt kõrgemale. Sõites võta igast käigust rohkem. Peaks ka tahma välja lööma küll.


Mitmeid klappe kõveraks oled lasknud selle veepuhastusnipiga?? Väga riskantne üritus, väike tilk vett rohkem ja remont ukse ees :(

Autor:  exxen [ Pühapäev 25 Apr, 2010 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratuse 2.0 98kW probleem.

Ühel korral meenub mulle, kus summuti tossas liigselt, kuna seismisel oli katalüsaator kinni paakunud, ju ta oli ennemgi suhteliselt umbes juba. See omakorda aga peaks mõjutama auto tühikäiku, seega kahtlane. Pigem õli- ja kolvirõngaste ning sääretihendite juurde tagasi, kuid viimaste probleem ilmneb just käivitamisel, kus peaks samamoodi sinise korraliku tahma üles lööma. No soovitaks sul kõigepealt kõigis silindrites surve ära mõõta, kui see korras, siis kolm põhilist veaallikat jääb: õlirõngad, sääretihendid, kaanetihend. kuid kui õli ära ei kao, siis toores küte järelikult

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/